E-maili so lahko prava mora ali super uporabni, če jih ni preveč in so v Inboxu vsaj približno smiselno urejeni. Za mnoge je organizacija prejetih e-mailov velik izziv in če si eden izmed njih, tukaj najdeš nekaj koristnih nasvetov:
Uredi Inbox (Prejeto)
E-maile uredi po pošiljatelju, kategorijah, določi jim oznake ali jih filtriraj v posamezne mape, kot se ti zdi najbolj smiselno. Na pomembne e-maile odgovori takoj, manj pomembne pa označi kot neprebrane ali z oznako in se jim posveti kasneje.
Odjavi se!
Odjavi se od vseh e-mailov, ki jih nikoli ne pogledaš (npr. novice, ki te ne zanimajo).
Briši!
Pomembne e-maile arhiviraj, nepomembne pa enostavno izbriši.
Avtomatiziraj kar lahko
Ustvari si npr. filtre, ki bodo takoj dodali oznako (labelo). Tako boš takoj vedel/a, kako pomemben je mail in kam spada.
Čiščenje mape Prejeto
V mapi Prejeto skušaj imeti čim manj neprebranih e-mailov, saj to pomeni, da so vsi maili organizirani in pogledani.
To so nasveti, ki mi pomagajo pri organizaciji. Kako pa si ti z e-maili? Imaš še kak kak nasvet, ki bi ga lahko dodali?
Komentiraj