V TEJ EPIZODI …
Če si že kdaj slišala “moram še premisliti” in potem stranka izgine, nisi edina. V tej epizodi izveš, zakaj pride do tega in kako zgraditi sistem, ki na avtopilotu ogreva tvoje potencialne stranke, gradi zaupanje in jih naravno pripelje do tega, da rečejo »to je za mene!«. Spoznaj 5 ključnih korakov, kako tujce spreminjati v ambasadorje tvoje znamke – brez forsiranja in manipulacij.
NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓

privat podcast:
Spletna stran kot tvoj najboljši asistent in prodajalec

ODPRTI VPISI
Stranke 24/7

8-dnevni intenziv – brezplačno 22. – 29. 4. 2025
Od firbca do “kupim!”

NOVO
DARILO 2.0.
Ustvari neustavljivo darilo 2.0 (‘freebie’) za potencialne stranke, ki jih bo pritegnilo, ogrevalo in naravno vodilo do prve transformacije ter nakupa – vse to na avtopilotu.

19. – 26. 2. 2025
Zemljevid do legendarne prodaje


NOVO
7 napak pri gradnji branda, ki podjetnike/ce stanejo prepoznavnosti in strank
(+ rešitve, kaj lahko narediš že ZDAJ, in 5 manj očitnih načinov, kako lahko povečaš prepoznavnost in prideš do več strank brez dodatnih €)

BREZPLAČEN IZZIV
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda

BREZPLAČEN KVIZ
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.

BREZPLAČEN 10 DNEVNI AVDIO TRENING
Transformacija branda
Od neprepoznavnega do magnetično privlačnega branda.
// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
Premakniti obiskovalce od “samo gledam” do “hočem kupiti – takoj!”
Se ti je že zgodilo, da pride navdušena stranka do tebe, potem pa reče: »Moram še malo premisliti« … in izgine? Če se ti je to že zgodilo, potem je ta epizoda zate. Razkrila ti bom, kaj lahko narediš, da izboljšaš konverzijo in poskrbiš, da se stranke hitreje odločijo.
Ena najpogostejših napak, ki jih opažam, je ta, da je vsa komunikacija preveč usmerjena v prodajo – brez predhodnega ogrevanja. Če obiskovalci niso pripravljeni na nakup, se z njimi ne zgradi zaupanje in transakcije se ne zgodijo. Tvoja energija gre v prepričevanje, namesto v magnetično privlačevanje idealnih strank.
Marketing je potovanje, kjer idealno stranko peljemo od prvega stika vse do nakupa – in priporočil. Zato ti danes razkrijem 5 ključnih korakov, kako tujca spremeniti v ambasadorja tvoje blagovne znamke.
1. Pritegni pozornost
Če te tvoja idealna stranka ne opazi, ne more postati tvoja stranka. Prvi korak je, da sploh ve, da obstajaš – preko družbenih omrežij, spletne strani, dogodkov, medijev itd.
2. Zbudi zanimanje
Ni dovolj, da te nekdo vidi – moraš ga tudi zadržati. Vsebine morajo biti načrtovane tako, da mu spremenijo perspektivo in ustvarijo povezavo.
3. Zgradi odnos
Z vsebinami in dosledno prisotnostjo na različnih kanalih gradiš odnose, zaupanje in avtoriteto. Pomembno je, da imaš svoje kanale – npr. mailing listo.
4. Pretvori v stranko
Če imaš veliko sledilcev, a malo kupcev – nekaj manjka. Postani rešitev, ki jo iščejo, in edina prava izbira – brez manipulacije.
5. Ustvari navdušenje
Zadovoljne stranke se vračajo, kupujejo znova in te priporočajo naprej. Tako postanejo tvoji ambasadorji.
Če želiš ta sistem postaviti tudi ti, se mi lahko pridružiš v brezplačnem mini tečaju, ki začne 22. aprila. Vse informacije so spodaj.
Pogosta vprašanja
1. Zakaj mi stranke rečejo “moram še premisliti” in izginejo?
Ker niso dovolj ogrete in pripravljene za nakup – manjka zaupanje in povezava.
2. Kaj pomeni “ogrevanje stranke”?
Gre za ustvarjanje vsebin, ki gradijo zaupanje, zanimanje in odnos, še preden pride do prodaje.
3. Kako lahko pritegnem pozornost svoje idealne stranke?
Z redno prisotnostjo na družbenih omrežjih, medijih, dogodkih in z učinkovito vsebinsko strategijo.
4. Kaj naj vsebuje dober marketing lijak?
Pozornost, zanimanje, odnos, ponudba (prodaja) in navdušenje (ponovni nakupi in priporočila).
5. Zakaj ni dovolj imeti samo spletne strani?
Ker stran sama po sebi ne konvertira, če ni podprta z dobrim sistemom ogrevanja in usmerjanja obiskovalcev.
6. Kaj pomeni, da postanem edina prava izbira za stranko?
Da svojo ponudbo postaviš tako jasno in drugače, da vidiš, da samo ti rešuješ točno njen problem.
7. Kako gradim odnos s potencialno stranko?
Z redno in koristno vsebino, pristnim stikom in ponujanjem vrednosti brez takojšnje prodaje.
8. Kako ustvarim navdušenje pri obstoječih strankah?
Z dobrimi rezultati, odličnimi izkušnjami in dodatnimi ponudbami, ki jim pomagajo naprej.
Komentiraj