Želiš 5 najhitrejših načinov, kako izgubiš potencialno stranko na spletni strani?
Tukaj so:
1. Na spletni strani odstrani vse klice k akciji.
Najboljše je uporabiti sistem “znajdi se, kakor veš in znaš”. To je sistem, kjer se obiskovalec znajde sam, če želi opraviti nakup in dobiti tvojo ponudbo. Plus točke, če iz spletne strani odstraniš tudi vse kontaktne podatke in kontaktne obrazce.
2. Ko novi obiskovalec pride na spletno stran, ga/jo zasipaj s čim več informacijami.
V tem primeru je idealno, da uporabiš sistem več je več in obiskovalca zasipaš z vsemi, tudi tistimi nepotrebnimi informacijami, dodaš lahko tudi ogromno zgodovinskih podatkov in vsebine, ki obiskovalca ne zanimajo.
3. Omogoči najslabšo možno uporabniško izkušnjo.
Tukaj lahko uporabiš veliko kreativnosti – od same vizualne podobe, kot so npr. neberljive pisave, barve ozadja in besedila v zelo podobnem odtenku, prekrivajoči elementi, neprilagojenost za mobilnike, neuporaben in nejasen meni… več teh elemntov kot uporabiš, boljši bodo rezultati.
4. Maksimiziraj število pop-up oken, brez možnosti zapiranja.
To so tista, ki ti skočijo na ekran in običajno prekrijejo celotno vsebina. V tem primeru je idealno, da uporabiš čim več takih pop-up sporočil, ki se sprožijo vsa hkrati in ne vsebujejo gumba za zapiranje. Vsebinsko so lahko različna vsebina od popustov, novic in podobnih sporočil. Tako, da bo obiskovalec imel občutek, da je ta stran en velik spam ali polna virusov.
5. Uporabno vsebino dobro skrij, tako da jo najdejo le tisti, ki imajo veliko sreče.
Z uporabno vsebino pa imam v mislih vse koristne informacije, ki bi bile uporabne za obiskovalca vključno s tvojo ponudbo. Najboljše je, če jo res dobro skriješ globoko na podstrani, tako da se bodo do nje obiskovalci le težko dokopali.
No malo za šalo, veliko za res – to je 5 najhitrejših načinov, da izgubiš potencialno stranko na spletno strani.
Seveda pa lahko te informacije uporabiš v boljši namen in to je, da odgovore obrneš in jih uporabiš za to, da potencialne stranke obdržiš na spletni strani.
Kateri izmed teh 5 načinov pa je takšen, ob katerem vsakič zapreš spletno stran. Zapiši v komentar.
Ne pozabi klikniti na “Subscribe”, YouTube pa ti bo kmalu predlagal najbolj primeren video zate!
Komentiraj