NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
Kreiraj strateško darilo (“freebie”), ki gradi mailing listo in vodi v prodajo
Ker vsako darilo ni dobro darilo.
SNAMI TUKAJ:
Zakaj je odsotnost mailing lista kritična napaka za podjetnike/ce in kaj narediti
Ena večjih napak preobremenjenih podjetnikov/ic je, da nimajo mailing liste.
Naj ti razložim.
Preobremenjeni podjetniki/ce brez svoje lastne mailing liste se običajno zataknejo pri nenehnem iskanju strank, kar pomeni da ure ure porabijo za pisanje vsebin za družabna omrežja, googlanje, kako lahko pridejo do novih strank… kar pa seveda vodi v ogromno dela (brez večjih rezultatov) in preobremenjenost (ali celo izgorelost).
Zraven tega pa še:
- postanejo popolnoma odvisni od drugih platform (samo predstavljaj si kaj pomeni, če se spremeni algoritem ali začasno / za zmeraj ugasne platforma),
- imajo višje stroške promocije in pridobivanja strank (oglasi so namreč dandanes lahko že precej dragi),
- zaradi algoritmov omejen dostop do svojih strank, kar vodi v manjšo prodajo in nadaljnje grajenje odnosov,
- omejen doseg pri promo / kriznih situacijah,
- nezmožnost segmentacije in personalizacije (kar vodi v manjšo prodajo),
- porabi ogromno časa in energije za pripravo vsebin za družabna omrežja,
…
Skratka… izgubi neposreden nadzor nad komunikacijo s strankami, kar pomeni, da postane odvisen od zunanjih platform, izgubi priložnosti za gradnjo dolgoročnih odnosov, ter poveča stroške in tveganja pri doseganju in ohranjanju strank.
Verjetno si že zasledil/a kakšnega vplivneža z ogromnim številom sledilcev, ko je pa prišlo do prodaje je bila ta porazno nizka.
Kaj pa je potem boljše?
Fokus na grajenje kvalitetne mailing liste in redna komunikacija. Kar vodi do aktivne mailing liste, ki avtomatsko raste, gradi odnose z novimi potencialnimi strankami in hkrati prodaja.
Takšna mailing lista namreč podjetniku prinaša prodajo na avtopilotu, kar pa pomeni:
- nižje stroške pridobivanja strank (časovni in finančni),
- nadzor nad komunikacijo,
- prihranek časa z vzpostavljenimi avtomatskimi kampanjami,
- neodvisnost od drugih platform,
- direkten stik s strankami in večjo prodajo (tudi avtomatsko, če so vzpostavljene avtomatske kampanje),
- …
Ampak… kako velika pa naj bo mailing lista, da bodo vidni kakšni rezultati?
Bolj kot velikost je pomembna kvaliteta. V resnici je veliko bolj pomembno, kakšne kontakte imaš na mailing listi in ne toliko velikost – če govorimo o kakovostnih kontaktih (oz. tvojih idealnih strankah), pa je seveda tudi številka pomembna – več je boljše.
V prvi vrsti pa bi moralo biti bolj pomembno, da se fokusiraš na tvoje prave potencialne stranke, kar pomeni da jih že ob prvem stiku polariziraš, da se odločijo ali si ti pravi izbira zanje, ali ne.
Kako pa se učinkovito lotiti grajenja mailing liste oz. jo oživeti?
- Daš privlačen razlog, da se na listo prijavijo (spodaj lahko snameš usmeritve, kako do učinkovitega darila za stranke).
- Gradiš odnose.
- Na mizo daš ponudbo.
- Redno pošiljaš novice (pomembno, da niso samo popusti, ampak daješ vrednost – ne nujno “how to”).
Ti koraki veljajo tako za novo listo, kot tudi obstoječo neaktivno, pri čemer lahko listo oživiš s kampanjo kjer jih ogreješ za darilo in jih seveda tudi povabiš, da ga pridobijo.
Da bo prva točka, še lažja pa sem ti pripravila vodič:
Kreiraj strateško darilo (“freebie”), ki gradi mailing listo in vodi v prodajo
Ker vsako darilo ni dobro darilo.
SNAMI TUKAJ:
To so štirje pomembni koraki, tukaj pa so še…
Glavne komponente, da še dodatno maksimiziraš učinkovitost mailing liste in prihraniš čas
Personalizacija
Personalizirana sporočila so tista, kjer uporabimo ime potencialne stranke in na drugi uporaba tudi kakšnih drugih podatkov, kar pomaga, da se hitreje in lažje povežemo z novimi potencialnimi strankami.
Segmentacija
Segmentacija oz. razvrščanje naročnikov v skupine, ti pomaga, da pripraviš specifična sporočila, ponudbe… za posameznike, ki so izkazali določeno zanimanje, kar pa seveda lahko vodi v grajenje boljših odnosov, večjemu zaupanju in prodaji.
Avtomatizacija, kvalitetna vsebina
Z avtomatizacijo lahko prihraniš res ogromno časa, saj namesto da si v komunikaciji z vsako potencialno stranko posebej je sistem popolnoma avtomatiziran in deluje 24/7. Me sekvencami in maili pa je dobro, da so:
- sekvenca dobrodošlice,
- sekvenca za darilo,
- sodelovanje,
- dajanje vrednosti,
- prodajne kampanje
- …
Analitika in testiranje
Spremljanje analitike klikov, odprtih mailov… to so podatki, ki ti bodo dali jasne informacije, kaj tvoja skupnost potrebuje in si želi. Hkrati pa lahko te podatke uporabiš tudi za nadaljnje akcije – npr. ponovno pošiljanje mailov vsem, ki maila niso odprli.
Kreiraj strateško darilo (“freebie”), ki gradi mailing listo in vodi v prodajo
Ker vsako darilo ni dobro darilo.
SNAMI TUKAJ:
Komentiraj