Stran “O nas/meni” je običajno 2. najbolj obiskana stran na spletni strani, zato je fino, da jo maksimalno izkoristiš. V tem videu bom stabo delila 6 ključnih elementov učinkovite strani “O nas/meni” in na kocu še nekaj priporočil glede oblikovanja in česa ne vključiti na to stran.
Kljub temu, da je stran “O nas/meni” tako zelo pomembna, pa jo veliko podjetnikov jemlje, kot eno breme, ki pač mora biti.
V resnici pa je ta stran ena velika priložnost, da te tvoje idealne stranke spoznajo, začneš graditi odnos in zauanje.
Stran “O nas” ali “O meni” bi morala odgovoriti na 2 vprašanji:
Zakaj bi te moral/a poslušati?
Zakaj bi sodeloval/a s tabo?
In ker večina podjetnikov ne odgovori na ti dve vprašanji, je tukaj velika priložnost zate, da izstopiš iz konkurence!
Pa gremo kar na 6 elementov, ki bi jih morala vključevati dobra stran “O meni/nas”.
1. Privlačen naslov
Prvo. kar bralec vidi na strani, ko jo odpre je naslov. In naslov “O nas/meni” res ni pretirano privlačen, ane? In če naslov ni privlačen je zelo velika verjetnost, da bo obiskovalec stran zaprl.
Namesto generična naslova, ustvari raje naslov, ki bo tako privlačen, da se bo nadaljnemu branju enostavno težko upreti. To je lahko tvoje prepričanje, slogan, moto…
Če imaš pri ustvarjanju naslovo težave, lahko pogledaš tudi moj prejšen video, kjer sem govorila ravno o tem. Link do tega videa bom pustila v opisu.
2. Zagotovilo, da so na pravem mestu
Drugi element je zagotovilo, da je obiskovalec na pravem mestu. Tukaj odgovoriš običajno na vprašanje, kaj je tukaj zame? To ni mišljeno, da je zelo dolgo besedilo, lahko je kratek, udaren slogan, ki pojasni, kaj bo tukaj za obiskovalca.
3. Zakaj ti
V tretjem delu pojasniš, zakaj si ti prava izbira, zakaj oz. po čem si drugačen, če imaš lahko deliš tudi kakšne certfikate.
Ali pa zgodbo, kakšna je bila tvoja pot, kakšne izkušnje si nabral, da si sedaj tak strokovnjak kot si. Idealno je, da je vse skupaj napisano v obliki zgodbe, tako se bo bralec še bolj povezal stabo in se vživel v tvoje pripovedovanje.
4. Predstavi sodelovanje
Ko bralec pozna tvojo zgodbo, predstaviš še kako poteka sodelovanje s tabo, kako mu lahko pomagaš. Mogoče celo, do kakšnih transformacij popelješ svoje stranke in kakšen je postopek.
Deli tudi prednosti oz. izjave zadovoljnih strank, morda tudi kakšen bolj statistični podatek (npr. koliko strankam si že poamagal), social proof, ki bodo še dodatno potrdilo tvojo zgodbo.
5. Tvoja osebnos ali osebnost tvojega branda
Ljudje radi sodelujemo z ljudmi in to z ljudmi, ki jih poznamo. In v tem delu je priložnost, da deliš malo več tvoje osebnosti ali osebnosti tvojega branda.
Kaj mislim s tem?
Predstaviš lahko svoje vrednote, v kaj verjameš, za kaj se zavzemaš, kaj je tvoje poslanstvo in tvoj zakaj.
Greš pa lahko še bolj globoko in sploh, če gradiš osebni brand oz. si ti tesno povezan z brandom, deliš tudi kaj bolj osebnega. To je lahko seznam, kaj obožuješ, kaj ne maraš, bucket list, tvoji cilji ali pe celo vprašalnik s kratkimi in hitrimi vprašanjin ogdovori.
Prepusti se kreativi. Ta del je namenjen, da te bralec/ka bolje spozna.
In kot pravi Simon Sinek: “People don’t buy what you do; they buy why you do it and what you do simply proves what you believe.”
6. Klic k akciji
Ta del je najbolj pomemben in tudi najpogosteje izpuščen na strani “O meni/nas”.
To je korak, v katerem bralca povabiš, da naredi naslednji najbolj smiselni korak.
Mogoče je to rezervacija termina za posvet s stabo?
Mogoče direkten nakup?
Ali vabilo za brezplačno ponudbo in prijavo na novice?
Karkoli je najbolj smiselno za tvojo idealno stranko.
Dodatni nasveti za stran “O meni”
- Vključi svoje fotografije, fotografije ekipe, fotografije iz zakulisja ali celo video, da bo jasno, da si resnična oseba in se ne skrivaš.
- Besedilo razbij v čim-manjše odstravke, uporabi naslove, odebeljen ntekst, sezname, karkoli bo pripomoglo k večji preglednost in lažjemu branju.
- Kako dolgo naj bo stran “O meni/nas”? Tako dolga, kot mora biti, da poveš, kar je potrebno.
- Pirpoveduj v obliku zgodb oz. “storyteling”. S tem se bo bralec bolj vživel, si zapomnil tvojo zgodobo in se bolj globoko povezal s tabo.
Kaj nikoli ne vključit na stran “O nas”?
- Če imaš ekipo ne vključi biografije posameznih članov, lahko pa vključiš njihove slike in imena.
- Življenjepisa v obliki “Rodil/a sem se…”.
- Social feed ali linke na družabna omrežja, ki se odprejo v enakem zavihku. Tudi to je namreč klic k akciji (CTA), ampak tale poziv pošilja tvoje potencialne stranke iz spletne strani – zato pozorno!
Če ti je bil ta video všeč in želiš še več takih vsebin, klikni na Subsribe in video deli s tistimi, ki bi jim lahko pomagal. Seveda s tem pomagaš tudi meni, da dosežem več podjetnikov/ci in zato ti iz srca hvala!
Komentiraj