• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
5 načinov, kako zaslužiti več, brez dodatnega dela

5 načinov, kako zaslužiti več, brez dodatnega dela

06/11/2022

5 načinov, kako zaslužiti več, brez dodatnega dela

NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA!

NAROČI SE TUKAJ →

Še preden gremo v akcijo prodaje je dobro razmisliti še o kakšnem sistemu, kjer bi prodali več in to brez dodatnega dela. Torej, da je sistem avtomatiziran. 

Se sliši dobro, ane?

Evo tukaj je 5 načinov, kako lahko prodaš oz. zaslužiš več brez dodatnega dela:

Upselling
Je tehnika, ki se uporablja, da kupec kupi dražji (in boljši) izdelek ali paket. S tem sistemom je za ponudnika večji profit, za stranko pa običajno večja vrednost in zadovoljstvo.

Primer za izdelek: ponudimo bolj premium izdelek ali večja količina – paket izdelkov, če je to smiselno.

Primer za storitev: ponudimo lahko bolj premium storitve, ali paket različnih storitev, dodatno podporo.

Cross-selling
Oz. navzkrižna prodaja pomeni, da stranki ponudimo še komplemnetarne produkte ali storitve. Torej nekaj drugega, kar podpre osnovni nakup. S tem pride do razlikovanja brana in povečanje zvestobe strank – seveda, če gre za iskreno ponudbo, ne zavajanje.

Primer za izdelek: če kupec kupi mobilno napravo, mu zraven lahko še ponudimo ovitek, stojalo, polnilec…

Primer za storitev: tukaj se lahko povežemo še z drugimi strateškimi partnerji – npr. če je tvoja storitev organizacija porok, lahko ponudiš še fotografijo tvojega strateškega partnerja. To bo zagotovo povečalo vrednost za stranko, ti pa zaslužiš z provizijo za fotografa.

Down-selling
Ta tehnika je zelo uporabna še posebej v primerih kadar je naša ponudba cenovno višja in bi izgubili stranke, ki si te ponudbe ne morejo privoščiti. V tem primeru lahko pripravimo mogoče samo del ponudbe, če je seveda smiselno ali ustvarimo novo nižjecenovno ponudbo. Ta tehnika nam omogoča dostop do širšega kroga potencialnih strank z nižjim budgetom – zraven tega pa prirpavljaš stranko, da se bo kasneje morda odločila za višjecenovni nakup. Kupec namreč se hitreje odloči za drugi nakup, sploh če je nad prvim navdušen.

Primer za izdelek: če ponujaš online tečaj, v katerem je vključeno video, avdio, delovni listi, skupnost, mesečna podpora in tako naprej, potem lahko za nizkocenovno ponudbo ponudiš le online tečaj, brez ostalih dodatkov in podpore.

Primer za storitev: če si fotograf in je tvoj premium paket celodnevno fotografiranje, lahko ponudiš paket 1h fotografiranja z 10-imi obdelanimi fotkami.

Bump offer
Bump offer je ponudba, ki se prikaže, ko se kupec že odloči za nakup in preden plača. Običajno to ponudbo samo obkljuka in se doda v nakup. Je dodatna storitev ali produkt, ki poveča vrednost osnovne ponudbe.

Primer za izdelek: nakup otroške knjige, kot bump offer pa lahko ponudimo še igračo, ki spravi tehniko iz knjige še v akcijo.

Primer za storitev: za družinskega fotografa, ki proda paket fotografiranja je lahko bump offer magnetek za hladilnik z najljubšo fotografijo, ki jo ustvarijo na fotošutingu.

One-Time Offer (OTO)
Oz. enkratno ponudbo lahko uporabimo, ko stranka že opravi nakup in plačilo. Takoj za tem pa se ji pokaže ta enkratna ponudba, kjer se ji ponudi dodaten produkt ali storitev, ki je lahko podoben od že kupljenega ali dopolnilo. Tukaj je le treba paziti, da stranka ve, da je že naredila dober nakup in da je ta ponudba dodatek, torej ne da brez tega prvotni nakup ni vreden. Ta ponudba je običajno tudi časovno omejena. 

Bistvena razlika med Upsell in One-Time offer je ta, da se enkratna ponudba prikaže po nakupu in deluje kot upsell z enim dodatnim klikom.

Primer za izdelek: pri nakupu prehranskega dopolnilo za več energije, se lahko ponudi drugo dopolnilo ali morda spletni tečaj kako do več energije na drugačne načine.

Primer za storitev: za fotografa po nakupu osnovnega paketa se mu lahko ponudi še eno dodatno fotografiranje ali nekaj dodatnih fotk. 

Posted Under: Biznis & Lifestyle, Spletne strani
Objavljeno v: Biznis & Lifestyle, Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

Od ideje do nepozabnega branda
5 načinov, kako izstopiti iz konkurence
5 načinov, kako izstopiti iz konkurence
4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI