• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost

Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost

08/01/2023

Formula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost

NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA!

NAROČI SE TUKAJ →

V tem videu:
02:15 KATEGORIJA: MAGNETIČNI RAZLOG
03:06 KATEGORIJA: IDEALNA STRANKA
03:44 KATEGORIJA: CILJ/REZULTAT
04:28 KATEGORIJA: INTERVAL
04:56 KATEGORIJA: OPREDELITEV
06:07 KAKO SESTAVITI NASLOV

Če naslov tvoje ponudbe ni neustavljivo privlačen za tvojo idealno stranko, potem najverjetneje ne bo sploh kliknila in prišla do podrobnosti, da je tvoja ponudba v resnici vrhunska!

V tem videu s tabo delim formulo, ki ti pomagala kreirati top naslove in bo to približno tako zabavno, kot sestavljanje puzlov.

Zakaj je dober naslov sploh pomemben?

Dober naslov je ključen za vsako vsebino, ki jo ustvariš. To je lahko blog, video, podcast ali naslov oz. ime tvoj ponudbe.

To je prvo, kar vidi tvoja idealna stranka in se na podlagi tega odloči, ali bo kliknila na vsebino ali ne.

Če je tvoja vsebina oz. ponudba vrhunska in tvoja potencialna stranka ne klikne niti na naslov, da bi prebrala in izvedela več, je potem čisto vseeno kakšna je vsebina in je tvoj trud popolnoma zaman.

Dober, privlačen naslov pa pritegne pozornost, je kratek, zapomnljiv, zbudi čustva in tvojo idealno stranko ne posti ravnodušno.

Seveda pa dobrega naslova velikokrat ni čisto enostavno ustvariti, zato ti v tem videu razkrijem formulo, kako lahko izbereš posamezne dele naslova in jih sestaviš v privlačen naslov.

Zraven formule pa bom s tabo delila še nekaj dodatnih trikov, ki bodo postavili tvoje naslove še na naslednji nivo.

Tale formula je zelo preprosta in sem jo povzela po Alexu Hormozi.

In sicer imava 5 kategorij v katerih so različne besede – predstavljaj si kot ena mini knjižnica različnih poimenovanj. Za naslov potem izbereš 2-3 kategorije in iz vsake kategorije izbereš najbolj primerne besede in sestaviš svoj naslov.

Pa gremo kar na kategorije, da ti bo veliko lažje in razumljivo.

MAGNETIČNI RAZLOG

V to skupino spadajo pojmi, ki opisujejo oz. odgovarjajo na vprašanje – kaj je tukaj zame?

Primeri:

Brezplačno
60% ceneje
Nagradna igra
Pomlad/poletje/zima/jesen
Nazaj v šolo
Otvoritev
Novo vodstvo
Nova lokacija
Nova stavba
Obletnica, rojstni dan
Noč čarovnic
Novo leto
Božič

IDEALNA STRANKA

Komu je ponudba namenjena? Bodi čimbolj specifičen/a – kdo je idealna stranka za to ponudbo? bolj kot si specifičen/a bolj se bodo idealne stranke našle v tem, da je pa to nekaj pisano njim na kožo – prilagojeno točno za njih.

Primeri:

Zobozdravnik
Mlade mamice
Podjetnice
Lastnik frizerskega salona
Upokojeni športniki
Direktorji
Računovodski servisi

CILJ

Kakšen je cilj te ponudbe – kaj bo rezultat? Tudi tukaj je fino, da si čimbolj specifičen, da si bo potencialna stranka takoj znala predstavljati, kaj bo dobila, dosegla…

Primeri:

Brez bolečin
Bleščeče bel nasmeh
1. mesto
Podvojite dobiček
Prva stranka
Visoko-cenovna vstopnica
100.000€ na leto

INTERVAL

Kakšen bo časovni okvir – ali kako dolgo bo trajal program, ali koliko časa potrebuje za rezultate. Torej nek časovni okvir za dosego cilja oz. samo izvedbo.

Primeri:

XX minut/ur/dni/tednov/mesecev/let

OPREDELITEV

Opredelitev ponudbe – kaj točno bo, kakšen je format te ponudbe.

Primeri:

Izziv
Delavnica
Načrt
“Bootcamp”
Intenziv
Inkubator
Masterclass
Program
Bližnjica
Šprint
Katapult
Eksplozija
Sistem
Prehod
Igra
Rešitev
Hack

To je 5 kategorij in seveda ne rabiš uporabiti točno teh primerov. Ustvariš lahko čisto svoje primere za vsako kategorijo. Če pogosto ustvarjaš naslove in nova imena za programe, ti bo zelo prišlo prav, če si ideje sproti shranjuješ in zbiraš na enem mestu. Ko potrebuješ ideje za naslov, lahko potem hitro preletiš naslov.

Kako pa zdaj iz tega sploh sestaviš naslov. Izbereš 2-3 kategorije, ki so najbolj smiselne in sestaviš naslov.

Primer, če vzamemo en zelo tak plastičen primer in recimo, da pripravljamo izziv za hujšanje, lahko izberemo kategorije: IDEALNA STRANKA, CILJ, INTERVAL. Za vsako kategorijo potem zapišemo nekaj primerov.

Npr.:

IDEALNA STRANKA:
mlade mamice, mamice na porodniški, mlade mamice iz Ljubljane

CILJ:
izguba odvečne teže, hujšanje, boljše počutje, teža kot pred nosečnostjo, vitka postava, fit

INTERVAL:
1 mesec, 30 dni

Potem pa se samo še poigramo s kombinacijami in izberemo najboljšo. Npr.:

  • 30-dnevni izziv hujšanja za mlade mamice na porodniški
  • Do vitke postave za mlade mamice – 30-dnevni izziv
  • 30-dnevni izziv: fit mlada mamica
  • …

Obljubila pa sem ti še nekaj dodatnih nasvetov za dober in privlačen naslov. In tukaj so:

  • naslov se lahko rima, tako bo bolj zapomnljiv (seveda brez pretiravanja);
  • sestavljen iz besed, ki se začnejo na enako črko;
  • je enostaven za razumevanje in direkten;
  • izogibaj se strokovnemu jeziku ali pojmovanju (sploh, če ga tvoja idealna stranka ne razume);
  • če je možno uporabi ključne besede, ki bodo pripomogle tudi pri boljši SEO optimizaciji,
  • uporabi številke.

Upam, da ti ta video pomaga, da ti bo naslednjič ustvarjanje naslovov lažje. Če ti je bil video koristen in želiš še več zanimivih, poučnih in koristnih vsebin za svoj posel, se naroči na mojj YouTube kanal, zelo ti bom pa tudi hvaležna, če video deliš s tistimi, ki imajo težave pri ustvarjanju naslovo.

Posted Under: Biznis & Lifestyle
Objavljeno v: Biznis & Lifestyle

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

Od ideje do nepozabnega branda
5 načinov, kako izstopiti iz konkurence
5 načinov, kako izstopiti iz konkurence
5 najboljših lekcij mentorskega skupinskega programa

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI