Domačo stran (ali vidne informacije), ki ti jasno in hitro pove, kaj počneš in kdo si
Na strani pojasni kdo si, s čim se ukvarjaš, kaj lahko obiskovalci najdejo na tvoj spletni strani.
Kontaktni podatki
Nekje na vidnem mestu bi morali biti tudi kontaktni podatki. To pa seveda, ne pomeni, da morajo biti navedeni prav vsi tvoji kontaktni podatki, ampak le smiselni (npr. e-mail lahko popolnoma zadostuje).
Povezave do družabnih omrežij
Če si prisoten/a na družabnih omrežjih in jih tudi redno uporabljaš, bi tudi ta morala biti na tvoji spletni strani.
Jasna navigacija
Navigacija bi morala biti jasna in logična. Uporabljaj čim bolj jasne izraze, da bodo obiskovalci takoj vedeli, kaj bodo tam našli.
Stran, prilagojeno za mobilnike in iskalnike (npr. Google)
Če še tvoja stran ni prilagojena za mobilnike, potem je skrajni čas, da se tega lotiš v 2016! 🙂 Zraven tega pa naj bo tvoja vsebina prilagojena za iskalnike (več si lahko prebereš 5 SEO nasvetov za vsakogar)
Dodaten nasvet: Favico oz. ikona za zaznamek
Vsaka spletna stran bi morala imeti svojo- prilagojeno ikono, ki predstavlja stran na zavihku v brskalniku.
Komentiraj