• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Kdo je tvoja idealna stranka?

Kdo je tvoja idealna stranka?

11/03/2018

Se ti je že kdaj zgodilo, da si želel/a napisati novo objavo na blogu/Facebooku/Instagramu…
pa besede niso bile prave, kaj sploh napisati?
 
Odgovor je lahko enostaven – vprašaš svojo idealno stranko.
 
Koga?
 
Idealno stranko.
 
To je imaginarna oseba, ki si jo kreiraš kot svojo sanjsko stranko oz. bralko/bralca bloga. Je oseba, ki je zate (in tvoj biznis ali blog) idealna stranka in ima svoje lastnosti – kot prava oseba. S tem ko se usmeriš in natančno opredeliš, kdo je tvoja idealna stranka, bo tudi nagovarjanje in ustvarjanje novih vsebin, produktov, storitev enostavneje. Zraven tega pa bo prilagojeno točno takšnim osebam (in ne vsem). Zakaj je to bolje? Običajno je težava, če nagovarjaš širšo množico, te sliši veliko manj oseb (če sploh kdo), kot pa, če nagovarjaš točno določeno “vrsto” ljudi. Informacije, jezik, način izražanja bo tako prilagojena tej osebi. Če imaš blog, potem je to zate idealna bralka /bralec, če je imaš biznis, potem je to stranka.

Torej kdo je tvoja idealna stranka?

Da jo enostavneje spoznaš, sem ti pripravila priročnik s pomočjo katerega lahko odgovoriš na vprašanja in tako podrobneje opredeliš in spoznaš svojo idealno stranko. Če si vzameš čas, premisliš in odgovoriš na ta vprašanja, verjamem, da ti bo to zelo koristilo naslednjič, ko boš pisal/a nove vsebine.

VPIŠI PODATKE, KAMOR TI POŠLJEM PRIROČNIK ZA KREIRANJE IDEALNE STRANKE:

Najprej pa o tem, zakaj so pomembni tako podrobni podatki? Zakaj je pomembno ime/s čim se ukvarja/kje živi? Morda se celo sprašuješ, zakaj bi to bilo relevantno?
 
Torej. Podrobneje kot opredeliš to osebo, bolj jo spoznaš, lažje si jo predstavljaš in zmeraj, ko zanjo ustvarjaš vsebine/produkte/objave… jo imaš v mislih in lažje ustvarjaš prilagojene vsebine za to osebo. Z vsemi temi informacijami lahko tudi ugotoviš, kje se sploh tvoja idealna stranka običajno nahajajo, kje je bolje, da posvečaš več pozornosti.
 
Primer: če prodajaš otroška oblačila, je tvoja idealna stranka mama, ki ima fantka – nogometaša in zagretega športnika. Ob nedeljah hodijo na izlete, živijo v enodružinski hiši in so v pričakovanju še enega otroka. Morda je zate smiselno, da se pojaviš kot sponzor na kakšni nogometni tekmi, morda lahko na svojem blogu zapišeš ideje “kam na enodnevni izlet” in kaj je najprimernejša oprema za otroke (tudi iz tvoje ponudbe)… To ti torej lahko pomaga, da ugotoviš, kam je bolje nameniti več pozornosti.
 
Tudi kadar se ti zatakne in ne veš, ali je določena vsebina primerna, se samo vprašaš, ali bi to bilo všeč tvoji idealni stranki, če da, super je to to, če ne, se vprašaj, kaj bi bilo tej osebi všeč/kaj jo zanima/kaj potrebuje/kako ji lahko pomagaš. Za spletno stran pa to pomeni, da bodo vsebine na strani prilagojene točno tej osebi. In ko bo takšna oseba prišla na stran, se bo počutila doma.
 

Analiza trenutnih strank, obiskovalcev spletne strani

Če imaš spletno stran in spletno analitiko, lahko najprej pogledaš in ugotoviš, kdo so sploh tvoji trenutni obiskovalci. Preveri od kod prihajajo, kakšna je njihova starost, spol…
 

Ustvarjanje idealne stranke

Potem pa sledi, da podrobno opredeliš svojo idealno stranko. Spodaj najdeš celoten priročnik, ki ga lahko snameš in uporabiš pri kreiranju idealne stranke/obiskovalca:
 

Osnovni podatki:

Ime – kako je ime tvoji stranki?
Starost – koliko je stara? Zapiši točna leta ali leto rojstva.
Spol – je moški ali ženska?
Izobrazba – kakšna je njena izobrazba?
Zakonski status – Kakšen je zakonski status? Je tvoja idealna stranka samska, poročena, ima družino, ima otroke, je v zvezi, je ločena…?
Kraj bivanja in bivalne razmere – kje živi tvoja idealna stranka? Je to na podeželju, v mestu, na obali, planini…? Živi v hiši, stanovanju, bloku, enostanovanjski hiši, večstanovanjski hiši…? Je v njeni lasti, je v najemu, živi pri starših…?
 
Zaposlitveni status – je tvoja idealna stranka zaposlena, brezposelna, ima svoj biznis?
Mesečna plača – kakšen je njen mesečni dohodek?
Kaj je največji problem v življenju/poslovno – kaj je njen največji problem v življenju? Kaj je njen največji poslovni problem?
 

Druge informacije:

Hobiji, najljubše aktivnosti v prostem času – Kaj najraje počne v življenju? Kaj so njeni konjički? V čem uživa?
Vrednote – kaj ji je v življenju najpomembnejše? Kakšne so njene vrednote?
Najljubše TV serije – katere so njene najljubše TV serije? Tudi, če ne gleda serij je to lahko koristna informacija.
Najljubši filmi – kateri je njen najljubši film?
Najljubše revije – katero revijo najraje prelista?
Najljubši blogi, spletne strani – kateri blog, spletno stran najraje obišče?
Najljubše blagovne znamke (oblek, tehnične…) – katera je njena najljubša blagovna znamka (za oblačila, naprave, kuhinjske pripomočke…)?
Kaj najraje/najpogosteje išče po spletu – kaj je tisto, kar najpogosteje išče na spletu?
Najljubša družabna omrežja – na katerem omrežju se največ nahaja? Katero družabno omrežje ji je najbližje? Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest…?
 
Če imaš kakšne specifične zahteve, ki bi jih stranka morala imeti, potem seveda dodaj še dodatne svoje opredelitve, ki ti bodo še dodatno koristile pri ustvarjanju idealne stranke.
  

Posted Under: Bloganje, Brezplačniki (Freebies), Spletne strani
Objavljeno v: Bloganje, Brezplačniki (Freebies), Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI