Če se ravno odločaš za blog, si vzemi nekaj minutk in naredi zanj dober načrt. Tudi če blog že imaš, je vredno, da ga analiziraš in premisliš, če zares nudi, vse, kar obiskovalec potrebuje. Dober načrt ti bo pomagal, da odkriješ, kaj pravzaprav zares potrebuješ in bo odlična pomoč tistemu, ki bo blog oblikoval in postavil.
Ne skrbi, načrtovanje je pravzaprav lahko zabavno, pri tem pa ti bom še malo pomagala! Najprej se skušaj postaviti v kožo svojega idealnega bralca. Kaj bi najprej iskal/a, potreboval/a, pričakoval/a?
Kontaktni obrazec
Če misliš, da bi ti tvoji bralci oz. obiskovalci želeli poslati e-mail, potem je kontaktni obrazec nujna pridobitev.
Možnost prijave na mailing listo, novice
Redni bralci zagotovo uživajo ob prebiranju tvojih vsebin, zakaj jim ne bi ponudil/a možnosti, da jih o novi objavi obvestiš kar preko e-maila?
Povezava na družabna omrežja in feed
Na blog je smiselno dodati tudi povezave na družabna omrežja, vendar le tista, ki jih redno uporabljaš. Si že zasledil/a na kakšnem blogu tiste male fotografije iz Instagrama, no to je feed, ki ga lahko vključiš tudi na svoj blog. Odlično, da na malo drugačen način poveš več o sebi.
Google Analytics
Analitika je seveda relevantno za vsakršno spletno stran! Zakaj, pa si lahko prebereš v moji objavi, Je spletna analitika zame res potrebna?
Jeziki
V katerih jezikih bodo tvoje objave? Enojezičen ali bo blog večjezičen?
Zaščita pred kopiranjem (fotografije in vsebina)
Ali tvoja vsebina na blogu potrebuje posebno zaščito pred kopiranjem? Npr. fotograf si lahko želi fotografije na blogu še dodatno zaščititi ali jim dodati le vodni žig (“Watermark”).
Strani, dostopne le z geslom
Če želiš objavljati tudi vsebino, ki jo lahko prebirajo le tisti, ki imajo geslo za dostop, potem je to še ena funkcionalnost, ki jo tvoj blog potrebuje.
Obrazci
Če ponujaš storitve, boš verjetno potreboval/a še kakšen obrazec (npr. za rezervacijo termina, pogosta vprašanja, naročilo izdelka ali storitve, povpraševanje…)
To so le nekatere funkcionalnosti, o katerih je vredno, da premisliš, če jih potrebuješ. Najlažje bo, če se postaviš v kožo obiskovalca svojega bloga in skušaš ugotoviti, kaj vse bi ta obiskovalec na blogu iskal in potreboval.
p. s. ta objava pa ni relevantna le za bloge, ampak kakršnokoli spletno stran.
Komentiraj