Če naslov tvoje ponudbe ni neustavljivo privlačen za tvojo idealno stranko, potem najverjetneje ne bo sploh kliknila in prišla do podrobnosti, da je tvoja ponudba v resnici vrhunska!
V tem videu s tabo delim formulo, ki ti pomagala kreirati top naslove in bo to približno tako zabavno, kot sestavljanje puzlov.
Zakaj je dober naslov sploh pomemben?
Dober naslov je ključen za vsako vsebino, ki jo ustvariš. To je lahko blog, video, podcast ali naslov oz. ime tvoj ponudbe.
To je prvo, kar vidi tvoja idealna stranka in se na podlagi tega odloči, ali bo kliknila na vsebino ali ne.
Če je tvoja vsebina oz. ponudba vrhunska in tvoja potencialna stranka ne klikne niti na naslov, da bi prebrala in izvedela več, je potem čisto vseeno kakšna je vsebina in je tvoj trud popolnoma zaman.
Dober, privlačen naslov pa pritegne pozornost, je kratek, zapomnljiv, zbudi čustva in tvojo idealno stranko ne posti ravnodušno.
Seveda pa dobrega naslova velikokrat ni čisto enostavno ustvariti, zato ti v tem videu razkrijem formulo, kako lahko izbereš posamezne dele naslova in jih sestaviš v privlačen naslov.
Zraven formule pa bom s tabo delila še nekaj dodatnih trikov, ki bodo postavili tvoje naslove še na naslednji nivo.
Tale formula je zelo preprosta in sem jo povzela po Alexu Hormozi.
In sicer imava 5 kategorij v katerih so različne besede – predstavljaj si kot ena mini knjižnica različnih poimenovanj. Za naslov potem izbereš 2-3 kategorije in iz vsake kategorije izbereš najbolj primerne besede in sestaviš svoj naslov.
Pa gremo kar na kategorije, da ti bo veliko lažje in razumljivo.
MAGNETIČNI RAZLOG
V to skupino spadajo pojmi, ki opisujejo oz. odgovarjajo na vprašanje – kaj je tukaj zame?
Primeri:
Brezplačno
60% ceneje
Nagradna igra
Pomlad/poletje/zima/jesen
Nazaj v šolo
Otvoritev
Novo vodstvo
Nova lokacija
Nova stavba
Obletnica, rojstni dan
Noč čarovnic
Novo leto
Božič
IDEALNA STRANKA
Komu je ponudba namenjena? Bodi čimbolj specifičen/a – kdo je idealna stranka za to ponudbo? bolj kot si specifičen/a bolj se bodo idealne stranke našle v tem, da je pa to nekaj pisano njim na kožo – prilagojeno točno za njih.
Primeri:
Zobozdravnik
Mlade mamice
Podjetnice
Lastnik frizerskega salona
Upokojeni športniki
Direktorji
Računovodski servisi
CILJ
Kakšen je cilj te ponudbe – kaj bo rezultat? Tudi tukaj je fino, da si čimbolj specifičen, da si bo potencialna stranka takoj znala predstavljati, kaj bo dobila, dosegla…
Primeri:
Brez bolečin
Bleščeče bel nasmeh
1. mesto
Podvojite dobiček
Prva stranka
Visoko-cenovna vstopnica
100.000€ na leto
INTERVAL
Kakšen bo časovni okvir – ali kako dolgo bo trajal program, ali koliko časa potrebuje za rezultate. Torej nek časovni okvir za dosego cilja oz. samo izvedbo.
Primeri:
XX minut/ur/dni/tednov/mesecev/let
OPREDELITEV
Opredelitev ponudbe – kaj točno bo, kakšen je format te ponudbe.
Primeri:
Izziv
Delavnica
Načrt
“Bootcamp”
Intenziv
Inkubator
Masterclass
Program
Bližnjica
Šprint
Katapult
Eksplozija
Sistem
Prehod
Igra
Rešitev
Hack
To je 5 kategorij in seveda ne rabiš uporabiti točno teh primerov. Ustvariš lahko čisto svoje primere za vsako kategorijo. Če pogosto ustvarjaš naslove in nova imena za programe, ti bo zelo prišlo prav, če si ideje sproti shranjuješ in zbiraš na enem mestu. Ko potrebuješ ideje za naslov, lahko potem hitro preletiš naslov.
Kako pa zdaj iz tega sploh sestaviš naslov. Izbereš 2-3 kategorije, ki so najbolj smiselne in sestaviš naslov.
Primer, če vzamemo en zelo tak plastičen primer in recimo, da pripravljamo izziv za hujšanje, lahko izberemo kategorije: IDEALNA STRANKA, CILJ, INTERVAL. Za vsako kategorijo potem zapišemo nekaj primerov.
Npr.:
IDEALNA STRANKA:
mlade mamice, mamice na porodniški, mlade mamice iz Ljubljane
CILJ:
izguba odvečne teže, hujšanje, boljše počutje, teža kot pred nosečnostjo, vitka postava, fit
INTERVAL:
1 mesec, 30 dni
Potem pa se samo še poigramo s kombinacijami in izberemo najboljšo. Npr.:
- 30-dnevni izziv hujšanja za mlade mamice na porodniški
- Do vitke postave za mlade mamice – 30-dnevni izziv
- 30-dnevni izziv: fit mlada mamica
- …
Obljubila pa sem ti še nekaj dodatnih nasvetov za dober in privlačen naslov. In tukaj so:
- naslov se lahko rima, tako bo bolj zapomnljiv (seveda brez pretiravanja);
- sestavljen iz besed, ki se začnejo na enako črko;
- je enostaven za razumevanje in direkten;
- izogibaj se strokovnemu jeziku ali pojmovanju (sploh, če ga tvoja idealna stranka ne razume);
- če je možno uporabi ključne besede, ki bodo pripomogle tudi pri boljši SEO optimizaciji,
- uporabi številke.
Upam, da ti ta video pomaga, da ti bo naslednjič ustvarjanje naslovov lažje. Če ti je bil video koristen in želiš še več zanimivih, poučnih in koristnih vsebin za svoj posel, se naroči na mojj YouTube kanal, zelo ti bom pa tudi hvaležna, če video deliš s tistimi, ki imajo težave pri ustvarjanju naslovo.
[…] Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersekFormula za poimenovanje ponudbe, ki pritegne pozornost […]