Večkrat sem že omenila, da pri svojem poslu pogosto uporabljam Googlove storitve:
Drive – za digitalno hrambo vseh datotek in vseh grafik, ki nastanejo pri mojem delu…
Docs – za pisanje različnih besedil, blogov…
Sheets – za vodenje statistik, kreiranje računov, ponudb…
Zakaj?
✅ ker so tako zmeraj pri roki
✅ ne rabim skrbeti za dodatno varnostna kopija (ena je v oblaku, ena do dve na mojih napravah)
✅ ne rabim skrbeti, če se kaj zgodi z mojim računalnikom
✅ lahko dostopam do dokumentov iz različnih naprav – potrebujem samo napravo in dostop do računalnika
✅ ne rabim si pošiljat datotek med računalniki in zmeraj vem, kje je aktualna verzija
…
Skratka… ogromno je prednosti, ki jih obožujem pri Googlovih storitvah in so res koristne in odlične za uporabo.
Danes ti tako pokažem, kako lahko tudi ti (če še ne) uporabljaš Googlove dokumente za svoj biznis, blog ali osebne namene. Če se ne želiš ukvarjati s pripravo predlog, pa sem tudi za to poskrbela in ti pripravila predloge, ki jih najdeš na MOD portalu.
V vidu pa ti pokažem še vseh 5 predlog:
1 | Koledar za družabna omrežja in blog
Tale koledarček ti pomaga, da lahko hitreje in pregledneje načrtuješ vsebine za različna družabna omrežja.
Privzeto je pripravljen koledarček za blog + 4 omrežja, ki jih enostavno prilagodiš, glede na to, kaj uporabljaš.
V predlogi prejmeš kopijo Googlove predloge, ki vsebuje zavihke:
- Namizje – tukaj vpišeš, kaj želiš načrtovati
- Koledarji za posamezne mesece od maja 2019 do vključno decembra 2019
Predlogo najdeš na MOD portalu
2 | Spremljanje statistike
Ta predloga ti pomaga, da lahko spremljaš osnovne statistike in vidiš kaj deluje in kaj ne. Predloga je pripravljena za spremljanje statistik za:
- FB Group
- YouTube
Vse te pa lahko po želji spremeniš. Predloga vsebuje tri zavihke:
- Cilji – zapišeš samo svoje cilje, vse ostalo se računa avtomatsko.
- Log – tabelca, kjer vpisuješ tedensko/mesečno stanje.
- Uspešnost – se avtomatsko računa mesečna rast in se izrišejo grafi za boljši pregled.
Predlogo najdeš na MOD portalu
3 | Koledar za deljenje obstoječih objav (reposting)
Meni je to bila največja težava. Ko sem vsebino enkrat objavila, se mi je zgodilo, da je potem tale objave odšla kar v pozabo. Pa glede na to, da vsak blog vsebuje koristne informacije in v vsako objavo dam veliko energije in dela je to res škoda.
Zato sem nujno potrebovala koledarček, kamor samo dodajam nove vsebine, te pa se potem avtomatsko razporedijo, avtomatsko pa se potem dodajo na koledar, kdaj jih potem spet delim na omrežjih.
Predloga vsebuje:
- Seznam vsebin – tukaj se zapišejo vse vsbine + CTA (call to action) in pa besedila za praznike (po želji).
- Koledarji za posamezne mesece od maja 2019 do vključno decembra 2019 (ti se avtomatsko posodobijo, ko je izpolnjen zavihek (Seznam vsebin)
Predlogo najdeš na MOD portalu
4 | Račun
Za izdajanje računov lahko za to namenjene programe, če pa želiš v svoji izvedbi, lahko uporabiš predlogo za račune.
Ko je predloga za račun pripravljena, v tabelco v vsako vrstico samo izpolniš vse potrebne podatke in poženeš programček, ki ti bo generiral račun v obliki pdf.
Predloga vsebuje:
- Video navodila za uporabo
- Povezava do programčka za generiranje pdf-ja
- Tabela za vpisovanje računov
- Predloga za generiranje pdf-jev
Ne pozabi pa, da za vse računovodske informacije, kontaktiraš svoje računovodstvo.
Predlogo najdeš na MOD portalu
5 | Ponudba
Za pripravo ponudbe lahko porabiš kar nekaj časa. Tale predloga ti bo pomagala pri organizaciji – da bodo vse ponudbe na enem mestu in boš lahko le z nekaj kliki generiral/a pdf z novo ponudbo, ki jo nato le še pošlješ.
Podobno kot račun, lahko tudi s pomočjo tabelce izdelaš ponudbo.
Predloga vsebuje:
- Video navodila za uporabo
- Povezava do programčka za generiranje pdf-ja
- Tabela za vpisovanje ponudb
- Predloga za generiranje pdf-jev
Ne pozabi pa, da za vse računovodske informacije, kontaktiraš svoje računovodstvo.
Komentiraj