Obstaja kar nekaj izzivov, kako zgraditi zaupanje z obiskovalci spletne strani. Če pomisliš nase, verjetno obiščeš, prebiraš in nakupuješ le v spletnih trgovinah, ki jim zaupaš (vsaj delno). Kajne?
Če imaš spletno stran, je vredno pomisliti tudi na to, kako je z zaupanjem na tvoji spletni strani. Tukaj je nekaj nasvetov, kako lahko izboljšaš svojo stran ali blog, da bo bolj vredna zaupanja (to je koristno tako zate kot tudi za obiskovalce):
Dobra stran “O meni”
Stran “O meni” je zelo pomemben del vsakega bloga ali spletne strani. Obiskovalce, ki kliknejo na to stran, zanima, kdo si in če je tvoj blog primeren zanje ter zakaj bi ga bi bilo vredno spremljati. Zato je pomembno, da bralca ne razočaraš.
Stran “O meni” pa je lahko tudi odlična pri grajenju zaupanja, saj te obiskovalec tako lahko bolje spozna in je tudi večja verjetnost, da se bo obiskovalec ponovno vrnil. Da pa še dodatno primoreš k večjemu zaupanju, se predstavi tudi s svojo fotografijo. Ljudje smo namreč vizualna bitja, ki se radi povezujemo in običajno ne maramo “brezobraznih” oseb, zato je pomembno, da se predstaviš se s svojo fotografijo. Ta pa se veda mora biti kvalitetna in primerna.
Ljudje običajno tudi lažje zaupamo in verjamemu nekomu, ki se ne skriva in stoji za svojimi besedami. Če imaš ekipo, je pomembno, da vizualno predstaviš tudi vsakega posameznika in zraven še podaš kratke informacije o posameznem članu (npr. kdo je, za kaj je zadolžen…). S tem si obiskovalec lažje tudi predstavlja s kom bo sodeloval, če so odloči za storitve, ki jih ponuja tvoje podjetje.
Če imaš ti ali tvoje podjetje pridobljene certifikate ali nagrade, jih ne pozabi vključiti v svojo predstavitev. Prav tako pa morebitna mnenja zadovoljnih strank in objave v medijih.
Več o dobri strani “O meni”: KAKO SE PREDSTAVITI BRALCEM – STRAN “O MENI” + BREZPLAČNI DELOVNI LIST
KORISTNA VSEBINA IN INFORMACIJE
Vsebina je najpomembnejša! Ustvari uporabno vsebino, kot so nasveti, freebies, navodila kako nekaj narediti… To je res pomembno, saj z deljenjem takšnih informacij gradiš na zaupanju pri bralcu. Verjetnost, da se bo takšen bralec vrnil, je veliko večja in če si vzameš še nekaj več časa za pripravo dragocenih in koristnih vsebin zastonj, bo obiskovalec postal bolj odprt za vse ostale informacije/storitve, ki mu jih ponudiš.
Oglasi in sponzorirane vsebine so lahko dober dodaten vir zaslužka, vendar pa je pri tem dobro biti pozoren! Preveč oglasov in sponzoriranih vsebin, lahko (dolgoročno) naredi več škode, kot koristi. Še posebej, če obiskovalec ugotovi, da je tvoj glavni namen služiti z oglasi in izdelkov, ki jih oglašuješ sploh ne uporabljaš/podpiraš. Če imaš sponzorirane objave, bodi iskren/a! Sponzorirane objave naj bodo le za izdelke/storitve, ki jih zares uporabljaš in podpiraš. Če so na tvoji strani tudi oglasi, pazi da jih ni preveč in da obiskovalec hitro vidi razliko med vsbeino spletne strani in oglasi.
PROFESIONALNA SPLETNA STRAN – DIZAJN
Ko obiskovalec prvič obišče spletno stran, zelo hitro pridobi prvi vtis (približno v 6 sekund!). V tem času si bo obiskovalec oblikoval mnenje ali je spletna stran vredna zaupanja ali ne. Zato je profesionalen videz strani še kako pomemben!
Dobra stran in dizajn omogočijo, da obiskovalec hitro najde informacije in dobro predstavi delo (če gre za takšno stran). Obiskovalec pa z brskanjem po spletni strani, ne sme imeti nobenih težav. Barve na strani naj bodo barve CGP-ja, font naj bo skozi celotno stran enoten (mx 3 fonti), enotne pa naj bodo tudi ikone in drugi elementi. Vsaka malenkost je pomembna!
Če ti to delo najbolj ne leži je vredno najeti nekoga, ki ti bo oblikoval in postavil dobro stran. Če te zanima sodelovanje z mano, mi lahko pišeš in si ogledaš moje zadnje projekte.
FOTOGRAFIJE, LOGO, CGP
Vsaka stran (ne le podjetja) bi morala imeti kvalitetne fotografije, profesionalni logo, ikone in enoten videz celotne spletne strani.
Čeprav ni nič narobe s kupljenimi (stock) fotografijami, je veliko bolje, če so na strani tvoje fotografije iz realnih situacij. Morda je vredno razmisliti tudi o tem, da najameš fotografa, ki bo posnel fotografije za tvojo spletno stran.
Fotografije na spletni strani morajo izgledati enotno in če nanje dodajaš besedila, naj bo ta videz enoten. Lahko si celo pripraviš/kupiš predlogo, ki bo zagotovila vedno enoten videz fotografij (vsakič zamenjaš le fotografijo in besedilo). S predlogo si tako tudi precej skrajšaš čas prirpave.
Več:
- CELOSTNA GRAFIČNA PODOBA (CGP): KAJ JE, KATERI SO ELEMENTI, KAKO SE JE LOTITI, KDO JO POTREBUJE
- ZBIRKE BREZPLAČNIH FOTOGRAFIJ
- Moje Stock fotografije na Shutterstock.
DODATEN NASVET
Kontaktni podatki naj bodo na vidnem mestu, vključiš pa lahko tudi družabna omrežja, vendar le tista, ki jih zares uporabljaš. Ne navajaj pa Gmaila računa! Uporabi e-mail svoje domene (npr. ime@mojadomena.si) saj je to veliko bolj profesionalno in zaupanja vredno (konec koncev, lahko vsak ustvari Gmail mail s tvojim imenom, e-mail s tvojo domeno pa le ti).
Svoje mnenje ali nasvete pa le deli z nami spodaj v komentarju!
Komentiraj