Če se sprašuješ, kako sploh stopiti v stik z mediji, kaj jim pripraviti, kaj deliti, da bodo sploh objavili vsebino o tvojem dogodku ali poslu, si na pravem mestu. V […]
Blog
Največja napaka pri kreiranju darila (“freebie”)
V tej epizodi delim z vami, kaj je največja napaka, ki jo pogosto opažam pri podjetnikih in podjetnicah pri ustvarjanju brezplačnih vsebin ter kako jih lahko bolje izkoristijo. S tem […]
Kako izkoristiti Facebook oglase med Črnim petkom in Božičem za večjo prodajo in prepoznavnost – pogovor z Moniko Horvat
Če želiš v svojem poslu malo pospeška, še posebej v obdobju, ko prihajajo črni petek in božično-novoletni prazniki, in morda želiš povečati prodajo, objave ali Facebook oglase, si na pravem […]
Kako izkoristiti Črni petek (tudi brez popustov)
Ob črnem petku se marsikateremu podjetniku in podjetnici zavrtijo oči in si rečejo, da ne želijo sodelovati v tem noriji. Kaj pa, če ti povem, da obstaja način, kako lahko […]
#1 stvar, ki lahko totalno transformira posel
Ali si se že kdaj znašel ali znašla v situaciji, kjer kljub temu, da veliko delaš, vlagaš trud v svoje delo in delaš s srcem, tvoj posel preprosto ne napreduje? […]
Kaj je v resnici problem, če imaš premalo strank in neprepoznaven brand?
V VIDEU:Odkrij, kako lahko presečeš cikle nestrateškega dela in dosežeš izjemne rezultate s pravilnim postavljanjem brenda! V tem blogu razkrivam, zakaj je ključno, da začneš z močno in strateško postavitvijo […]
Kje spletna stran izgublja potencialne stranke in kako jo izboljšati
V VIDEU:Spletna stran je lahko učinkovit prodajalec ali pa le okrasek tvojega posla. Na tem srečanju bomo pogledali, kako lahko postane boljši prodajalec in kje izgublja potencialne stranke. Manj dela, […]
Manj dela, boljši rezultati: alternativa nenehnemu objavljanju na družabnih omrežjih
V VIDEU:Nenehno ustvarjanje novih in novih vsebin z namenom pridobiti nove stranke, lahko vodi do izgorelosti, preobremenjenosti, pomanjkanja motivacije…In verjetno poznaš koga, ki ima ogromno vsebin, pa vseeno nima strank, […]
Zakaj je odsotnost mailing lista kritična napaka za podjetnike/ce in kaj narediti
V VIDEU:Veliko podjetnikov ima prepričanje, da potrebuje ogromno mailing listo, da se sploh splača pošiljati novice, ali da je kakšna prodaja. Ali pa na drugi strani, da je sploh ne […]
3-je načini za povečanje prepoznavnosti
V VIDEU:Je tvoja ponudba fantastična, a kaj, ko premalo ljudi ve zanjo!? Na tem srečanju ti razkrijem 3 učinkovite načine, kako do večje prepoznavnosti. 3-je načini za povečanje prepoznavnosti Kaj […]
Priporočilni sistem, ki prinaša stranke
V VIDEU:Če še nimaš, ti v tem videu razkrijem, kako lahko narediš svoj priporočilni sistem in pridobiš več strank. Priporočilni sistem, ki prinaša stranke Verjetno se strinjava, da se hitreje […]
Kako zgraditi svoj prvi lijak na spletni strani (in kaj to sploh je)
V VIDEU:Že imaš lijak na spletni strani? Če ne veš o čem govorim, ali ga želiš izboljšati, bo ta live točno zate! V tem videu najdeš: ✓ kaj lijak sploh je ✓ […]
6 korakov do povečanje števila potencialnih strank
V VIDEU:Kako lahko povečaš št. potencialnih strank? Na tem livu ti razkrijem 6 korakov. 6 korakov do povečanje števila potencialnih strank 1 | Prepoznavnost Pot stranke je različna glede na […]
5 trikov, da izboljšaš svojo prodajno pristajalno stran
V VIDEU:Tukaj je 5 trikov, da izboljšaš svojo prodajno pristajalno stran.
