Čeprav nisem največja privrženka strogega spremljanja spletne analitike na blogu in družabnih omrežjih, pa tu in tam rada pogledam, kaj se dogaja na teh področjih. Da lahko spremljam to čez čas, si običajno enkrat na teden tudi zapišem. In danes pridejo na račun vsi, ki imajo raje kot papirnate, digitalne predloge. Pripravila sem namreč predlogo, ki jo lahko hraniš na svojem Google Drive in z njo spremljaš analitike.
Sestavljena je iz dveh zavihkov. Na prvem je pregled in na drugem vse želene analitike. Na prvem zavihku ničesar ne urejaš, na drugega pa vpisuješ vse potrebno. V posamezno vrstico vpišeš datum in vse analitike posameznih mest (spletna anlitika, družabna omrežja).
Takoj, ko vpišeš vse nove zapise na drugem zavihku, se ti bo updejtal prvi zavihek-pregled. Na zavihku pregled lahko najprej vidiš primerjavo med zadnjim in predzadnjim zapisom, kjer lahko na hitro vidiš, koliko imaš npr. novih sledilcev ali koliko si jih “izgubil/a” (ti so še posebej obarvani).
Predlogo najdeš tukaj:
Še vedno pa verjamem, da je bolje imeti manj obiskovalcev, sledilcev, ki jih zares zanimajo tvoje vsebine, kot pa da so le številka.
p.s. danes je na mailingu izšla tudi nova predloga za planiranje blogov za April, če ne veš o čem govorim, preveri tukaj.
Komentiraj