Če razmišljaš o nakupu sledilcev (na Instagramu) in dobivaš različne ponudbe, kako lahko le z nekaj evri pridobiš tisoče novih sledilcev…
…se samo za trenutek ustavi.
S tem delaš škodo sam/a sebi.
Zakaj?
Kvalitetni sledilci so definitivno pred kvantiteto sledilcev.
Za algoritem na Instagramu je ena izmed variabel tudi aktivnost oz. engagment na tvojem Instagramu (všečki, komentarji…). Pri dobrem engagmentu to pomeni, da se bodo tvoje objave prikazovale večji količini sledilcev – npr. 10% sledilcev bo videlo tvojo novo objavo.
To velja, če so tvoji sledilci res tisti, ki so jim tvoje objave všeč in pustijo tudi kak komentar.
Primer: če imaš 100 sledilcev, se bo vsebina prikazoval 10%, kar je 10 sledilcem.
Če kupiš sledilce, bo to morda razveselilo tvoj ego, in ne preveč tvojega Instagrama.
Primer: če imaš 10 000 sledilcev (9 900 kupljenih – to so običajno robotki oz. neaktivni računi) in se tvoja nova objava prikaže 10% torej 1000 sledilcem (med katerimi je večina neaktivnih (kupljenih) sledilcev), bo za Instagram to znak, da tvoje vsebine nikogar ne zanimajo in bodo prikazovali še manjšemu številu sledilcev.
Lahko pa marsikaj narediš, da bo tvoj Instagram viden večjemu številu – je pa res, da je ta proces nekoliko dolgotrajen.
#1 Redne objave
Redne objave – npr. enkrat dnevno so zelo pomembne. Predlagam ti, da za redno objavljanje narediš plan in načrtuješ objave vnaprej.
#2 Prva ura po objavi je najpomembnejša
Prva ura po objavi je najpomembnejša, več kot je aktivnosti (všečkov, komentarjev) v prvi uri po objavi, večja je verjetnost, da jo bo Instagram razumel kot dobro in jo prikazal še večjemu številu tvojih sledilcev. Če objavljaš večkrat dnevno, naj bo med objavami vsaj 8h.
#3 Ne pozabi na besedilo
Instagram ni več le omrežje za fotografije. Zraven dobrih fotografij napiši še dobro besedilo (caption) in poskrbi, da bo sledilce povabilo, da pustijo komentar.
#4 Odgovori na vsak komentar
Vsaj na začetku, ko je še to možno, skušaj odgovoriti na vsak komentar. To je lahko zahvala, vprašanje, nadaljevanje pogovora… Idealno je, da vsebuje vsaj 4 besede (jap, Instagram prepoznava tudi spam komentar).
#5 Uporabljaj storije in obvesti sledilce o novi objavi
Storiji na Instagramu postajajo vedno bolj popularni. Uporabljaj jih redno, hkrati pa lahko tam tudi svoje sledilce obvestiš o novi objavi.
#Bonus: ne pozabi na heštege
Ne pozabi na heštege! Še vedno so pomembni in zelo uporabni. Uporabi heštege, ki so smiselni za tvojo vsebino in nimajo prevelika števila objav.
Komentiraj