Kako do uspešnega projekta (brez izgorelosti)
V VIDEU:Kaj če ti povem, da obstaja pot, ko se lahko lotiš uspešnega projekta in to brez izgorelosti? V tem livu delim kako. Kako do uspešnega projekta (brez izgorelosti) Velikokrat […]
Kako se lotiti osebnega branda
V VIDEU:Z Mašo govoriva o osebnem brandu, zakaj je pomemben, če imaš svoj posel ali ne, ter kje začeti, kako ustvariti fantastičen oseben brand.
5 stebrov uspešnega branda
V VIDEU:Tokrat s tabo delim 5 stebrov, ki so ključnega pomena za uspešen posel.OMENJENO V VIDEU: ⟡ Preboj: Od neznane, dobro varovane skrivnosti do #1 zaželenega branda: https://www.mod.si/preboj/ 5 stebrov […]
Kako izstopiti iz konkurence na zasičenem trgu – 3 vprašanja
V VIDEU:S tabo bom delila nekaj trikov in namigov, kako lahko ohraniš avtentičnost in izstopiš iz konkurence.OMENJENO V VIDEU: ⟡ Mesečni pospeševalnik: Unikatna, magnetično privlačna ponudba (obstoječa ali nova): od […]
5 vprašanj, ki jih postavi, preden izbereš ustvarjalca spletnih strani
V VIDEU:Tokrat s tabo delim 5 vprašanj, ki jih je dobro zastaviti, preden najameš ustvarjalca spletnih strani.Omenjeno v videu: 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na […]
Osebni brand: ga potrebujem in kako ga uporabiti?
V VIDEU:Osebni brand ima vsak izmed nas, zato je blazno pomembno, da ga zavedno ustvarjamo. Kako pa ga lahko uporabiš?Omenjeno v videu: Zaživi sebe polno in avtentično – 5 dnevni […]
Kako lahko tvoja ponudba izstopi iz konkurence?
V VIDEU:Kako lahko izstopiš s svojo ponudbo iz konkurence, tudi brez nižanja cen ali dodajanja ogromno dodatnih vsebin. Kako lahko tvoja ponudba izstopi iz konkurence? Če ponujaš enako, kar ponujajo […]
3 orodja umetne inteligence (AI) za video vsebine
V VIDEU:S tabo delim 3 orodja, ki lahko totalno spremenijo ustvarjanje videov (tudi, če se ne želiš pokazati v videu). V tem videu ti razkrivam tri inovativna orodja, ki popolnoma […]
4 načini za več obiskovalcev na spletni strani
V VIDEU:V tem videu s tabo delim 4 načine, kako lahko povečaš število obiskovalcev na spletni strani že danes. OMENJENI LINK ZA BREZPLAČEN TEČAJ: 5 KORAKOV DO VEČ STRANK NA […]
Formula za e-mail vabilo, ki pritegne pozornost in pozove k akciji
V VIDEU:Formula za pisanje emaila, ki ti bo pomagala:✓ zbudi zanimanje,✓ navduši, da bralec naredi naslednji korak in to brez zavajanja ali manipuliranja,✓ tebi olajša pisanje, ker točno veš, kakšna […]
5 načinov, kako skrajšati besedilo in povečati sporočilnost na spletni strani
V VIDEU:Z optimizacijo takšnih vsebin na prodajnih straneh lahko:✓ povečaš sporočilnost besedil,✓ pritegneš bralce in navdušiš obiskovalce,✓ izboljšaš konverzijo obiskovalcev v stranke,✓ zagotoviš boljšo predstavitev in komunikacijo, kar vodi do […]
SEO in SGE: Kako optimizirati spletno stran v 2024
V VIDEU:– Zakaj sta SEO ali SGE sploh pomembna za moji spletno stran?– Kaj je SEO, SGE?– Kako že danes poskrbeti za SGE? V 2024 prihajajo največje spremembe na področju […]
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
V VIDEU:– Kaj je konverzija na spletni strani?– Zakaj jo je dobro meriti?– 2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke– Kako izračunati in meriti konverzijo na […]
Od ideje do nepozabnega branda
O VIDEU:Intervju je bil posnet za Tanjin Podreberšek Sekirnik summit: Bodi TI. Bodi Ženska. ZDRAVA | LEPA | USPEŠNA.
