NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
Vedno več obiskovalcev spletne strani ne bere vsebine, ampak jo le poskenira. To pomeni, da spletne strani z dolgimi besedili ne pretvarjajo obiskovalcev v stranke tako učinkovito, kot bi lahko.
Z optimizacijo takšnih vsebin na prodajnih straneh lahko:
✓ povečaš sporočilnost besedil,
✓ pritegneš bralce in navdušiš obiskovalce,
✓ izboljšaš konverzijo obiskovalcev v stranke,
✓ zagotoviš boljšo predstavitev in komunikacijo, kar vodi do večjega zanimanja za tvojo ponudbo,
✓ olajšaš pripravo besedil, ki bodo dejansko konvertirala.
5 načinov, kako skrajšati besedilo in povečati sporočilnost na spletni strani
1 | Odstrani nepotrebe besede, fraze in pojasnila…
Preglej besedilo in odstrani vse nepotrebne besede ali fraze, ki ne prispevajo k bistvu sporočila. Razmisli, katera besedila so nujna, da se obiskovalec lahko informirano odloči, ali je ponudba prava zanj ali ne. Cilj je jasnost in jedrnatost.
Če ocenjuješ, da nekatere tvoje stranke potrebujejo dodatne razlage – na primer zgodovina metode, ki jo uporabljaš, kaj je… potem lahko uporabiš element “Poglej več”, kjer se s klikom na ta element odpre celotna vsebina, vendar obiskovalec ostane na isti strani – to je še posebej pomembno, če gre za prodajno stran!
2 | Uporabi sezname (označene, številčne)
Namesto dolgega odstavka lahko besedilo spremeniš v točke ali seznam z ključnimi elementi. Tako bo besedilo še bolj jasno in pregledno.
3 | Dodaj naslove in podnaslove in uporabi kratke odstavke
Dolgi odstavki na spletni strani niso priporočljivi. Poskusi jih razbiti na manjše odstavke. Če je možno, dodaj še vizualne elemente, naslove, podnaslove, sezname in podobno.
4 | Uporabi fotografije, grafike, infografike in vizualne elemente
Ogromno informacij ali podatkov lahko predstaviš z fotografijami, grafikami, infografikami ali drugimi vizualnimi elementi. To ne samo skrajša besedilo, ampak tudi izboljša razumevanje.
5 | Uporabi videe ali gif-e, čustvene simbole (emojije)
Namesto dolge razlage lahko sporočilo veliko hitreje deliš skozi video, gif ali z uporabo emojijev.
Komentiraj