NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
Kaj je v resnici problem, če imaš premalo strank in neprepoznaven brand?

Danes se želim dotakniti teme, ki je izjemno pomembna za vse podjetnice, ki se ukvarjate s svojo blagovno znamko. Danes se bomo posvetili temu, kako strateško postaviti svoj brend. Še posebej tiste izmed vas, ki ste v tem ciklu, kjer ste nestrateško postavljeni. Zavedam se, da smo si marsikaj že povedali, a kljub temu ni nikoli dovolj, da bi se tega spomnili.
(00:00 – 00:38) Mnoge izmed vas se verjetno sprašujejo, zakaj sploh potrebujemo strateško postavitev brenda. Da bi razumele, kje se lahko znajdemo v tem ciklu. Večkrat se srečujemo z nekonsistentnimi strankami, premalo dohodkov, gibanjem, novimi taktikami, kaj objaviti na družbenih omrežjih, kako napisati in vse ostalo vodi do preobremenjenosti, ki nima rezultatov ali pa ima zelo majhne rezultate. Vse to vodi v cikel. In kaj zdaj lahko naredimo? Ker če bomo ostali v tem ciklu in ne bomo nič spremenili, ne moremo pričakovati, da se bo verjetno kaj spremenilo.
(00:39 – 01:01) Čas nam ne bo padal z neba, kar marsikdo pričakuje; denar običajno ne pade z neba. Če pa imaš kakšen sistem, da ti pade, prosim, sporoči ga, tudi jaz želim izvedeti. Ampak če smo v tem ciklu nenehno in se ne ustavimo ter ga ne prekinemo, ne bo drugačnih rezultatov. Tudi z tistim znanim pregovorom, mislim, da je Einstein rekel, da če delamo isto in pričakujemo drugačne rezultate, potem je to nekako definicija norosti. In je v bistvu res.
(01:02 – 01:39) Se pravi, kaj pa lahko tukaj naredimo? Če želimo presekati ta cikel, je najbolj očakovito, če ga presekamo tukaj, ko imamo nestrateško postavljen brend. Torej na začetku. Zakaj? Ker če iz nestrateško postavljenega brenda ga strateško postavimo in premislimo ter postavimo dobre temelje, potem gre vse naprej, se tudi zloži.
(01:40 – 02:27) Zakaj? Ker če strateško postavimo brend oziroma temelje, trde temelje našega brenda, bomo točno vedeli, koga nagovarjamo, kakšni so njihovi problemi, na kakšen način želimo prestopiti, kakšen brend želimo zbuditi, kako želimo, da se naše stranke ob nas počutijo in tako naprej. Na podlagi tega lahko potem naredimo zelo učinkovito strategijo, kako bomo gradili na prepoznavnosti, in to bo seveda vodilo do tega, da bomo, ko bomo bolj učinkovito gradili na prepoznavnosti, prišli tudi do več strank. Ker bomo nagovarjali, targetirali naše idealne stranke, kar pomeni, da če imamo več strank, bo tudi več dohodkov. Ne bo treba več ugibati, kaj narediti, kakšno ponudbo še narediti.
(02:28 – 03:16) Recimo pri nas v Legendarnem, v mojem članskem programu, gremo zelo globoko to postaviti, ne samo temelje, ampak tudi potem, ko je ponudba postavljena, gledamo, kaj deluje, kaj ne deluje in gledamo številke. Torej ne ugibamo več, kaj bi delovalo in kaj ne, in s tem seveda izognemo oziroma zmanjšamo verjetnost, da bomo prišli do preobremenjenosti, sploh pa brez rezultatov. Lahko je kakšno obdobje, sploh tukaj, ko presekamo to in gradimo temelje, malo bolj naporno, malo bolj delovno, ampak vemo, da je to zakratek čas, ki nam bo na dolgi rok osvobodilo veliko časa.
(03:17 – 03:53) In seveda se izognemo tudi temu, da nimamo več časa, ker če stvari postavimo tako, da nam potem avtomatsko pridobivajo stranke in tako naprej, si osvobodimo ogromno časa. Tako da to sem danes želela s tabo podeliti. Če želiš še več o brandu, o spletnih stranih, pa seveda najdeš na moji spletni strani mo.si ali pa pogledaš na YouTube, kjer je že cel kup video vsebin na podobne tematike oziroma na tematike brenda, spletnih strani, podjetništva in tako naprej.
(03:54 – 03:59) Tako da ti želim veliko uspehov pri gradnji tvojega brenda in se vidimo naslednjič.
Komentiraj