5 načinov, kako izstopiti iz konkurence
V VIDEU:1 | Unikatna ponudba2 | Specializacija / fokus / Niche3 | Vizualni izgled branda, ki že na prvi pogled pritegne idealno stranko4 | Radodarnost5 | X-faktor SSKJ: “Konkurenca = […]
4 izboljšave spletne strani za več strank
V VIDEU:– Pozitivna uporabniška izkušnja idealne stranke– Brezplačna ponudba, ki se ji idealne stranke ne morejo upreti– Dovolj a ne preveč informacij, da obiskovalec sprejme informirano odločitev o nakupu– Jasen […]
Recept za domačo spletno stran
V VIDEU:1:15 Naslovnica03:40 Neuspeh04:04 Uspeh04:30 Koristi oz. prednosti06:21 Načrt, kako bo potekalo Ustvariti domačo stran ni tako enostavno, kot se morda zdi na prvi pogled, sploh če želiš res dobro, […]
5 najboljših lekcij mentorskega skupinskega programa
V VIDEU:5 razlogov zakaj so lahko skupinski programi veliko boljši – moja osebna izkušnja. Kot (verjetno) vsi podjetniki, se tudi jaz redno izobražujem, izboljšuje… da lahko potem tudi svojim strankam […]
Kako do več časa za svoj brand
O VIDEU:Velikokrat slišim: “Ah, nimam časa, da bi se ukvarjal/a še s svojim brandom, niti delal/a na razvoju”Če je tudi pri tebi tako, potem ti bo ta sistem pomagal, da […]
5 preverjenih strategij, da zagotovo ostaneš na mestu
O VIDEU:O 5-ih strategijah, ki delujejo in ti bodo zagotvo pomagale, da ostaneš na mestu. Če to ni tvoj cilj, pa jih lahko uporabiš in obrneš vse na glavo. Ok […]
3-je hitri načini za povračilo investicije
O VIDEU:Če razmišljaš o investiciji, potem s tabo delila 3 načine, ki jih lahko že danes implementiraš in si tako povrneš investijo!Ja, podjetniki/ce imamo to svobodo in gremo v akcijo […]
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
KAJ REŠUJEŠ – KAJ JE PROBLEM? → TA PROBLEM OBSTAJA?→ TRDOVRATEN, NADLEŽEN→ URGENTEN KOMU ŽELIŠ SLUŽITI? → ČE GOVORIŠ VSEM, TE NIHČE NE SLIŠI (primer: kuharska šola, zdravilci, fitnes trenerji)→ […]
Poletje = Odklop? Akcija? Oboje!
OMENJENO V VIDEU: 10.-13.7.2023 BREZPLAČEN 3-DNEVNI PROGRAM MAGNETIČNO PRIVLAČEN BRAND: BREZPLAČNO VSTOPNICO LAHKO REZERVIRAŠ NA👇www.mod.si/brand Če imaš mnenje, da se počitek in delo/akcija v času poletja izključujeta, potem ti še […]
Najkrajša pot do strank
V VIDEU:01:32 Prva skrivnost02:10 Druga skrivnost02:54 Tretja skrivnost REZERVIRAJ SVOJO BREZPLAČNO VSTOPNICO 👇www.mod.si/najkrajsa-pot-do-strank A veš, da približno polovica podjetij propade v prvih petih letih in od tega jih polovica (42% […]
3 ključne sestavine, da pride do nakupa
V VIDEU:00:29 Sestradano in rastoče občinstvo01:28 Magnetično privlačno ponudbo02:03 Učinkovit marketing Se kdaj vprašaš, zakaj stranke kupujejo in zakaj ne? Kaj vse je potrebno, da pride do nakupa? Mogoče imaš […]
Tvoja spletna stran izpolnjuje pravilo 5 sekund?
