Priznam…
…članki o tem, kako doseči cilj,
kako se organizirati,
kako najbolje izkoristiti čas,
so mi blazno zanimivi.
In z branjem teh člankov pogosto naletim, na kakšno dobro idejo, ki jo potem testiram, dodelam, prilagodim in z veseljem uporabljam. Podobno je tudi s cilji, ki jih želim doseči. To so npr. poslovni, kot je npr. kak nov projekt (npr. spletni tečaji). Taki projekti, hitro dobijo status manj pomembnih, nujnih pa jih vseeno želim narediti v nekem času.
Ko je čas, da se ga lotim pa se pogosto zgodi “utrujena sem” “sam bom jutri”…
Poznano?
In potem se vleče in vleče.
Ok, vem, da razumeš kaj imam v mislih, zato kar k bistvu, kako jaz planiram te projekte, da so potem tudi opravljeni.
1 | Določitev cilja
Tale točka je morda samoumevna, vendar zelo pomembna! Najprej je potrebno določiti točen cilj. Kaj je tisto, kar želiš narediti – zelo natančno. Npr. bolje, kot želim bolj uspešen posel je določiti cilj, da želiš v naslednjem mesecu 5 novih strank.
2 | Načrtovanje projekta, del
Jasno določen cilj potem, samo razdeliš v vsa dela, ki jih moraš narediti za uresničitev tega projekta. Od največjih opravil, do tistih čisto malih.
Pri meni je vedno bolje, da vse to zapišem, tudi čisto male, ker imam potem vse na enem mestu in tudi tista mala opravila vzamejo čas.
3 | Načrovanje po dnevih, urah
Sedaj te čaka odločitev, da določiš, kako pogosto želiš delati na tem projektu – npr. 1h na delovni dan? Naj bo realno, da se tega lahko potem tudi držiš.
Vse taske nato načrtuj, koliko časa potrebuješ in kdaj bodo opravljeni.
4 | Začni, akcija
Največji del je zate, zdaj je pomembno le še, da začneš in se držiš svojega načrta. Kaj je pri tem najbolje, da že veš, kaj moraš narediti in če to narediš, veš, da prideš do cilja.
Za načrtovanje projekta lahko snameš tudi tale freebie:
Komentiraj