Vsi podjetniki si najbrž želimo uporabljati orodja, ki nam olajšajo delo, avtomatizirajo kar se da in so priročna, enostavna za uporabo, pregledna.
Danes s tabo delim orodja, ki jih uporabljam na dnevni ravni in me vodijo skozi celoten proces od poizvedovanja do launch novega projekta.
Za komunikacijo
Airmail je moja najljubša aplikacija za upravljanje mailov iz vseh različnih naslovov. Ponuja kar nekaj možnosti, kjer lahko maile hranim kot posamezne naloge, dodajam različna pravila…
Skype je super orodje predvsem za sestanke, še posebej, ko je npr. prisotnih več posameznikov.
Za vodenje projektov
Ja, še zmeraj uporabljam Asano. Po ogromnem iskanju in testiranju različnih aplikacij, mi je ta daleč najboljša in najbolj uporabna za vodenje projektov. In že kar nekaj časa v redni uporabi za vodenje projektov. Vseh projektov – tako tistih s strankami, kot tudi vodenje mojega vsakdanjega dela.
Ena izmed avtomatizacij je npr. ko dobim mail in je potrebno še nekaj narediti, ga označim “To-do” to pa pomeni, da se avtomatsko ta mail doda v Asano, kot posamezna naloga, ki jo je potrebno še opraviti.
Dolgo ga nisem uporabljala. Sedaj si pa brez njega sploh ne znam predstavljati dela. Na koledarju planiram celoten dan. Torej za vse naloge iz Asane planiram na koledarju čas, ki ga potrebujem. Moj Google koledar je tako zapolnjen in splaniran do vsake minute, tudi pavze in kosilo je na koledarju. Čeprav to na prvi pogled mogoče deluje rahlo strašljivo, pa je v resnici super osvobajajoče. Ko je čas za kosilo ali pavzo, to lahko izkoristim brez slabe vesti ali hitenja, ker točno vem, da sem ta čas namenila ravno temu in da imam planiran čas tudi za vse ostale naloge, ki jih imam še za narediti.
Za delo
Adobe Family je pri meni vsak dan v uporabi. 🙂 Ilustrator uporabljam za različna oblikovanja, predvsem kjer je največ rokovanja z vektorsko grafiko.
Photoshop je v uporabi za oblikovanje in editiranje fotografij.
Je aplikacija za editiranje in pisanje kode.
“Brackets is a source code editor with a primary focus on web development.”
Všeč mi je ker je zelo minimalistična in ponuja vse, kar potrebujem.
Za predajo dokumentov
Dokumente običajno predam preko Asane, kjer se vodi že celoten projekt.
Kadar za projekt ne uporabljam Asane – oz. stranka nima dostopa do nje (npr. manjši projekti) za predajo uporabim Google Drive ali Dropbox.
We Transfer je v uporabi predvsem za prenos večjih dokumentov, datotek. To uporabljajo predvsem stranke, ko mi pošljejo pripravljena gradiva (npr. fotografije za spletno stran v največji velikosti).
Komentiraj