• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT

Orodja, ki jih uporabljam pri delu 1:1 – od poizvedovanja do launch novega projekta

10/02/2019

Vsi podjetniki si najbrž želimo uporabljati orodja, ki nam olajšajo delo, avtomatizirajo kar se da in so priročna, enostavna za uporabo, pregledna.

Danes s tabo delim orodja, ki jih uporabljam na dnevni ravni in me vodijo skozi celoten proces od poizvedovanja do launch novega projekta.

 
Orodja, ki jih uporabljam pri delu 1:1 - od poizvedovanja do launch novega projekta
 

Za komunikacijo

Airmail

Airmail je moja najljubša aplikacija za upravljanje mailov iz vseh različnih naslovov. Ponuja kar nekaj možnosti, kjer lahko maile hranim kot posamezne naloge, dodajam različna pravila…

Skype

Skype je super orodje predvsem za sestanke, še posebej, ko je npr. prisotnih več posameznikov.

 

Za vodenje projektov

Asana

Ja, še zmeraj uporabljam Asano. Po ogromnem iskanju in testiranju različnih aplikacij, mi je ta daleč najboljša in najbolj uporabna za vodenje projektov. In že kar nekaj časa v redni uporabi za vodenje projektov. Vseh projektov – tako tistih s strankami, kot tudi vodenje mojega vsakdanjega dela.

Ena izmed avtomatizacij je npr. ko dobim mail in je potrebno še nekaj narediti, ga označim “To-do” to pa pomeni, da se avtomatsko ta mail doda v Asano, kot posamezna naloga, ki jo je potrebno še opraviti.

Google koledar

Dolgo ga nisem uporabljala. Sedaj si pa brez njega sploh ne znam predstavljati dela. Na koledarju planiram celoten dan. Torej za vse naloge iz Asane planiram na koledarju čas, ki ga potrebujem. Moj Google koledar je tako zapolnjen in splaniran do vsake minute, tudi pavze in kosilo je na koledarju. Čeprav to na prvi pogled mogoče deluje rahlo strašljivo, pa je v resnici super osvobajajoče. Ko je čas za kosilo ali pavzo, to lahko izkoristim brez slabe vesti ali hitenja, ker točno vem, da sem ta čas namenila ravno temu in da imam planiran čas tudi za vse ostale naloge, ki jih imam še za narediti.

 

Za delo

Adobe Ilustrator

Adobe Family je pri meni vsak dan v uporabi. 🙂 Ilustrator uporabljam za različna oblikovanja, predvsem kjer je največ rokovanja z vektorsko grafiko.

Adobe Photoshop

Photoshop je v uporabi za oblikovanje in editiranje fotografij.

Brackets

Je aplikacija za editiranje in pisanje kode.

“Brackets is a source code editor with a primary focus on web development.”

Všeč mi je ker je zelo minimalistična in ponuja vse, kar potrebujem.

 

Za predajo dokumentov

Asana

Dokumente običajno predam preko Asane, kjer se vodi že celoten projekt.

Google Drive, Dropbox

Kadar za projekt ne uporabljam Asane – oz. stranka nima dostopa do nje (npr. manjši projekti) za predajo uporabim Google Drive ali Dropbox.

We Transfer

We Transfer je v uporabi predvsem za prenos večjih dokumentov, datotek. To uporabljajo predvsem stranke, ko mi pošljejo pripravljena gradiva (npr. fotografije za spletno stran v največji velikosti).

Posted Under: Organizirano & produktivno
Objavljeno v: Organizirano & produktivno

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

Transformiraj življenje v 12 tednih: Metoda 12-tedensko leto
Transformiraj življenje v 12 tednih: Metoda 12-tedensko leto
V tem videu ti pokažem sistem, ki ti bo pomagal povečati produktivnost. Pomagal ti bo tudi počistiti tvojo to-do listo, tistih nalog, ki niso najbolj pomembne in s tem zmanjšati stres. Sistem, ki ga delim s tabo Eisenhower-jeva matrika, ki ti bo pomagala, da lahko lažje prioritiziraš, kaj je pomembno in kaj ne. In ta sistem temelji na dvojem: 1 - pomembnosti posamezne naloge in 2 - nujnosti posamzne naloge. Pa najprej poglejmo, kaj sploh pomeni, da je naloga pomembna. Pomembne naloge so tiste, ki nas peljejo do našega cilja oz. tistega, kar nam je pomembno. To seveda niso samo poslovni cilji, to je tudi tvoje zdravje, družina, dobro počutje... vse, kar je pomembno, da te vodi do tvojega cilja. Kaj je pa nujna naloga? Nujne so naloge, ki potrebujejo tvojo takojšno pozornost. To niso nalogo, ki lahko počakajo, ampak potrebujejo tvojo takojšnjo pozoronost in akcijo. Ko imaš seznam vseh nalog, se za vsako nalogo najprej vprašaj dvoje: je posamezna naloga pomembna in ali je ta naloga nujna? Glede na ta dva odgovora pade naloga v enega izmed 4 kvadratov: MATRIKA SLIKA 1X Pomembno in ne nujno nalogo → nardiš takoj oz. čimprej. Nujna in nepomembno nalogo → delegiraš. Nenujno in pomembno nalogo → načrtuješ za kasneje. Nenujno in nepomembne → pobrišeš. Tako lahko za vsako nalogo takoj določiš, kaj se bo z njo zgodilo. In to je čudovit sistem, ki ti bo pomagal določiti, kaj je pomembno in kaj ne v tvojem dnevu.
Povečaj produktivnost in zmanjšaj stres
7 načinov, da se izogneš izgorelosti (za podjetnike/ce)
7 načinov, da se izogneš izgorelosti (za podjetnike/ce)

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI