NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓

ZIMZELENO
10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori

privat podcast:
Spletna stran kot tvoj najboljši asistent in prodajalec

ODPRTI VPISI
Stranke 24/7

8-dnevni intenziv – brezplačno 22. – 29. 4. 2025
Od firbca do “kupim!”

NOVO
DARILO 2.0.
Ustvari neustavljivo darilo 2.0 (‘freebie’) za potencialne stranke, ki jih bo pritegnilo, ogrevalo in naravno vodilo do prve transformacije ter nakupa – vse to na avtopilotu.

19. – 26. 2. 2025
Zemljevid do legendarne prodaje


NOVO
7 napak pri gradnji branda, ki podjetnike/ce stanejo prepoznavnosti in strank
(+ rešitve, kaj lahko narediš že ZDAJ, in 5 manj očitnih načinov, kako lahko povečaš prepoznavnost in prideš do več strank brez dodatnih €)

BREZPLAČEN IZZIV
Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda

BREZPLAČEN KVIZ
Kako dober prodajalec je tvoja spletna stran?
5-min kviz, ki ti bo pomagal transformirati spletno stran v najboljšega prodajalca in asistenta.

BREZPLAČEN 10 DNEVNI AVDIO TRENING
Transformacija branda
Od neprepoznavnega do magnetično privlačnega branda.
5 vprašanj, ki jih postavi, preden izbereš ustvarjalca spletnih strani
Tokrat s tabo delim 5 vprašanj, ki jih je dobro zastaviti, preden najameš ustvarjalca spletnih strani. S tem lahko prihraniš ogromno časa in denarja! S pravimi vprašanji lahko namreč prihraniš ne le čas in denar, ampak zagotoviš tudi, da bo tvoja spletna stran resnično služila tvojim potrebam in odražala tvoj brand.
Tukaj je 5 vprašanj, ki ti bodo v pomoč pri izbiri pravega strokovnjaka za izdelavo spletne strani. Zraven pa ti seveda pojasnim, zakaj so ta vprašanja pomembna in kakšen odgovor je fino pričakovati (tako, da tudi če nisi tehničen tip, več kaj pričakovati)
1 | Kakšne izkušnje imaš z izdelavo spletnih strani v moji panogi?
Zakaj je pomembno? Poznavanje tvoje panoge pomeni, da je ustvarjalec že seznanjen z industrijskimi standardi, pričakovanji tvoje ciljne skupine in morebitnimi specifičnimi funkcionalnostmi, ki so ključne za tvoje področje. Pričakuj odgovor, ki bo vključeval reference preteklih projektov ali razumevanje specifik tvoje niše.
2 | Kakšen je proces dela pri izdelavi spletne strani od začetka do konca, kako poteka komunikacije? Je vključeno tudi načrtovanje, pisanja vsebine in optimizacije za iskalnike (SEO)?
To vprašanje ti pomaga razumeti, kako organiziran in transparenten je postopek dela. Idealni odgovor bi vključeval jasen načrt od začetnih korakov, kot so načrtovanje strukture spletne strani in zasnova, do pisanja vsebine in optimizacije za iskalnike. Pomembno je tudi, da izveš, kako poteka komunikacija med procesom – ali boste imeli redne sestanke, kako hitro lahko pričakuješ odzive itd.
3 | Kdo je lastnik domene, gostovanja in, če je potrebno zakupiti dodaten vtičnik ali dodatke?
To vprašanje ti zagotavlja pregled nad tem, kdo bo imel nadzor nad ključnimi elementi tvoje spletne strani. Idealno je, da ti kot naročnik ostaneš lastnik domene in gostovanja, kar ti daje več svobode in kontrole. Ustvarjalec naj ti razloži tudi, kako poteka zakup morebitnih dodatnih vtičnikov ali dodatkov.
4 | Kako prilagodljiva bo spletna stran za prihodnje posodobitve ali dodajanje novih funkcionalnosti?
Svet se spreminja, prav tako tvoje poslovne potrebe. Zato je ključno, da je tvoja spletna stran zasnovana tako, da omogoča lahkotne nadgradnje ali dodajanja novih funkcionalnosti. Pričakuj odgovor, ki bo pokazal razumevanje pomena dolgoročne prilagodljivosti in enostavnosti uporabe sistema za upravljanje vsebin (CMS).
5 | Bom po otvoritvi lahko urejal/a spletno stran popolnoma samostojno? Je na voljo dodatna podpora po zaključenem projektu in kakšna je cena, čas izvedbe?
Zadnje, a nič manj pomembno vprašanje se nanaša na tvojo avtonomijo in podporo po zaključku projekta. Idealno je, da imaš možnost samostojnega urejanja vsebine, hkrati pa ti ustvarjalec nudi tudi podporo za morebitna tehnična vprašanja ali težave. Razjasni tudi, kako je s cenami in časom izvedbe dodatnih storitev.
S pravimi vprašanji in jasnimi odgovori lahko zagotoviš, da bo tvoja nova spletna stran resnično odsevala tvojo znamko in služila tvojim ciljem. Ne boj se postavljati vprašanj in zahtevati preglednosti – tvoja spletna stran je ključnega pomena za tvoj uspeh na spletu.
Komentiraj