Ta vikend sem vzpostavila simpatično “Pridemo kmalu” spletno stran in dobila idejo, da o tovrstnih straneh napišem nekaj več; npr. kaj so, zakaj so potrebne in kakšne informacije naj vsebujejo.
Kaj je “Pridemo kmalu” spletna stran?
Običajno je to preprosta stran, ki nadomešča spletno stran v obdobju, ko je ta v izdelavi ali prenovi. Obstajajo različne “Pridemo kmalu” spletne stran, ki se med seboj razlikujejo glede na svoj namen.
Zakaj je potrebna?
Potrebna oz. priporočljiva je v dveh primerih:
- ko je obstoječa stran v prenovi ali “popravilu”:
S to stranjo obiskovalca obvestiš, da je stran v delu in ga ne zmedeš s porušeno spletno stranjo. Pri tem pa mu lahko ponudiš, da te medtem spremlja na družabnih omrežjih ali da ga preko e-maila obvestiš, ko bo stran spet aktualna.
- ko nastaja nova (neobstoječa) spletna stran:
Kadar pod novo domeno, nastaja nova spletna stran je priporočljivo uporabiti »Pridemo kmalu« spletno stran, s katero lahko naključnega ali nenaključnega obiskovalca obvestiš o tem, kaj bo na tej spletni strani, na katerih družabnih omrežjih te lahko najde, kako te lahko kontaktira… To je bolj profesionalna rešitev, kot če obiskovalec pride na “porušeno” spletno stran, na katero se najverjetneje več ne bo vrnil.
Spletna stran, ki ponuja nekaj več, kot le informacijo, da je v delu lahko pomeni, da se bodo obiskovalci z veseljem vrnili, ti pa ne boš izpustil/a dobre priložnosti, da pridobiš nove zadovoljne obiskovalce.
Kakšna naj bo vsebina na strani?
Obstajajo različni tipi »Pridemo kmalu« spletnih strani, ki se razlikujejo glede na svoj namen in glede na namen so ustvarjene vsebine na tovrstnih straneh. Osnovni tipi strani, ki se seveda lahko kombinirajo so:
- predstavitvena stran
- stran, na kateri se lahko obiskovalec naroči na e-obveščanje (mailing liste)
- stran s povezavami na družbena omrežja
- stran s kontaktnimi podatki
- stran za testiranje novih izdelkov
- stran za trženje izdelkov
- stran, ki obiskovalcu spodbudi radovednost, da se bodo ob otvoritvi nove spletne strani zagotovo vrnili.
Informacije oz. podatki na takšni strani so odvisni od namena strani oz. kaj z njo želiš sporočiti. Potrebno je paziti, da stran ni prenasičena, da z njo obiskovalcu nudiš iskane informacije in ga spodbudiš, da se vrne, ko bo stran aktualna.
Osnovne informacije, ki jih takšne strani običajno vsebujejo so:
- Kontaktni podatki. Kontaktni obrazec ali kontaktni podatki, na katere se obiskovalci lahko obrnejo v primeru vprašanj.
- Obrazec, kjer lahko obiskovalec pusti svoj e-mail za novice ali le obveščanje, ko bo spletna stran aktualna. Obiskovalci, ki jih tvoja tematika (stran) zanima, bodo imeli tako možnost biti o otvoritvi prvi obveščeni. Ti pa pridobiš obiskovalce, ki jih tvoja spletna stran zanima.
- Povezave na družabna omrežja, na katerih te lahko obiskovalci spremljajo.
- Predstavitev oz. informacije kaj na spletni strani bo.
- Odštevanje časa do otvoritve spletne strani (če to informacijo seveda imaš).
Ne pozabi!
Kljub temu, da je stran lahko precej preprosta, poskrbi, da bo stran prijazna tudi za obiskovalce iz mobilnih naprav in bo optimizirana za iskalnike (SEO)!
Za fotografinjo Katjo, znano pod imenom Ohana-k, sem pripravila “Pridemo kmalu” spletno stran, na kateri obiskovalci najdejo osnovne informacije o fotografiji, kontakt in na katerih družabnih omrežjih jo lahko najdejo. Za vse, ki želijo biti prvi obveščeni o otvoritvi spletne strani, pa je na voljo tudi obrazec, v katerega vpišejo svoj elektronski naslov.
Kmalu pa bo na voljo tudi njena nova spletna stran, o kateri bom seveda še pisala. 🙂
Komentiraj