V VIDEU:01:06 Kaj je bistvo spletne strani?01:29 Je relevantna?01:55 Lahko zaupam tej spletni strani?02:53 Kaj moram narediti?03:21 Je spletna stran dovolj hitra? Danes govorimo o pravilu 5s in ne to […]
Od agresivne do naravne prodaje na spletni strani
V VIDEU:00:50 FILTER03:20 ODNOSI06:38 KLIC K AKCIJI (CTA) Tudi ti ne maraš prodaje in se na vsak način izogibaš gumbom “kupi” na svoji spletni strani? Potem te vabim, da z […]
Kje začeti pri gradnji branda?
V VIDEU:00:17 Vizija00:59 Temelji branda, strategija02:08 Celostna grafična podoba03:02 Sistem za avtomatsko pridobivanje strank03:27 Spletna stran, ki bo delovala kot tvoj najboljši prodajalec 24/704:09 Grajenje skupnosti in tiste prave spremembe […]
Podcast: kaj je, kako ga uporabiti za posel, kaj potrebuješ, kako začeti
V VIDEU:00:14 Kaj je podcast?00:41 10 razlogov, zakaj je lahko koristen za podjetja04:17 Kaj oz. katero opremo potrebuješ za podcast?08:00 Kako posneti prvi podcast? Če razmišljaš o podcastu za svoj […]
Transformiraj življenje v 12 tednih: Metoda 12-tedensko leto
V VIDEU:02:11 1 korak: cilji04:14 2 korak: planiranje05:57 3 korak: izvedba Kaj če ti povem, da obstaja sistem, po katerem lahko dosežeš cilje v 12-ih tednih? Se sliši dobro, ane? […]
Kako uporabiti umetno inteligenco za blog in družabna omrežja
V VIDEU:02:57 KORAK 1: Določi temo vsebine03:50 KORAK 2: Prijava in dostop do ChatGPT04:47 KORAK 3: Vpiši iskalni niz oz zahtevano akcijo06:12 KORAK 4: Generiraj vsebino06:50 KORAK 5: Urejanje vsebine […]
5 najhitrejših načinov, da izgubiš potencialno stranko na spletni strani
V VIDEU:00:06 Prvi način00:26 Drugi način01:01 Tretji način01:42 Četrti način02:28 Peti način Želiš 5 najhitrejših načinov, kako izgubiš potencialno stranko na spletni strani? Tukaj so: 1. Na spletni strani odstrani […]
Kako izboljšati spletno stran v 1h
Ne potrebuješ spletne strani, potrebuješ pa spletno stran, ki konvertira obiskovalce v stranke. In v tem videu ti pokažem, kako lahko izboljšaš svojo spletno stran v 1h. Naloga tvoje spletne […]
Kako do profitabilnega branda z misijo (brez da se skuriš in zapraviš tone denarja)
Omenjeno v videu:01:22 Prva skrivnost02:04 Druga skrivnost03:01 Tretja skrivnost04:00 Rešitev in dariloBREZPLAČNA VSTOPNICA ZA PODJETNIŠKI POSPEŠEVALNIK TUKAJ Hej, a veš, da za svoj posel ne rabiš spletne strani? Vem, da […]
Si termometer ali termostat svojega posla?
Omenjeno v videu:Kdo je tvoja idealna stranka Veš kakšna je razlika med termometrom in termostatom? Termometer je naprava, ki izmeri temperaturo in jo potem prikaže. Termostat pa naprava, ki spremlja […]
Brand brez roka trajanja
Omenjeno v videu:Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza3-dnevni mini trening:Facebook skupina: https://www.mod.si/fbskupinaYoutube: https://www.mod.si/youtube V današnji poplavi vseh informacij je kritično, da se tvoj brand razvija in raste, da […]
6 nujnih elementov strani “O meni/nas”
V tem videu:1:19 1. Privlačen naslov2:11 2. Zagotovilo, da so na pravem mestu2:34 3. Zakaj ti3:20 4. Predstavi sodelovanje4:10 5. Tvoja osebnos ali osebnost tvojega branda5:52 6. Klic k akciji6:31 […]