V TEJ EPIZODI …
V tej epizodi razkrivam 3 najpogostejše napake, zaradi katerih tvoja spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke. Spoznaj, zakaj dizajn ni najpomembnejši element, kaj moraš nujno popraviti in kako preprosto izboljšaš svojo spletno stran, da bo postala tvoj najboljši prodajni asistent.
Omenjeni linki:
- Spletna stran 2.0
- 6 nujnih elementov strani “O meni/nas”
- Google PageSpeed Insights (za hitrost in optimizacijo)
- GTmetrix (za hitrost in optimizacijo)
NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
// OMENJENI LINKI ⇩
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
3 napake na spletni strani, zaradi katerih izgubljaš stranke (in kako jih odpraviš že danes!)
Veš, kaj najbolj odbije obiskovalce na spletni strani oziroma kaj jih skoraj zagotovo ne pretvori v stranke? In ne, ni dizajn oziroma super lepa spletna stran, ampak tri stvari, ki ti jih bom danes razkrila – in tudi ideja, kako jih lahko že danes izboljšaš, da bo tvoja spletna stran boljši prodajalec oziroma asistent.
Hej, dobrodošel/-a v podjetniškem podcastu Legendarni. Ta podcast je namenjen vsem, ki želite s svojim delom pustiti trajen pečat in ustvariti več kot le uspešen posel. Če se še ne poznava – moje ime je Maja in podjetnikom ter podjetnicam pomagam zgraditi blagovno znamko od temeljev naprej – od celostne grafične podobe, spletne strani, ki konvertira obiskovalce v stranke, do rasti in razvoja brenda.
Zdaj pa gremo k vsebini: tri pogoste napake, ki jih vidim na spletnih straneh, in zaradi katerih ne konvertirajo.
Najprej pa: morda si misliš – ampak Maja, jaz še nimam spletne strani. Če jo želiš postaviti tako, da bo res tvoj najboljši prodajalec in asistent, poglej spodaj v opis. Tam je link do »Spletna stran 2.0«, kjer ti jaz ali moja ekipa postavimo celotno ogrodje in pomagamo z vsebino, tako da imaš lahko minimalno dela. Ena izmed strank jo je postavila v enem tednu!
Zdaj pa k napakam. Pogosto vidim, da podjetniki in podjetnice sicer imajo spletno stran, morda so jo celo dali izdelati zunanjemu izvajalcu, za kar so plačali precej, a stran dejansko ne prinaša rezultatov. Ne pridobiva strank, ne gradi mailing liste, ne vzpostavlja odnosa in ne vodi do nakupa. Taki strani pravim »okrasek posla« – lepa, a neuporabna.
Spletna stran bi morala biti tvoj najboljši asistent in prodajalec. Tudi če ne delaš vsak dan nanjo, mora ogrevati obiskovalce, jih zadržati in voditi naprej. Ne gre samo za dizajn. Pogosto se zanašamo na oblikovalce, ki sicer naredijo vizualno lepe strani, a nimajo strateškega znanja: kako naj bo vsebina zastavljena, kako obiskovalca peljati skozi stran, kako graditi zaupanje.
Če spletna stran tega ne počne, izgubljaš stranke. Ljudje so zmedeni, ne vedo, kaj naj naredijo, zgledaš neprofesionalno. In to pomeni slab vtis – morda celo slabo reklamo.
Če si želiš, da bi tvoja spletna stran bila kot nov zaposlen – enkrat jo postaviš, malo »natreniraš« in potem sama dela naprej – potem veš, kako dragocena je dobra stran. In ja, to lahko narediš tudi ti. Če ne veš, kje začeti, poglej spodaj program »Spletna stran 2.0«.
1. napaka: Kliki in CTA-ji (gumbi za akcijo)
Pogosto jih ni ali pa so premedli. Gumb mora biti viden, izstopati, povedati, kaj se bo zgodilo in biti usmerjen v korist stranke. Na primer: ne napiši samo »Pošlji«, ampak »Rezerviraj 15-minutni brezplačni posvet«. Namesto »Prijavi se« napiši »Prijavi se in začni privabljati prave stranke«. To poveča število klikov in konverzijo.
Koliko gumbov mora biti na strani? Tam, kjer je smiselno, da naredi naslednji korak. Praviloma vsaj trije: na začetku, v sredini in na koncu.
2. napaka: Počasna spletna stran
Stran se mora naložiti v treh sekundah ali manj. Še posebej na mobilnih napravah. Velike slike, videi in drugi »težki« elementi upočasnijo nalaganje. Preveri s pomočjo Google PageSpeed ali GTmetrix in optimiziraj slike (kompresija, manjša ločljivost).
3. napaka: Stran »O meni«
Veliko podjetnikov razume stran o meni kot osebno predstavitev. A stranka si želi vedeti, ali si prava izbira zanjo. Ne govori samo o sebi (npr. “Rodila sem se leta 1987…”), ampak naj bo v ospredju ona. Kako ji pomagaš, zakaj si ti dobra izbira, kako tvoje izkušnje koristijo njej.
Primer: Namesto »Naša zgodovina sega v leto 1995«, raje napiši »Že več kot 20 let pomagamo podjetnikom do uspešne spletne prisotnosti«.
Če želiš več o tem, kako napisati učinkovito stran o meni, spodaj najdeš tudi povezavo do videa z dodatnimi napotki in formulo.
6 nujnih elementov strani “O meni/nas”
Če se s tem ne želiš ukvarjati, si vabljen/-a, da preveriš program »Spletna stran 2.0« – pod tem videom najdeš vse informacije.
Želim ti veliko uspehov in ogromno konverzij na tvoji novi ali prenovljeni spletni strani.
Uživaj in se slišimo kmalu! Čau, čau.
Pogosta vprašanja in odgovori:
1. Zakaj dizajn ni najpomembnejši pri spletni strani?
Ker obiskovalce ne pretvori dizajn, ampak vsebina, strategija in uporabniška izkušnja.
2. Kaj pomeni “klik akcija”?
To so gumbi na spletni strani, ki obiskovalca vodijo k naslednjemu koraku – prijava, rezervacija, nakup ipd.
3. Koliko CTA gumbov mora biti na strani?
Priporočljivo je vsaj 3 – na začetku, sredini in koncu strani.
4. Kako preverim hitrost spletne strani?
Uporabiš lahko orodji PageSpeed Insights ali GTmetrix.
5. Zakaj je pomembna optimizacija slik?
Velike slike upočasnjujejo nalaganje strani, kar odvrne obiskovalce.
6. Kaj vključiti v stran “O meni”?
Ne govorimo o sebi, ampak odgovarjamo na vprašanje: “Ali si prava izbira zame?”
7. Kaj pomeni, da je stran “prodajni asistent”?
To pomeni, da spletna stran samostojno ogreva obiskovalce in jih vodi do nakupa, brez tvoje stalne prisotnosti.
8. Kako izboljšam CTA gumbe?
Naj bodo konkretni, jasni in usmerjeni v korist stranke.
9. Kaj je program Spletna stran 2.0?
Program, kjer ti Maja in njena ekipa pomagajo zgraditi učinkovito spletno stran brez tehničnega znanja.
10. Kako vem, ali imam “spletni okrasek” namesto funkcionalne strani?
Če stran ne pridobiva strank, ne gradi odnosov in ne vodi do prodaje, je verjetno zgolj okrasek.
Komentiraj