Kaj pomeni konverzija na spletni strani?
To pomeni, da obiskovalec naredi tisto, kar od njega želiš – običajno je to, da se obiskovalce na spletni stranko kovertira v stranko, torej opravijo nakup.
Kot sem že večkrat delila…
Glavna naloga spletne strani je pridobivanje novih strank. In razmerje med številom obiskovalcev in število kupcev je zelo pomembna.
Večja kot je številka obiskovalcev, ki postanejo kupci, boljše spletna spletna stran opravlja svojo nalogo.
Zmeraj pa se da konverzijo še povečati in tukaj je nekaj načinov.
Kako 5x povečati konverzijo obiskovalcev v kupce na spletni strani
1 | Fokusiraj se na vsebino, ki prodaja
Vsebina naj bo čim bolj personalizirana in prilagojena za tvojo idealno stranko. Naj bo stil, ki ga uporabljaš tudi ti (vsebina ne rabi biti strooogo slovnična, seveda pa korektna in brez tipkarskih napaka – ali vsaj čim manj). Tako se namreč veliko bolj približaš stranki.
Vsebina naj bo fokusirana najprej na grajenje odnosov in nato na prodajo. Ta del namreč veliko podjetnikov izpusti, je pa ključen del. Če ne nagovarjaš k nakupu, izgubljaš veliko strank.
2 | Dodaj klice k akciji (CTA)
Dodaj jasne klice k akciji. Na vsaki strani bi moral biti en klic k akciji, ki se čez stran večkrat ponovi. Naj bo jasno, kaj želiš, da obiskovalec naredi, kot naslednji korak.
Lahko se poigraš z besedami, ampak pazi, da bo še zmeraj kristalno jasno, za kaj gre. Npr. če želiš, da nekdo rezervira termin, je napis “Rezerviraj termin” super izbira.
3 | Odstrani tveganje in zadržke za nakup
Kolikor je mogoče, odstrani čimveč tveganj ali zadržkov, ki jih ima obiskovalec, preden se odloči za nakup.
Ponudiš lahko garancijo na zadovoljstvo.
Odgovoriš lahko na tista bolj težka ali neprijetna vprašanja.
Daš jasnost, kaj stranka dobi in kakšni bodo rezultati…
Karkoli in kakorkoli lahko pripomoreš, da odstraniš pomisleke o nakupu.
4 | Dodaj magnetično privlačno brezplačno ponudbo
Vsak novi obiskovalec zagotovo ne bo ob prvem obisku opravil tudi nakupa.
Zato je zelo dobro, da tega obiskovalca obdržiš v bližini. Ponudiš mu lahko magnetično privlačno brezplačno ponudbo, ki jo prejme v zameno z mail.
Tako, obiskovalca obdržiš na mailing listi in ga počasi preko email marketinga vodiš do nakupa.
5 | Poenostavi nakupni proces
Včasih so nakupni procesi dolgi ali celo nejasni. S tem se izgublja ogromno strank.
Zato poskrbi, da bo tvoj nakupni proces jasen, enostaven in čim krajši. Izpusti in izloči vse nenujne dele in naredi proces nakupa prijeten za idealno stranko.
To je 5 načinov, kako lahko povečaš konverzijo spletne strani, upam, da ti pomagajo, bom pa seveda vesela tudi tvojega mnenja.
Komentiraj