Se ti je že kdaj zgodilo, da dobiš vizitko, ki ti vzame sapo? Kaj pa takšno, ki je skoraj pogledaš ne?
Ta objava je namenjena vizitkam, kakšna velikost je priporočljiva, katere podatke bi morala vsebovati in kako naj izgleda za wau faktor. Če ti bližje video kot branje, potem sem zate spodaj pripravila tudi video.
1 | Velikost vizitke
Najprej o velikosti vizitke. Velikost vizitke je odvisna od tvojih želja, s čim se ukvarjaš in kaj želiš pri stranki doseči. Običajna velikost vizitke je vizitka v velikosti bančne kartice. Ta velikost je zelo priročna, saj jo ima lahko stranka zmeraj pri roki (kar v denarnici). Ta velikost je tako priporočljiva za vse, ki si želite imeti standardno vizitko, ali/in bi njihova priročnost koristila vašim strankam.
Če želiš z vizitko pritegniti pozornost in nekoliko izstopati, lahko izbereš drugačne velikosti in formate vizitk – kvadratne, mini… Omejitev pravzaprav ni.
2 | Informacije na vizitki
Ko je velikost izbrana, so potrebne še informacije, ki bi jih bilo treba vključiti na vizitko. Če je tvoja vizitka mini, potem naj bo teh manj, če je izbrana velikost vizitke običajna, potem naj vsebuje vse potrebne podatke. V osnovi so to:
- Logotip (če obstaja)
- Ime in priimek)
- Naziv – oz. s čim se ukvarjaš (npr. fotograf), če se nekdo ne spomni, kdo si po imenu, mu bo naziv pri tem lahko v veliko pomoč)
- URL spletne strani)
- E-mail, na katerem si dosegljiv/a)
- Telefonska številka)
To so osnovne informacije, ki bi jih naj imela vsaka vizitka. Morebitne dodatne so lahko še:
- naslov – to je predvsem koristno za vse, ki delujete na lokaciji (npr. Frizerski, masažni salon…)
- družabna omrežja (npr. Twitter, LinkedIn, Facebook…), same ikone na vizitki ne koristijo, zato je potrebno dati celotno ime/url posameznega omrežja (npr. @majaojstersek)
- fax – če se uporablja in smiselno
Z vsemi informacijama pazi le, da vizitka ni preveč nasičena in postane nepregledna.
3 | Oblika oz. dizajn vizitke
Izgled oz. dizajn vizitke ima zelo pomembno vlogo. Lahko pritegne veliko pozornosti ali tudi ne. Vizitka naj bo zmeraj pregledna, lepa in privlačna na oko, predvsem pa naj bo v skladu s tvojo grafično podobo (CGP). Na eni strani so lahko zelo kreativne vizitke, na drugi bolj klasičen dizajn. Za katero verzijo se odločiš, pa naj bo odvisno od vizije tvojega podjetja oz. zastavljenega CGP, tako da bo vse skupaj res delovalo kot celota.
Ne glede na to, kako lep je dizajn vizitke, je potreben tudi kvaliteten tisk. S slabim tiskom (npr. slabo kvaliteto papirja, slabim tiskom) bo vizitka delovala ceneno, kar pa ne želiš sporočati o sebi. Lahko dodaš celo kakšen vzorček, zlatotisk, glosy vzorce, vdolbine, izdolbine… Možnosti za popestritev tudi čisto klasične vizitke je kar nekaj.
Video
Ne glede na vsa zgornja priporočila naj bo vizitka takšna, da bo delovala v skladu s tvojo vizijo poslovanja. Pomembno pa je tudi, da ti je vizitka všeč, saj jo boš tako s ponosom in veseljem tudi delil/a.
Komentiraj