Nekaj stvari je, ki na prvi pogled morda pri blogih sploh niso vidne, pa so za vsako posamezno objavo še kako pomembne! Zato naslednjič, preden objaviš novo objavo na blogu preveri še te stvari. Tako bo tvoj blog še posebej oživel z vsako novo objavo.
6 stvari, ki bo vsakič oživelo tvoj blog:
1 | Meta podatki
Meta podatki so zelo pomembni, ne samo za Google, ampak tudi takrat, ko nekdo deli tvojo objavo na družbenih omrežjih – npr. Facebooku. Tam se prikažejo osnovne informacije, kot so fotografija, naslov, opis… Zato poskrbi, da bo deljenje poenostavljeno za tvoje bralce in vsebina dobro predstavljena.
Poskrbi vsaj za:
✔️naslov objave
✔️ključne besede
✔️opis
✔️”alt” (nadometno besedilo) pri fotografijah
Meta podatki:
“alt” (nadometno besedilo) pri fotografijah:
2 | Privlačen naslov
Naslov naj bo privlačen za bralce, vendar ne zavajajoč. Dobri naslovi so zmeraj odličen povod, da bo nekdo kliknil in prebral tvojo objavo.
Ustvarjanje takih naslovov pa je seveda lahko kar umetnost. Moj predlog je, da zapišeš vse ideje za naslove na list papirja in nato sestaviš najboljši naslov, ki ga zmoreš. Včasih je dobro tudi prespati in naslednji dan pogledati naslov še enkrat.
3 | Linki na relevantne objave
To sem pogosto tudi jaz pozabila. V objavah se mi je zgodilo, da sem govorila o nečem, o čemer sem podrobneje že pisala, linka na to objavo pa nisem dodala. 🙈 Pa je to seveda lahko zelo uporabno za vse, ki bi jih zanimalo več o določeni vsebini.
Torej, za take vsebine dodaj link – na svoje prejšnje objave ali objave drugje. Enostavno! 🙂
4 | Urejen URL
Za URL je odlično, da je sestavljen iz besed s pomenom, če se da – ključnimi besedami in ne naključnimi znaki (npr. /p123).
Če potrebuješ tečaj, kako poiskati ključne besede, se lahko lotiš brezplačnega tečaja: Kako izbrati ključne besede: https://www.mod.si/storitve/online-tecaji/kako-izbrati-kljucne-besede/
5 | Redno objavljanje
Redno objavljanje je pomembno. Ali vsaj objavljanje na določeno obdobje (npr, tedensko, mesečno…). Če so tvoja objave preredke, bodo bralci morda vmes že pozabili nate, Google pa bo tvoj blog dojemal kot neaktiven.
6 | Dobro oblikovana besedila
Veliki bloki besedila načeloma na blogih delujejo slabše, kot besedila, ki so razporejena v manjše odstavke, po možnosti ločena z naslovi in podnaslovi, alinejami… Dodaš pa lahko tudi grafike in fotografije, ki bodo še dodaten plus pri izgledu posamezne objave.
To je nekaj nasvetov, ki jih je dobro pregledati preden objaviš novo objavo. Če imaš še kaj za dodati, te vabim da to zapišeš spodaj v komentar.
Komentiraj