Ena izmed strani na spletni strani biznisa s storitvami je tudi podstran (ali podstrani) s storitvami in ponudbami. Zelo pomembna stran, ki lahko tvoje obiskovalce spremeni v stranke.
Ja, zato je precej pomembna!
Kaj pa naj bo na tej strani?
Ko gre za stran s ponudbo storitev se pojavi kar nekaj vprašanj – kaj, kako, kje začeti?!?
Zato v tej objavo delim nekaj nasvetov in idej, kaj bi bilo fino, da se znajde na strani s predstavitvijo storitve.
Opis storitev in komu so namenjene
Seveda je potreben opis storitve, kaj sploh je, fino pa je, da tudi vključiš komu je ta storitev namenjena – oz. za koga je idealna. Fino je tudi, da povdariš za koga ta storitev ni primerna (tako se lahko hitreje izogneš slabi volji.
Paketi ponudbe in možnost rezervacija/nakupa
Idealno je, da ponudiš tri različne pakete za eno storitev. Torej mini, srednji in maksi paket. Zakaj? Ljudje radi primerjamo cene in če imaš samo eno ponudbo, to pomeni, da bo obiskovalec primerjal tvojo ceno z drugimi ponudniki. Če imaš pa 3 ponudbe, se običajno zgodi, da bo obiskovalec primerjal te tri pakete in izbral najprimernejšega zase! Super, ane?
Pogosta vprašanja
Tukaj naj bodo pogosta vprašanja, ki jih običajno dobiš. Če jih (še) nimaš, potem se postavi v pozicijo obiskovalca in predvidevaj, kaj bi ga/jo zanimalo. Seveda lahko kasneje ta razdelek še dopolnjuješ.
Izjave strank
Deli najboljše izjave tvojih zadovoljnih strank. Idealno je v video formatu, odlično pa je tudi v pisni obliki in sliko stranke. Izjave naj se čimbolj navezujejo na storitev, ki jo predstavljaš.
Potek dela
Na kratko (ali daljše, če je potrebno) predstavi, kako bo potekalo sodelovanje, tako da bo obiskovalcu takoj jasen postopek in kaj lahko pričakuje. Tudi če je potek samo v treh korakih, izpostavi, da je to kratek postopek.
Ponudi brezplačni posvet
To je smiselno predvsem za višje cenovne storitve, kjer lahko stranka pred nakupom v brezplačnem posvetu izve ali je to res idealna storitev zanjo.
Juhu! Tvoja stran s storitvami je sedaj pripravljena na objavo! 🙂
Komentiraj