Prvič prideš na spletno stran. Kaj želiš tam najprej najti?
Verjetno o tem nisi nikoli razmišljal/a.
Si pa verjetno hitro ugotovila, ali ti je takoj jasno, kaj ta stran ponuja in kako hitro najdeš informacije.
Prve stran (home page) je običajno najbolj pomembna za tiste, ki spletno stran obiščejo prvič. Nekdo, ki redno spremlja npr. tvoje bloge običajno direktno prileti na nov prispevek.
Kaj je na prvi strani pa je zelo pomembno, saj je to del prvega vtisa novih obiskovalcev.
Zato ti v tej objavi pokažem, na katere elemente, na domači strani, ne pozabi.
1 | Naslovni napis
Veliko funkcijo imajo napisi, ki so običajno takoj prideš na domačo stran in jasno povedo kaj stran ponuja oz. s čim se ukvarjaš. Pogosto ti napisi niso dovolj izkoriščeni in je napis preveč nepomenski.
Npr. napis: “Najboljše rešitve za vas.” Rešitve pri čem? Kaj bi sploh naj bil moj problem? Komu so te rešitve namenjen?…
Če ta napis zamenjaš npr. z: “Imaš težavo pri vodenju računovodskih knjig? Pri nas ti zagotovo lahko pomagamo z rešitvijo, ki bo najboljša za tvoj startup posel.”
S tem takoj poveš, s čim se ukvarjaš (računovodstvom) in komu je primarno namenjeno (startup podjetjem).
Izkoristi in jasno zapiši naslovni napis. V središču pa naj bo obiskovalec – torej kaj je tukaj zanj.
2 | Dobre fotografije
Ljudje smo vizualna bitja in dobre fotografije, ki govorijo (tvojo) zgodbo so zmeraj priporočljive.
Naj bodo že na prvi strani odlične fotografije izdelkov (najboljše so take v uporabi – lifestyle), če ponujaš izdelke.
Ali fotografije delavnice, pisarne, trgovine, lokala, okolja kjer ustvarjaš, tvoje profilne… če ponujaš storitve.
3 | Možnost prijave na mailing listo/freebie
Vsem obiskovalcem lahko že na prvi strani ponudiš prijavo na novice oz. jim ponudiš brezplačno gradivo, storitev… Nikoli pa to naj ne bo zavajajoče ali “kar nekaj” kar ni v kontekstu tvojega dela.
Če uporabljaš pop-up, naj se ta ne prikaže takoj ob vstopu na spletno stran, ampak po nekaj sekundah ali ko obiskovalec pogleda pol strani. Če te nekdo še ne pozna in takoj od
njega zahtevaš mail (razen če je res nekaj tako dobrega, da se 99% obiskovalcev prijavi) je možnost za prijavo manjša.
4 | Storitve in izdelki
Prva stran je tudi prostor, kjer na kratko predstaviš svoje izdelke ali storitve. Med te spadajo tudi brezplačni viri. Npr. YouTube vide, brezplačni priročniki, kvizi, demo vsebine…
5 | Kontaktni podatki in povezave do omrežij
Na prvi strani so lahko tudi kontaktni podatki (če je to zate pomembno) in pa povezave do družabnih omrežij, kjer se lahko obiskovalec poveže s tabo.
Če je kontakt zmeraj na vidnem mestu (npr. v glavi strani) in ti to ni najbolj pomembno (npr. ni za rezervacijo termina, povpraševanje), potem zadostuje, da je povezava do kontakta le na vidnem mestu.
Komentiraj