Kako načrtovati delovni teden in dan – kako to poteka pri meni

Kako načrtovati delovni teden in dan – kako to poteka pri meni


 
Kako načrtovati delovni teden in dan - kako to poteka pri meni
 
Če si vsak dan (zjutraj ali zvečer) vzameš 5-10 minut za načrtovanje oz. planiranje dneva, lahko iztisneš veliko več iz vsakega dne. V tej objavi ti bom pokazala, kako planiranje dneva in tedna poteka pri meni in kaj vse pri tem uporabljam.
 
Kako načrtovati delovni teden in dan - kako to poteka pri meni
 

Kaj uporabljam za planiranje

Dolgo sem uporabljala papirnat planer – tega, kar mi je še zmeraj super! Ampak… zadnje čase je skoraj nemogoče zapisati in slediti vsem taskom v planerju. Najprej zato, ker jih je preveč in kot drugo mi manjka opomnik. 🙂 Če vseeno želim taske zapisati na list, si natisnem tega, ki mi omogoči nekoliko več prostora.
 
Zraven papirnatega planerja pa uporabljam tudi aplikacijo, ki mi pomaga pri organizaciji vseh projektov. Za sledenje vsem projektom in taskom tako uporabljam aplikacijo Asana, kamor zapišem vsa opravila, jih razvrstim po projektih in nastavim rok za zaključek.
Pred Asanao sem uporabljala Meistertask – prav tako super aplikacija.
 
Kako načrtovati delovni teden in dan - kako to poteka pri meni
 

Kako planiram teden

Že pred začetkom tedna si vzamem nekaj minutk in ga načrtujem.
V Asani imam nekaj opravil, ki se tedensko samodejno ponavljajo, tako mi jih ni potrebno vsakič znova dodajati. K tem dodam še vse sestanke ali dogodke v naslednjem tednu. Če pred sestankom moram še kaj pripraviti ali pogledati, si tudi to zapišem v Asano. Ko imam vsa opravila na enem mestu, določim le še roke za zaključek in jih razvrstim po projektih.
 
Pri planiranju tedna preverim tudi, kakšna bo nova objava na blogu in družabnih omeržjih.
 
To pa je na kratko vse, za planiranje tedna.
 
Kako načrtovati delovni teden in dan - kako to poteka pri meni
 

Kako planiram dan

Super je, kadar dan splaniram že večer prej. Pa vendar mi to zadnje čase bolj redko uspe, zato se tega lotim takoj zjutraj (seveda po jogi, meditaciji, zajtrku in s kavo v roki).
 
Delovni dan začnem z maili. Na vse e-maile, na katere lahko takoj odgovorim/jih razrešim takoj, to tudi naredim. Za vse tiste, za katere pa potrebujem več časa pa jih pošljem v Asano.
 
V Asani imam tako celoten seznam opravil za današnji dan, ki jih nato le še razvrstim po pomembnosti. Najprej tri najpomembnejša, nato pa še vsa ostala opravila.
 
In čas je le še, da se lotim dela.
 
Vsakič, ko si vzamem čas in planiram dan, se počutim veliko bolj organizirano in predvsem ne rabim skrbeti, da ne pozabim na kakšno pomembno opravilo.
 
In to je vse! Kako pa ti planiraš svoj delovni teden, dan?
 
 

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

2 Comments
  • Saša
    Posted at 22:10h, 15 oktobra Odgovori

    Bolj se ne bi mogla strinjat s tabo, da je načrtovanje delovnega dne ključen za produktiven dan! Jaz še vedno obožujem papirnate planerje, čeprav sem si že neštetokrat zadala, da preizkusim mobilno aplikacijo… No, zdaj bom pa res preizkusila tole tvojo, ki si jo predlagala in upam, da mi bo ustrezala 🙂

    • Maja
      Posted at 07:04h, 16 oktobra Odgovori

      Tudi jaz sem prisegala na papirnat planer in če ne bi bila “prisiljena” v aplikacijo, bi ga najbrž še zmeraj uporabljala (pa čeprav sem precej geeky). No, zdaj se pa sprašujem, zakaj nisem že prej uporabljala… Upam, da ti bo všeč.

Komentiraj

Proti spamu uporabljam Akismet. Več....