• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Kako deluje prodajni lijak

Kako deluje prodajni lijak

10/07/2022

Kaj je prodajni lijak?

To je super “avtomat”, ki pretvarja obiskovalce spletne strani v stranke!

Si želiš tak avtomat?

Super! Najprej pa je fino, da razumeš, kateri so sploh glavni deli takega lijaka?

Kako deluje spletni lijak in kaj so njegovi glavni deli?

1 | Kako te idealne stranke najdejo?

Prvi korak pred je zmeraj spoznavanje. Brez, da ne poznaš (ali vsaj zaslediš) ponudnika, ne moreš opraviti nakupa.

Zato je promocija in seznanjanje čim več ljudi, ki bi jih tvoja ponudba lahko zanimala (in koristila) ključnega pomena. 

To lahko narediš na zelo različne načine, tukaj je samo nekaj idej:

  • redno pisanje bloga;
  • redno pojavljanje na družabnih omrežjih (in strateška uporaba teh);
  • mailing lista;
  • podcast in kot gost na podcast;
  • sodelovanja z drugimi podjetniki, ki ima tvoje idealne stranke;
  • plačljiva promocija;
  • druženje in povezovanje na ofline dogodkih;
  • ….

To je torej korak, ko se konsistentno pojavljaš v javnosti in deliš vsebine brezplačno – s tem pa gradiš odnos s potencialnimi strankami in jih privabljaš kot magnet v svoj svet.

In to ne pomeni, da mora biti tvoja prisotnost na vseh družabnih omrežjih. Boljša je prisotnost na omrežjih, ki so najbolj smiselna za tvoj posel in toliko, koliko jih lahko konsistentno uporabljaš (tudi samo eno omrežje je lahko čisto ok).

2 | Segrevanje strank in grajenje odnosov.

Drugi korak je, da z novo potencialno stranko začneš graditi odnos in jo pretvarjati v bolj “ogretega kupca”. 

Ali drugače povedano vajin odnos se razvija in krepi, zaupanje je večje, potencialna stranka postaja vedno bolj navdušena.

V tej fazi lahko ponudiš koristen pdf vodič, ali serijo izobraževalnih videov, morda dostop do zaprte FB skupine… 

Nekaj, da obdržiš stik s to potencialno stranko preko e-maila in še dodatno krepiš odnos. 

Opozorilo: tukaj nikoli ne gre za zavajanje, vedno gre za iskreno, pristno in radodarno akcijo.

3 | Kaj in kako kupijo.

V tem koraku je potencialna stranka že čisto ogreta, navdušena in pripravljena na naslednji korak! 

To je nakup.

Glede na tvojo ponudbo – visoko ali nizko cenovno so lahko različne poti za prodajo. Lahko ponudiš za direkten nakup, lahko pa povabiš tudi prijavo na nov lijak (seveda ne s takim poimenovanjem!) ali da rezervirajo termin za klic za posvet.

To je v osnovni čisto kratek lijak, ki pa ga lahko razširiš in po želji dodelaš. 

Velikokrat podjetniki ne vidijo prave poti, kako izkoristiti in kreirati spletni lijak. Zato ti v tej mini ponudbi s pravo strategijo, prilagojeno zate pomagam do jasnosti, kaj bi bil lijak, kaj vse potrebuješ, na kakšen način ga ustvariš, zato, da kreiraš svoj “avtomat” za pridobivanje novih strank.

Vem, da grajenje lijakov ni enostavno, sploh če je to prvi. Potem se sigurno loviš… verjetno pa si želiš učinkovitega in zimzelenega lijaka.

Če je res in potrebuješ pri tem pomoč, potem se lahko posvetiva točno tvojemu lijaku, odgovorim ti na vsa vprašanja in ti pomagam sestaviti odličen lijak:

Mentorski klic 1:1 za učinkovit prodajni lijak

✓ Št. prostih mest je zelo omejeno: 10
✓ Termin klica lahko izkoristiš do: konec avgusta
✓ Čas klica: 90min
✓ Kako poteka: preko Zoom-a ali telefonskega klica
✓ Kaj vsebuje: 90min klic, kjer narediva točno strategijo za tvoj novi lijak. Po dogovoru lahko tudi izvedbo (izvedba ni vključena v to ponudbo).
✓ Investicija: 150€

REZERVIRAJ MENTORSKI KLIC ZA TVOJ SPLETNI LIJAK

Posted Under: Spletne strani
Objavljeno v: Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
2 ključna razloga, da spletna stran ne konvertira obiskovalcev v stranke
4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI