Se ti kdaj zgodi, da je čas za novo objavo in jo tudi želiš narediti, vendar nimaš ideje kaj?
Verjetno smo se vsi, ki dlje časa objavljamo, pridemo do te točke.
Rešitev je, da narediš “brainstorming”, narediš seznam idej, ki ti bo potem služil v takšnih primerih. Seznam pa nato le dopolnjuješ, ko čisto slučajno dobiš nove ideje.
30 min je dovolj, da ustvariš svoj seznam idej.
Seznam lahko hraniš na papirju ali elektronsko. Jaz uporabljam Asano – to je aplikacija, ki jo že tako uporabljam za svoje delo. Dobra aplikacija pa je tudi Wunderlist (odlična tudi kot nakupovalni seznam).
1 | Brainstorming
Vzemi list papirja in svinčnik. Zapiši vse ideje, ki ti padejo na misel. Vse. Tudi tiste, ki se ti ne zdijo preveč smiselne. Ko imaš seznam vseh idej, lahko izbereš tiste, ki so uporabne.
2 | Pogosta vprašanja
Poglej komentarje pri obstoječih objavah – v komentarjih lahko pogosto najdeš vprašanja, mnenja ali želje o novih objavah. Zapiši si vse koristne!
Preglej še družabna omrežja, DM (sporočila) – vprašanja, ki jih dobiš na družabnih omrežjih, tudi ta lahko služijo kot super ideja za nove objave.
Dobiš na mail pogosto podobna vprašanja? Super, uporabi jih za novo objavo in si tako prihraniš tudi čas, ko bo naslednjič potrebno odgovoriti na to vprašanje.
Vprašanja v vsakdanjem življenju – na kavi dobiš vprašanje, ki si ga morda že večkrat dobil/a, odgovor pa je zmeraj enak. Zakaj ne bi iz tega nastala objava?
3 | Brskanje med novicami, blogi
Prebrskaj po najljubših spletnih straneh, blogih. Pri prebiranju drugih blogov, lahko pogosto dobiš še kakšno idejo za svoj blog. Seveda ne mislim, da kopiraš, ampak napišeš svojo objavo. Druge objave naj ti služijo le kot ideje in inspiracija.
4 | Spletna analitika
Če uporabljaš spletno analitiko (kar je zelo priporočljivo) potem preveri, preko katerih besed obiskovalci najpogosteje prihajajo na tvoj blog. Katere vsebine so najbolj brane? Morda lahko te vsebine razviješ v nove objave.
To je nekaj idej, kako narediš svoj seznam novih objav, ki ti bo pomagal, tako pri planiranju novih objav, kot tudi takrat, ko je glava prazna.
Komentiraj