Moji top triki za delo od doma

Moji top triki za delo od doma

Moji top triki za delo od doma

Veliko je posameznikov, ki jim delo od doma pomeni predvsem manjšo produktivnost, več poležavanja oz. prostega časa, občutek, da ni potrebno toliko narediti…
No, jaz nisem ena izmed njih.
Pri meni je produktivnost od doma še večja. Včasih celo malo preveč 🙈, zato je pomembno, da imam določena pravila, ki mi pomagajo pri uravnoteženem življenju.

 
Moji top triki za delo od doma
 

Moji top triki za delo od doma, ne glede na to ali delaš zase ali drugo podjetje:

 

1 | Delovni kotiček

Točno določen delovni kotiček je zame zelo pomemben. Na začetku svoje poti sem imela v mislih, da bom delala kar na mizi v jedilnici, kavču, postelji…

V resnici pa se je izkazalo, da je potrebna domača pisarna oz. delovni kotiček. Prostor namenjen delu. Tudi če je to čisto majhen kotiček. Zame je to bolj ali manj pisalna miza.

Zraven tega pa je pomembno, da je ta kotiček popravljen in čist. Brez nepotrebne krame, umazanih skodelic od čaja… da se lahko popolnoma posvetim delu, brez motečih dejavnikov, zraven tega pa se počutim odlično.

 

2 | Določen delavnik

Dolgo nisem imela določenega “delavnika” oz. drugače povedano, nisem imela določene ure, ko zaključim z delom. To je potem zgledalo nekako tako, da sem delala, od kar sem se zbudila, do takrat, ko sem šla spat.

Tudi, če delamo od doma to pomeni, da moramo svoje življenje uravnovesiti. In če nimaš določene ure, lahko hitro pademo v zanko, da zmeraj delamo.
Kar pa vodi v izčrpanje.
Tega pa si ne želimo.
Ker je na eni strani to slabo za naše zdravje in na drugi, svojega dela ne moremo opraviti najbolje kar se da.

Pri delu od doma pa se moremo naučiti reči tudi ne. Ne, za nenapovedane obiske, pospravljanje stanovanja (če to ni del dela), kuhanju… Hitro nas lahko zanese misel, če delaš od doma potem je vse doma tudi tipi topi.

 

3 | Urnik in načrt dneva

Urnik in planiranje dneva v urnih blokih pri meni dela čudeže. Ko pogledam svojo to-do listo v Asani (aplikacija za projektno vodenje) si za te taske najprej načrtujem, koliko časa potrebujem za posamezni task.

Potem task dodam na Google koledar.

V koledarju so zraven vseh teh taskov tudi vsi sestanki in pavze.

Ti taski pa so seveda planirani v času ur, ki jih planiram za delo – torej v urah mojega delavnika.

S tem sistemom vem točno, kaj bo danes narejeno (seveda se včasih tudi kaj spremeni) in se ne ukvarjam s tem, “kaj moram še narediti”.

 

4 | Odklop

Tale je zame velika točka in zelo pomembna, da se izognem izgorelosti. Čeprav svoje delo obožujem in v njem uživam, to ne pomeni, da živim samo za to. In če si ne vzamem časa za odklop in regeneracijo, to vodi v izgorelost, se pozna na zdravju in socialnih odnosih.

Zato se je nujno tudi odklopiti. Tako na dnevni bazi (npr. po 18h zaključiš z delom in se posvetiš drugemu), kot tudi vikend sprostitvi.

 
 

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Komentiraj

Proti spamu uporabljam Akismet. Več....