Zakaj najpogosteje odpreš neko spletno stran?
Ker ponuja rešitev za tvoj problem?
Želiš pridobiti določene informacije?
Samo za zabavo, šoping…?
Karkoli je tvoj razlog, poskusi to prenesti na svojo spletno stran in pogledati z druge strani.
Ali obiskovalec najde takoj, to kar potrebuje?
Tukaj so prve 3 stvari, ki jih obiskovalec želi takoj zvedeti, ko pride na tvojo spletno stran:
1 | Kaj je problem in kako ga lahko rešiš?
Takoj, ko obiskovalec pride na spletno stran imej jasno napisano kakšen problem rešuješ in kako ga lahko rešiš zanj.
Običajno je to zelo na kratko, v obliki slogana.
S tem tudi naključne obiskovalce takoj seznaniš, kaj lahko tukaj pričakujejo.
2 | Kakšen je postopek?
Naslednja potrebna informacija je, kako čimprej obiskovalec pride do te rešitve.
Jasen postopek.
Npr. 3 zelo kratke korake, ki jih mora narediti. To naj bo res zelo kratko – najboljše z eno besedo, drugače lahko daš občutek, da bo vse skupaj preveč naporno.
Po tem pa mora biti seveda še CTA – klic k akciji za prvi korak.
3 | Ti lahko zaupam?
Pred nakupom se obiskovalec zagotovo še vpraša, ali ti sploh lahko zaupa. Imaš sploh kakšne izkušnje s tem, kar ponujaš?
In ali to res deluje, so stranke zadovoljne.
To lahko narediš na več načinov.
Če imaš dobre izjave zadovoljnih strank, je to en način.
Drugi način je lahko, da deliš svoje znanje/certifikate/dosežke… ki potrjujejo, da imaš znanje in izkušnje s tem, kar ponujaš.
Deliš lahko tudi številko, koliko ljudem si že pomagal/a.
…
Možnosti je kar nekaj. Ti pa izberi tisto, ki bo najboljša zate in tvoj posel. Seveda je lahko tudi kombinacija ali celo video s pojasnilom.
Bonus: Stroški
Če nimaš posebnega razloga, da skrivaš ceno, je za obiskovalca nujno, da jasno ve, kakšna je cena za tvojo storitev ali produkt in kaj vse zajema.
Npr. če ponujaš retreat na Tenerifih, naj bo zraven jasno zapisano, kakšna je cena in kaj vse vsebuje – npr. hrano, nočitev, prevoz, letalsko karto, izobraževanja, masaže…
Če ponujaš različne pakete, naj bo nujno zraven jasno opredeljeno, kakšna je razlika med paketi – običajno najboljše delujejo kar primerjalne tabele.
Upam, da ti ta prispevek koristi in doda k boljši spletni strani.
Komentiraj