Še preden gremo v akcijo prodaje je dobro razmisliti še o kakšnem sistemu, kjer bi prodali več in to brez dodatnega dela. Torej, da je sistem avtomatiziran.
Se sliši dobro, ane?
Evo tukaj je 5 načinov, kako lahko prodaš oz. zaslužiš več brez dodatnega dela:
Upselling
Je tehnika, ki se uporablja, da kupec kupi dražji (in boljši) izdelek ali paket. S tem sistemom je za ponudnika večji profit, za stranko pa običajno večja vrednost in zadovoljstvo.
Primer za izdelek: ponudimo bolj premium izdelek ali večja količina – paket izdelkov, če je to smiselno.
Primer za storitev: ponudimo lahko bolj premium storitve, ali paket različnih storitev, dodatno podporo.
Cross-selling
Oz. navzkrižna prodaja pomeni, da stranki ponudimo še komplemnetarne produkte ali storitve. Torej nekaj drugega, kar podpre osnovni nakup. S tem pride do razlikovanja brana in povečanje zvestobe strank – seveda, če gre za iskreno ponudbo, ne zavajanje.
Primer za izdelek: če kupec kupi mobilno napravo, mu zraven lahko še ponudimo ovitek, stojalo, polnilec…
Primer za storitev: tukaj se lahko povežemo še z drugimi strateškimi partnerji – npr. če je tvoja storitev organizacija porok, lahko ponudiš še fotografijo tvojega strateškega partnerja. To bo zagotovo povečalo vrednost za stranko, ti pa zaslužiš z provizijo za fotografa.
Down-selling
Ta tehnika je zelo uporabna še posebej v primerih kadar je naša ponudba cenovno višja in bi izgubili stranke, ki si te ponudbe ne morejo privoščiti. V tem primeru lahko pripravimo mogoče samo del ponudbe, če je seveda smiselno ali ustvarimo novo nižjecenovno ponudbo. Ta tehnika nam omogoča dostop do širšega kroga potencialnih strank z nižjim budgetom – zraven tega pa prirpavljaš stranko, da se bo kasneje morda odločila za višjecenovni nakup. Kupec namreč se hitreje odloči za drugi nakup, sploh če je nad prvim navdušen.
Primer za izdelek: če ponujaš online tečaj, v katerem je vključeno video, avdio, delovni listi, skupnost, mesečna podpora in tako naprej, potem lahko za nizkocenovno ponudbo ponudiš le online tečaj, brez ostalih dodatkov in podpore.
Primer za storitev: če si fotograf in je tvoj premium paket celodnevno fotografiranje, lahko ponudiš paket 1h fotografiranja z 10-imi obdelanimi fotkami.
Bump offer
Bump offer je ponudba, ki se prikaže, ko se kupec že odloči za nakup in preden plača. Običajno to ponudbo samo obkljuka in se doda v nakup. Je dodatna storitev ali produkt, ki poveča vrednost osnovne ponudbe.
Primer za izdelek: nakup otroške knjige, kot bump offer pa lahko ponudimo še igračo, ki spravi tehniko iz knjige še v akcijo.
Primer za storitev: za družinskega fotografa, ki proda paket fotografiranja je lahko bump offer magnetek za hladilnik z najljubšo fotografijo, ki jo ustvarijo na fotošutingu.
One-Time Offer (OTO)
Oz. enkratno ponudbo lahko uporabimo, ko stranka že opravi nakup in plačilo. Takoj za tem pa se ji pokaže ta enkratna ponudba, kjer se ji ponudi dodaten produkt ali storitev, ki je lahko podoben od že kupljenega ali dopolnilo. Tukaj je le treba paziti, da stranka ve, da je že naredila dober nakup in da je ta ponudba dodatek, torej ne da brez tega prvotni nakup ni vreden. Ta ponudba je običajno tudi časovno omejena.
Bistvena razlika med Upsell in One-Time offer je ta, da se enkratna ponudba prikaže po nakupu in deluje kot upsell z enim dodatnim klikom.
Primer za izdelek: pri nakupu prehranskega dopolnilo za več energije, se lahko ponudi drugo dopolnilo ali morda spletni tečaj kako do več energije na drugačne načine.
Primer za storitev: za fotografa po nakupu osnovnega paketa se mu lahko ponudi še eno dodatno fotografiranje ali nekaj dodatnih fotk.
Komentiraj