5 ključnih nasvetov, da bo tvoja spletna stran izstopala

5 ključnih nasvetov, da bo tvoja spletna stran izstopala

5 ključnih nasvetov, da bo tvoja spletna stran izstopala

V petek smo zaključili z izzivom 5 dni, 5 korakov do boljše spletne strani/bloga. Če si bil/a del izziva, potem je verjetno tvoja stran že precej izboljšana. Vseeno pa še je nekaj trikcev, ki po mojem mnenju lahko tvojo stran naredijo še posebej posebno oz. takšno, da bo izstopala.
 
5 ključnih nasvetov, da bo tvoja spletna stran izstopala
 

5 ključnih nasvetov, da bo tvoja spletna stran izstopala:

 

1 | Vsebina

Vsebina na spletni strani je zelo pomembna, pomembno pa je tudi, na kakšen način je predstavljena. Najboljši način je tak, ki predstavi vsebino na tvoj način, torej s tvojimi besedami, razločno in čimbolj razumljivo.
 
Ljudje imamo radi preproste razlage v katerih na enostaven način in hitro razumemo s čim se ukvarjaš, kaj ponujaš…
 

2 | Slike

Najboljše slike so pristne, avtentične. S tem imam v mislih kvalitetne fotografije iz tvoje pisarne, s tvojimi izdelki, tvoj portret, torej fotografije, ki so posnete za tvojo spletno stran. Čeprav je na voljo kar nekaj virov, kjer je možno kupiti “stock” fotografije je najbolj idealno, da so fotografije tvoje in seveda kvalitetne.
 

3 | Ne skrivaj se v ozadju

Vem, vem za veliko izmed nas je tale točka precej težka.
Popolnoma razumem!
Ampak, samo za trenutek pomisli s kom raje sodeluješ. Z osebo, ki jo vsaj delno poznaš, ali podjetjem oz. nečim, za čimer nimaš pojma kdo stoji?
Ne skrivaj se v ozadju, bodi kar si in se predstavi, stopi v ospredje! Ljudje imamo to radi.
 

4 | Usmeri se v idealno stranko

Upam, da še nisi naveličan/a o tem, da pogosto omenjam idealno stranko. Ampak je res zelo pomembna! Vsebina naj bo prilagojena točno tej osebi. Besede, vsebina, način izražanja, fotografije… vse.
 
Če te zanima več o idealni stranki, preveri objavo: Kdo je tvoja idealna stranka
 

5 | Ne skušaj biti všeč vsem

Tale sindrom “biti všeč vsem” je včasih kar malo smešen. Če zares pomisliš, obstaja možnost, da je nekaj všeč vsem?
NE!
Zakaj torej sploh stremeti k temu? Bolje se je usmeriti v to, da si všeč najprej sebi, nato pa svoji idealni stranki. S tem ustvarjaš skupnost, kjer bodo tvoji izdelki/storitve/blog namenjeni tem, ki jih to zares zanima in jih tudi najbolje služili.
 
Ne pozabi, če nagovarjaš vse, te nihče ne bo slišal!
 
To je mojih 5 nasvetov, imaš še kaj za dodati? Svoje mnenje lahko zapišeš spodaj v komentar.
  

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Komentiraj

Proti spamu uporabljam Akismet. Več....