• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
7 idej kako praznično obarvati spletno stran

7 idej kako praznično obarvati spletno stran

10/12/2017

Praznično vzdušje je že v zraku!
Že diši po kuhanem vinu in ljudje so vedno bolj praznično razpoloženi.
Spletne strani pa počasi dobivajo že različne praznične dodatke. Ene izmed precej pogostih so recimo, sneženje in pa božičkove kape na logotipih. Kar pa je tudi že kar malo pase/kliše.
 
Sploh, če je to vsako leto enako. Morda bi pa letos to malo spremenili in bolj kreativno pristopili k okraševanju spletne strani?
 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 
Tukaj najdeš nekaj idej za svojo spletno stran ali blog.
 
Najprej pa nekaj razlogov zakaj sploh okrasiti stran:

  • pritegne nove in spodbudi stalne obiskovalce k ponovnemu obisku strani
  • stran postane bolj aktualna, in daje vtis da se zmeraj kaj dogaja
  • dobro pa je tudi za SEO, saj Googlu tako daš znak, da se vsebine posodabljajo in je stran aktualna

 
Omomba: Vse strani niso primerne za okraševanje, tako da je odločitev predvsem tvoja – glede na vsebino strani, obiskovalce in tvoje preference.
 

7 IDEJ KAKO PRAZNIČNO OBARVATI SPLETNO STRAN:

1 | Obiskovalce pozdravi z lepimi željami

Takoj na vstopni strani, lahko obiskovalce nagovoriš z lepimi željami. Najbolje je, da uporabiš nekaj svojega, nekaj kar zares čutiš, ne pa že preveč uporabljenih fraz, ki so že precej izgubile na pomenu. Verjemi, da bo vsakdo z veseljem prebral kakšne zares lepe želje, misli.

 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 

2 | Običajni slider (če ga imaš) zamenjaj s praznično obarvanim

Če imaš na strani slider, dodaj ali zamenjaj fotografije ali grafike s kakšnimi bolj prazničnimi. Pazi le, da je vse skupaj v skladu s stranjo, fotografije ali grafike naj bodo primerne in nevtralne (npr. versko).

 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 
Primeri fotografij za ozadje:

 

3 | Na slider ali vstopni strani dodaj samo kakšno grafiko

Če želiš res minimalno okrasiti svojo stran, potem dodaj le kakšno manjšo grafiko, npr. na slider ali na začetek vstopne strani. Da pa bo grafika vidna na vsaki strani, jo lahko npr. dodaš v stransko vrstico ali nogo spletne strani.

 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 

4 | Zamenjaj/dodaj ozadje na strani

Poigraš se lahko tudi z ozadjem strani. Pazi le, da ne bo moteče in preveč kričeče. Nežno praznično ozadje lahko pričara pravo praznično vzdušje.

 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 

5 | Zamenjaj ikone, grafike s praznično obarvanimi

Če imaš na strani kakšne ikone, jih lahko zamenjaš s kakšnimi bolj prazničnimi – če je to seveda smiselno. Pri ikonah pazi, da ne izgubijo prvotnega pomena, ohranjajo videz celote in niso preveč kričeče (razen če je to tvoj namen).

 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 

6 | Objavi nekaj prazničnih vsebin

Eden izmed boljših načinov je tudi ta, da dodaš uporabne praznične vsebine. Če imaš blog, ali novice lahko pripraviš praznični prispevek, npr.: praznični makeup, recept za najboljše praznične piškote, ideje za okrasitev doma, DIY projekti za celo družino… Seveda je to odvisno od tematik na tvojem blogu in bralcev.

 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 

7 | V novice dodaj praznično, božično grafiko.

Če pošiljaš novice, lahko svoje novičke okrasiš s kakšnim prazničnim benerjem, glavo ali le kakšno lepo praznično fotografijo.

 
7 idej kako praznično obarvati spletno stran
 

Moje načelo je pri okraševanju zmeraj manj je več. Kričeče okraševanje lahko veliko obiskovalcev tudi odbije. Kaj pa tebi, so ti všeč okrašene spletne strani?
  

Posted Under: Grafično oblikovanje, Spletne strani
Objavljeno v: Grafično oblikovanje, Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI