V tem videu ti pokažem kako lahko ChatGPT izkoristiš pri pisanju vsebin za spletno stran, kot je npr. blog ali objave za družabna omrežja kot sta Facebook in Instagram.
Veliko podjetnikov porabi ogromno časa za pisanje vsebin za Facebook in Instagram, da o blogu sploh ne govorim. Veliko je tudi takih, ki se ravno zaradi tega ne odločijo za redne objave na blogu.
Zato ti v tem video po korkaih pokažem, kako lahko prihraniš ogromno časa za ustvarjanje takšnih vsebin.
Najprej pa poglejmo kaj sploh je ChatGPT?
“ChatGPT je velik jezikovni model, ki ga je ustvarilo podjetje OpenAI. Gre za umetno inteligenco, ki je usposobljena za obdelavo in razumevanje naravnega jezika ter odgovarjanje na vprašanja in izvajanje drugih nalog, ki zahtevajo sposobnosti jezikovne komunikacije.
Umetna inteligenca (UI) je splošen izraz, ki opisuje računalniške sisteme in algoritme, ki so zasnovani za simuliranje človeške inteligence in učenje iz izkušenj. UI ima veliko različnih aplikacij, od prepoznavanja govora in obdelave slik do napovedovanja trendov in priporočanja izdelkov. Veliki jezikovni modeli, kot je ChatGPT, so lahko uporabljeni za ustvarjanje naravnega jezika in razumevanje človeškega govora v različnih situacijah.
Umetna inteligenca je postala vse bolj pomembna v zadnjih letih in ima potencial, da spremeni način, kako živimo, delamo in komuniciramo. Vendar pa obstajajo tudi nekatera vprašanja o etičnosti in varnosti pri razvoju in uporabi UI, ki jih je treba obravnavati.”
Po domače povedano, gre za orodje, ki ti pomaga ustvariti ali odogovriti na zahtevane akcije.
Še predn pa ti pokažem posamezne korake uporabe, bi se rada dotaknila še enega omjejujočega prepričanja, ki ga ima kar nekaj ljudi.
“Dokler se bo dalo, ne zelim sodelovati”
Na vsak način se želijo izogniti novostim.
To je v resnici strah pred novim. In je približno tako, kot če želimo skuhati odlično kosilo in moramo najprej na drobno seseklati zelenjavo. Na voljo pa imamo leseno palčko in novejši izum oster nož.
Kaj izbereš?
Tudi, če te je noža na začetku strah, da se porežeš, se verjetno strinjamo, da če ga večkrat uporabljaš kot orodje, se hitro nanj navadiš in ti lahko precej olajša delo.
In, če imaš to prepirčanje, ti v tem videu točno pokažem, kako lahko uporabljaš orodje ChatGPT in si z njim prihraniš čas, dobiš kakšno novo idejo in tako naprej.
Si za akcijo? Gremo!
KORAK 1: Določi temo vsebine
Preden sploh gremo na orodje ChatGPT je potrebno določiti temo, ki jo želimo. To ti pomagalo, da dobiš bolj specifične rezultate. Zato si najprej vzami čas in naredi en “brainstorm” katere vsebine bi bile najbolj koristne za tvojo idealno stranko in kakšen je tvoj namen s to objavo.
Če res nimaš ideje, potem razmisli vsaj o približni tematiki in ChatGPT vprašaj za dodatne ideje. Kako, pa ti pokažem v naslednjih korakih.
KORAK 2: Prijava in dostop do ChatGPT
Na spleti strani https://chat.openai.com/auth/login se registriraš, če računa še nimaš ali se prijaviš.
KORAK 3: Vpiši iskalni niz oz zahtevano akcijo
Na strani: chat.openai.com/chat lahko vpišeš isklani niz oz. zahtevo, ko jo želiš. Npr. če želiš zgenerirati 10 idej za blog post o jogi, lahko zapišeš “10 idej za blog post o jogi” in počakaš na razeltate.
Lahko se pogovarjaš v slovenskem jeziku, včasih so prevodi precej čudni, zato je potrebno še malo dodelave. Ali če ti angleščina ni problem, uporabiš kar angleški jezik.
KORAK 4: Generiraj vsebino
Ko imaš ideje in izbereš vsebino oz. naslov kar želiš pisati, je čas za vsebino. Kot iskalni niz lahko vneseš “Napiši blog z naslovom 5 najboljših jogijskih položajev za lajšanje stresa in tesnobe” in počakaš.
KORAK 5: Urejanje vsebine
Izpiše se ti celoten blog. Če uporabljaš slovenščino lahko opaziš, da je besedilo lahko včasih malo čudno prevedeno oz. stavki nisi najboljši.
Seveda ti ne svetujem, da le kopiraš in prilepiš ustvarjeno vsebino, ampak ga bolj uporabiš kot inspiracijo. Potem pa ustvariš nekaj svojega.
Cilj je, da je uporabiš ChatGPT kot orodje, ki ti pomaga pri ustvarjanju vsebine, vsebino pa potem vseeno ti prilagodiš, da bo v skladu s tvojim brandom.
In ker je fino blog tudi promovirati, npr. objaviti na Facebooku – lahko tudi za to vsebino uporabiš ChatGPT. Npr. “Napiši Facebook objavo za promocijo bloga z naslovom 5 najboljših jogijskih položajev za lajšanje stresa in tesnobe” in ta da okvirna objava za Facebook je prirpavljena.
In to je to! Super enostavno, ane?
Pogosto pa se je pojavi tudi vprašanje, kako je z avtorskimi pravicami besedil, ki ustvarjanje s pomočjo chatGPT.
Tukaj je njihov direkten odgovor:
“Avtorske pravice na ChatGPT pripadajo podjetju OpenAI, ki je ustvarilo model. Vsebina, ki jo ustvarja ChatGPT, je last OpenAI in se lahko uporablja le v skladu s pogoji in omejitvami, ki jih je določilo podjetje OpenAI.
Vsebina, ki jo ustvari ChatGPT, je namenjena izključno za osebno uporabo in ni dovoljeno uporabljati v komercialne namene, razen če ima podjetje OpenAI izrecno dovoljenje. V primeru, da želite uporabiti vsebino, ki jo je ustvaril ChatGPT, za komercialne namene, se morate obrniti na podjetje OpenAI in pridobiti ustrezno dovoljenje.
Poleg tega je uporaba vsebine, ki jo je ustvaril ChatGPT, podvržena avtorskim pravicam, ki veljajo v državi, kjer se uporablja. Pri uporabi vsebine, ki jo je ustvaril ChatGPT, se je treba držati vseh zakonov in predpisov, ki veljajo za avtorske pravice.”
Če ti je bi ta video všeč in koristen, klikni “Subsribe” in like.
Komentiraj