Kako izbrati ključne besede – za spletno stran ali blog

Kako izbrati ključne besede – za spletno stran ali blog

Da je naša spletna stran uvrščena kar najvišje med iskanimi rezultati v iskalniku, verjetno ni treba posebej poudariti, da so ključne besede v online svetu precej pomembne, kajne? Glavni cilj ključnih besed je, da preko ključne besede obiskovalec najde vsebino, ki jo je iskal.
 
Za vse, ki se s tem ne ukvarjate profesionalno in bi vseeno želeli nekoliko izboljšati SEO svoje spletne strani, bloga… sem pripravila nekaj nasvetov, kako raziskati, katere ključne besede so najprimernejše in kako si jih organizirati in pripraviti, da bodo naslednjič takoj pri roki.

 

1. “Brainstorming”

Najprej je čas za brainstorming. Najprej zapiši ključne besede, za katere misliš, da so najprimernejše. Npr. preko katerih ključnih besed misliš, da te bralci najdejo? Kaj so tvoje bistvene vsebine? To ti bo pomagalo pri analizi ključnih besed.

 

2. Orodja za analizo ključnih besed

Pri analizi ključnih besed si lahko pomagaš z različnimi orodji. Vsa spodaj našteta so brezplačna, vendar pa so za uporabo, potrebna različna znanja. 🙂 Kako ti lahko vsako izmed njih pomaga pri analizi ključnih besed, bom na kratko povzela spodaj. Vsako novo idejo za ključno besedo si sproti zapisuj in v tem koraku ne razmišljaj, če je res tista taprava. To sledi v naslednjem koraku.

 

Google Webmaster

To pride v poštev le tistim, ki analizirate ključne besede že obstoječe strani. Z Google Webmaster lahko analiziraš “Search Trrafic” najdeš ključne besede, pod katerimi so te našli obiskovalci, na katerih drugih straneh se je povezava do tvoje spletne strani pojavil in podobno. Seveda pa lahko uporabiš tudi Google Analytics.Search Console

 

Google Keyword Planner

Za uporabo Keyword Planner-ja potrebuješ AdWords račun. Če ga imaš, super. Potem bo analiza ključnih besed in predvsem iskanje primernih idej za ključne besede enostavneje. V planerju lahko svoje želene obiskovalce targiraš na državo in pridobiš kar nekaj idej za ključne besede. Katere izbrati, pa je odvisno od tebe. Pazi le, da bo vsebina primerna in bo obiskovalec, ki bo iskal recept za torto in prišel na tvojo stran preko ključne besede “torta”, to tudi našel.

Google Keyword Planner

 

Google Trends

Google trend je super orodje za spremljanje trendov. Katere tematike so trenutno popularne in glede na to morda dobiš še kakšno idejo za primerno ključno besedo. Najdeš tudi, po katerih geografskih regijah je iskana tematika najbolj popularna in kakšni so podobni iskalni pojmi.

Google Trends

 

Keyword Tool.io

S tem orodjem lahko hitro pridobiš nekaj idej za ključne besede in kaj se v posameznem iskalniku dejansko išče.

Keyword Tool

 

3. Analiza ključnih besed

Pri uporabi zgoraj naštetih orodij imaš verjetno kar nekaj idej za ključne besede. Čas je, da jih podrobneje analiziraš. Za vsako zapisano ključno besedo skušaj ugotoviti, ali je zares primerna.

Primerna ključna beseda je takšna, da preko njej najdeš vsebino, ki jo iščeš in te ne zavede, nato pa razočara z vsebino. Npr. če si želim recept za torto in v iskalnik vpišem “recept za torto” si ne želim strani z avtomobili, o vrtnarjenju ali drugimi nerelevantnimi vsebinami. No zdaj verjetno že razumeš, kaj imam v mislih… 🙂

 

4. Organizacija ključnih besed

Zame je pri pisanju bloga je zelo pomembno, da imam ključne besede že bolj ali manj pripravljene in se vsakič znova ne ukvarjam z iskanjem novih. Predhodno analizirane ključne besede je zato pametno organizirati tako, da jih nato samo kopiram in prilepim v nov post. Kako? Po kategorijah iz bloga ali spletne strani razvrstiš ključne besede. Med kategorijami se te seveda lahko ponovijo. Vse skupaj le še hraniš v hitro dostopnem dokumentu (npr. Google dokument) in to je vse.
 
Upam, da ti tale objava pomaga pri ključnih besedah in če imaš še kakšen nasvet, ga le deli z nami! 🙂
 

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Komentiraj

Proti spamu uporabljam Akismet. Več....