Predstavljaj si, da imaš orodje, sistem, ki ti pomaga, da tvoja mailing lista iz dneva v dan raste.
Avtomatsko.
Brez dodatnega dela.
In na tvoji mailing listi so samo idealne stranke.
Ki se čez čas lepo pretvorijo v stranke.
Fino, ane?
No, in točno to je naloga zimzelenega lijaka, ki je aktualen ne glede na vreme, dogajanje ali letni čas. 🙂
Če še nimaš svojega, potem je ta objava točno zate.
Kakšna je razlika med “navadnim” in “zimzelenim” lijakom?
Razlika je v tem, kdaj je aktualen. “Navaden” je običajno aktualen določeno obdobje in je namenjen bolj za aktualne evente (npr. kot webinar pred vpisom v online izobraževanje). Ta je običajno časovno omejen in bolj (marketinško) agresiven.
Na drugi strani pa je zimzelen, ki služi na daljši rok – npr. kot lead za večanje mailing liste. Ni časovno omejen in je zmeraj aktualen.
Kako izbrati tapravo brezplačno gradivo (freebie)?
Najprej moraš izbrati cilj lijaka, ki ga želiš skreirati. Je to rast mailing liste, prodaja izdelka, prodaja storitve…?
Glede na ta cilj premisli, kaj lahko ponudiš idealni stranki in ji pomagaš pri njenem problemu.
Brezplačno.
Kot neki “predogled” oz. nekaj, kar bi jo res zanimalo in koristilo, hkrati pa je povezano s tvojim ciljem.
Naj bo res nekaj, čemur se enostavno ne bo mogla upreti, in si zraven še mislila “Resno, to vse je brezplačno!?!?”
Kako narediti brezplačno gradivo (freebie)?
Glede na izbrani cilj in vsebino, ki jo želiš ponuditi brezplačno, pomisli, na kakšen način bi bilo to najbolj primerno?
Kakšen način je tebi najbolj všeč, najbližji za ustvarjanje vsebin?
Je to tekst, pdf, video, kviz, priročnik, spletne tečaj, webinar, delavnica…?
Izberi najprimernejši format zate.
Ne glede na izbrani format lahko najameš strokovnjaka, ki ti bo pomagal pri realizaciji. Lahko pa se lotiš tudi sam/a.
Pdf lahko oblikuješ npr. s pomočjo Canve (tukaj je brezplačen tečaj za uporabo Kako oblikovati v Canvi brezplačno) ali pa v urejevalniku besedila, kot je Word, Pages, Google Docs, PPT.
Video lahko posnameš na mobilniku.
Besedilo lahko objaviš na zaklenjeni strani.
Ne pozabi, da je vsebina najbolj pomembna!
Takoj za njo pa super dizajn.
Saj veš… to delaš za dolgoročno in je zato smiselna tudi malenkost večja investicija.
Kako objaviti brezplačno gradivo?
Če uporabljaš WordPress, lahko uporabiš stran, ki je dostopna z geslom (več o tem tukaj). V tem primeru bodo vsi imeli enako geslo za dostop – geslo pa jim lahko pošlješ v avtomatskem mailu, ki ga dobijo ob prijavi.
Če uporabljaš Mailchimp, lahko uporabiš tudi njihove pristajalne strani, ki omogočajo, da na koncu deliš tudi link do brezplačnega gradiva.
Za video lahko uporabiš Vimeo, YouTube – oboje naj bo dostopno samo preko linka (ne javno dostopno).
Za Vimeo naj bo torej vidljivost: “Private” ali “Password”.
Za YouTube pa: “Unlisted”.
Kaj je naslednji korak zimzelenega lijaka?
Ko je brezplačno gradivo pripravljeno je čas še za maile, ali še boljše sekvenco avtomatiziranih mailov, ki se pošljejo, ko obiskovalec odda zahtevo za freebie.
Ti maili naj bodo polni koristnih informacij in še en korak naprej, da ti bo prejemnik bolj zaupal, razumel tvoje storitve/ponudbo.
Ko je prejemnik že precej ogret, pa ga ne pozabi povabiti, da naredi korak naprej in kupi tvoje storitve/produkt.
Kje vse objaviti vabilo za nov zimzeleni lijak?
Seveda ne pozabi povabiti potencialnih strank, da se pridružijo.
- Link do prijave dodaj na socialnih omrežjih v opis (bio).
- Deli kot objavo na družabnih omrežjih.
- Objavi blog zapis in vabilom na prijavo.
- Objavi v stranskem stolpcu, nogi, popup (ni nujno povsod, kar pride zate v poštev).
- Morda je smiselno, da objaviš tudi na prvi strani spletne strani.
- Na gostujočih blogih, podcastih.
- V podpisu maila.
Upam, da ti današnja vsebina koristi. Če že imaš svoj zimzeleni lijak, te vabim, da ga deliš spodaj v komentar. Če ga še nimaš, pa lahko deliš idejo, pa ti pomagamo s feedbackom. 🙂
Komentiraj