Si predstavljaš, da zaposliš novega delavca, ki dela 24/7, med prazniki, brez počitkov, brez dopusta, ne zahteva plače, nima bolniške (razen samo zelo nujne tu in tam)…
Sumljivo?
Ne, ne!
To je dobra spletna stran, ki opravlja svoje delo.
Da pa vse to res deluje, potrebuje strategijo!
Strategijo?
Ja, strategijo oz. načrt, plan, karkoli ti je bolj všeč. Samo čudovita spletna stran, ki ne opravlja svoje naloge, enostavno ni dovolj.
Kaj je strategija spletne strani?
Strategija spletne strani oz. načrt uporabniške izkušnje je načrt, kako bo obiskovalec plul po spletni strani in kakšne končne korake bo naredil.
Kako poteka priprava strategije za spletko?
1 | Cilj spletne strani
Najprej je treba določiti cilj spletne strani. Kaj je tisti glavni in najbolj pomemben namen spletke. Nekaj ciljev je npr.: prodaja izdelkov, prodaja storitev, informiranje, izobraževanje…
2 – Priprava strategija
Potem sledi načrtovanje strategije, glede na zastavljen cilj. Kako lahko pridemo do cilja s čim manj dela (avtomatizacija) in množičnih konverzij. Po domače povedano, kako s čim manj dela priti do idealnih strank, prodati izdelke…
Korak za korakom.
Poti pa so različne, za vsako spletno stran je specifična. Običajno se je namreč z novim obiskovalcem treba spoznati, ostati z njim v stiku in, ko potrebuje ali je pripravljen na tvojo storitev/izdelek, boš ti prvi v vrsti, ko pride do konverzije (prodaje oz. drugega zastavljenega cilja).
3 – Izvedba
Ko je strategija zastavljena, pa je treba vse še realizirati! Ja, vse spraviti v realnost, tako da bo izgledalo lepo, pregledno in privlačno in bo spletna stran dobro opravljala svojo nalogo.
Spletna stran brez premišljene strategije = ogromno zamujenih priložnosti. In to je samo en del pri izdelavi spletnih strani, na katere morda niti ne pomisliš. 🙂
Komentiraj