Zraven običajnih orodij, ki jih uporabljam za delo (Adobe Photoshop, Ilustrator, InDesign…) uporabljam nekaj aplikacij, ki mi pomagajo pri organizaciji in produktivnosti. To so tudi aplikacije, ki mislim, da bi bile koristne v vsakem biznisu.
To so torej moja 3 najljubša orodja, ki jih uporabljam za biznis:
Asana
Aplikacija za projektno vodenje, ki mi pomaga, da so vsi projekti gladko tečejo, hkrati pa so tudi stranke na tekočem z delom.
Airmail 3 (za Mac OS)
Je aplikacija, ki jo uporabljam za maile (podobno kot Outlook). Je naprednejša aplikacija, ki omogoča ogromno funkcinalnosti, ki pomagajo pri dobri organiziranosti mailov.
Google Calendar
Koledar uporabljam za planiranje vsake ure v dnevu. Ja, mogoče se na prvi pogled super krejzi, pa ni. 🙂 To je super produktiven sistem. DEluje pa tako, da naloge iz Asane planiram v časovnih blokih na koledarju, planiram tudi čas za kosilo, če imam sestanek tudi čas za pot… Tako točno vem, kdaj je čas za posamezno nalogo in že takoj zjutraj vem, kaj bo danes narejeno in kaj ne.
Komentiraj