Kaj je prodajni lijak?
To je super “avtomat”, ki pretvarja obiskovalce spletne strani v stranke!
Si želiš tak avtomat?
Super! Najprej pa je fino, da razumeš, kateri so sploh glavni deli takega lijaka?
Kako deluje spletni lijak in kaj so njegovi glavni deli?
1 | Kako te idealne stranke najdejo?
Prvi korak pred je zmeraj spoznavanje. Brez, da ne poznaš (ali vsaj zaslediš) ponudnika, ne moreš opraviti nakupa.
Zato je promocija in seznanjanje čim več ljudi, ki bi jih tvoja ponudba lahko zanimala (in koristila) ključnega pomena.
To lahko narediš na zelo različne načine, tukaj je samo nekaj idej:
- redno pisanje bloga;
- redno pojavljanje na družabnih omrežjih (in strateška uporaba teh);
- mailing lista;
- podcast in kot gost na podcast;
- sodelovanja z drugimi podjetniki, ki ima tvoje idealne stranke;
- plačljiva promocija;
- druženje in povezovanje na ofline dogodkih;
- ….
To je torej korak, ko se konsistentno pojavljaš v javnosti in deliš vsebine brezplačno – s tem pa gradiš odnos s potencialnimi strankami in jih privabljaš kot magnet v svoj svet.
In to ne pomeni, da mora biti tvoja prisotnost na vseh družabnih omrežjih. Boljša je prisotnost na omrežjih, ki so najbolj smiselna za tvoj posel in toliko, koliko jih lahko konsistentno uporabljaš (tudi samo eno omrežje je lahko čisto ok).
2 | Segrevanje strank in grajenje odnosov.
Drugi korak je, da z novo potencialno stranko začneš graditi odnos in jo pretvarjati v bolj “ogretega kupca”.
Ali drugače povedano vajin odnos se razvija in krepi, zaupanje je večje, potencialna stranka postaja vedno bolj navdušena.
V tej fazi lahko ponudiš koristen pdf vodič, ali serijo izobraževalnih videov, morda dostop do zaprte FB skupine…
Nekaj, da obdržiš stik s to potencialno stranko preko e-maila in še dodatno krepiš odnos.
Opozorilo: tukaj nikoli ne gre za zavajanje, vedno gre za iskreno, pristno in radodarno akcijo.
3 | Kaj in kako kupijo.
V tem koraku je potencialna stranka že čisto ogreta, navdušena in pripravljena na naslednji korak!
To je nakup.
Glede na tvojo ponudbo – visoko ali nizko cenovno so lahko različne poti za prodajo. Lahko ponudiš za direkten nakup, lahko pa povabiš tudi prijavo na nov lijak (seveda ne s takim poimenovanjem!) ali da rezervirajo termin za klic za posvet.
To je v osnovni čisto kratek lijak, ki pa ga lahko razširiš in po želji dodelaš.
Velikokrat podjetniki ne vidijo prave poti, kako izkoristiti in kreirati spletni lijak. Zato ti v tej mini ponudbi s pravo strategijo, prilagojeno zate pomagam do jasnosti, kaj bi bil lijak, kaj vse potrebuješ, na kakšen način ga ustvariš, zato, da kreiraš svoj “avtomat” za pridobivanje novih strank.
Vem, da grajenje lijakov ni enostavno, sploh če je to prvi. Potem se sigurno loviš… verjetno pa si želiš učinkovitega in zimzelenega lijaka.
Če je res in potrebuješ pri tem pomoč, potem se lahko posvetiva točno tvojemu lijaku, odgovorim ti na vsa vprašanja in ti pomagam sestaviti odličen lijak:
Mentorski klic 1:1 za učinkovit prodajni lijak
✓ Št. prostih mest je zelo omejeno: 10
✓ Termin klica lahko izkoristiš do: konec avgusta
✓ Čas klica: 90min
✓ Kako poteka: preko Zoom-a ali telefonskega klica
✓ Kaj vsebuje: 90min klic, kjer narediva točno strategijo za tvoj novi lijak. Po dogovoru lahko tudi izvedbo (izvedba ni vključena v to ponudbo).
✓ Investicija: 150€
Komentiraj