• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Kako ustvariti privlačno stran za storitev

Kako ustvariti privlačno stran za storitev

08/11/2020

Ena izmed strani na spletni strani biznisa s storitvami je tudi podstran (ali podstrani) s storitvami in ponudbami. Zelo pomembna stran, ki lahko tvoje obiskovalce spremeni v stranke.

Ja, zato je precej pomembna!

Kaj pa naj bo na tej strani?

Ko gre za stran s ponudbo storitev se pojavi kar nekaj vprašanj – kaj, kako, kje začeti?!?

Kako ustvariti privlačno stran za storitev

Zato v tej objavo delim nekaj nasvetov in idej, kaj bi bilo fino, da se znajde na strani s predstavitvijo storitve.

Opis storitev in komu so namenjene

Seveda je potreben opis storitve, kaj sploh je, fino pa je, da tudi vključiš komu je ta storitev namenjena – oz. za koga je idealna. Fino je tudi, da povdariš za koga ta storitev ni primerna (tako se lahko hitreje izogneš slabi volji.

Paketi ponudbe in možnost rezervacija/nakupa

Idealno je, da ponudiš tri različne pakete za eno storitev. Torej mini, srednji in maksi paket. Zakaj? Ljudje radi primerjamo cene in če imaš samo eno ponudbo, to pomeni, da bo obiskovalec primerjal tvojo ceno z drugimi ponudniki. Če imaš pa 3 ponudbe, se običajno zgodi, da bo obiskovalec primerjal te tri pakete in izbral najprimernejšega zase! Super, ane?

Pogosta vprašanja

Tukaj naj bodo pogosta vprašanja, ki jih običajno dobiš. Če jih (še) nimaš, potem se postavi v pozicijo obiskovalca in predvidevaj, kaj bi ga/jo zanimalo. Seveda lahko kasneje ta razdelek še dopolnjuješ.

Izjave strank

Deli najboljše izjave tvojih zadovoljnih strank. Idealno je v video formatu, odlično pa je tudi v pisni obliki in sliko stranke. Izjave naj se čimbolj navezujejo na storitev, ki jo predstavljaš.

Potek dela

Na kratko (ali daljše, če je potrebno) predstavi, kako bo potekalo sodelovanje, tako da bo obiskovalcu takoj jasen postopek in kaj lahko pričakuje. Tudi če je potek samo v treh korakih, izpostavi, da je to kratek postopek.

Ponudi brezplačni posvet

To je smiselno predvsem za višje cenovne storitve, kjer lahko stranka pred nakupom v brezplačnem posvetu izve ali je to res idealna storitev zanjo.

Juhu! Tvoja stran s storitvami je sedaj pripravljena na objavo! 🙂

Posted Under: Spletne strani
Objavljeno v: Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI