• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to footer
  • Predloge za organizacijo
  • Portfolio
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • ENG
MOD MAJA Ojsteršek

MOD butična agencija

Spletne strani in branding

  • Brand in spletna stran
  • Rast in razvoj branda
  • LEGENDARNI
  • SPLETNI PROGRAMI
  • Predloge za organizacijo
  • Spletna učilnica
  • Članski center Legendarni
  • BLOG
    • Spletne strani
    • Grafično oblikovanje
    • WordPress nasveti
    • Organizirano & produktivno
    • MOD chat
    • Biznis & Lifestyle
    • Brezplačniki (Freebies)
    • Orodja in viri
  • DARILA
  • PORTFOLIO
  • 🚨 Vzdrževanje s. s.
  • ☰
    • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.
    • 10 najdražjih napak pri izbiri dizajnerja & izvajalca spletnih strani, na katere te nihče ne opozori
    • Kakšen je stil tvojega branda?
    • Predloge za produktivnost in organizacijo
    • SPOZNAJ ME
    • KONTAKT
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Kako narediš e-mail listo za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

30/06/2019

O tem, zakaj je mailing lista pomembna za tvoj biznis, sploh ne bom govorila. Ker že vsi vemo, da je to nekaj, nad čimer imaš popoln nadzor (npr. ni algoritmov, komu se bo prikazala vsebina in komu ne, kot pri Facebooku).

Zato kar na delo, če še svoje mailing liste nimaš, je danes skrajni čas, da jo narediš. V tej objavi ti bom pokazala, kako jo narediš. To pa ni vse, če želiš bralcu ponuditi še freebie ob prijavi, potem lahko snameš še brezplačen vodič, ki ti bo pri tem pomagal.

Za zbiranje mailov bom uporabila Mailchimp (po novem lahko ustvariš le eno listo, ampak za začetek bo dovolj). Če računa še nimaš, potem ga najprej kreiraš, nato pa lahko slediš tem navodilom.

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Če mailing listo že imaš, maile že pošiljaš in želiš dodati le še freebie, lahko snameš vodič s podrobnimi navodili:
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

  Snami Freebie

1 | Ustvari listo

Najprej ustvari listo (če je še ni, verjetno pa bo že obstajala), kamor se bodo maili zbirali. Najdeš jo pod Audience.
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

 

2 | Uredi prijavni obrazec

Ko je lista ustvarjena, urediš prijavni obrazec. Obrazec najdeš pod Audience » View Contacts » Signup forms » Form builder
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Urediš podatke, ki jih želiš zbirati. Ne pozabi na GDPR (dodaš lahko polje za GDPR ali to urediš pod Audience » View Contacts » Settings » Audience name and defaults » Enable GDPR fields).

Na tem koraku je zelo pomembno dobro premisliti katere podatke o posamezniku želiš zbirati. Npr. če želiš maile kasneje personalizirati in v njih uporabiti ime, potem ga moraš na tem koraku tudi zahtevati. Pazi pa, da ne bo podatkov preveč in bo to razlog, da se nihče ne bo prijavil na tvojo mailing listo. Odloči se tudi, kateri podatki bodo v obrazcu obvezni in kateri ne.
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

 

3 | Urediš zahvalno stran

Ko se posameznik uspešno prijavi, se mu pokaže zahvalna stran. To urediš pod Confirmation thank you page.
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

 

4 | Deliš ali vgradiš obrazec za prijavo

Ko je obrazec za prijavo pripravljen, ga objaviš in deliš preko linka in/ali vgradiš v spletno stran.
Link do obrazca najdeš pod: Form builder » Signup form URL.
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Če ga želiš vgraditi na spletno stran, najdeš kodo za vgraditev na:
Audience » View Contacts » Signup forms » Embedded forms
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

 

5 | Pošlji mail

Potem je čas, da začneš pošiljati maile. Mail pošlješ, kot kampanijo pod: Campaigns » Create campaign » Email
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Campaign Name – izbereš naslov kampanije in vpišeš vse potrebne podatke:
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Izbereš komu želiš poslati – torej vsem, ki so se prijavili na listo (izbereš jo tukaj):

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Nato izpolniš polja From – to bodo prejemniki videli, zato izpolni ime in svoj e-mail naslov:

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

V naslednjem koraku Subject, dodaš še naslov mail in kratek povzetek (to je zelo pomemben del, saj je od tega odvisno, ali bo prejemnik mail tudi odprl ali ne):

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

V naslednjem koraku Design Email najprej izbereš template za svoj email:

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Nato pa oblikuješ prvi mail:

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Preden ga pošlješ, ti priporočam, da ga pogledaš še v predogledu Preview and Test:

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

Nato pa mail pošlješ (Send) ali nastaviš čas (Schedule) kdaj želiš, da se avtomatsko odpošlje:

Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

 

6 | Ponudi Freebie

Za dodatno motivacijo, lahko svojim obiskovalcem ponudiš tudi freebi (ta naj bo kvaliteten). Navodila, kako narediš to v Mailchimpu, lahko snameš – Kako narediti Opt-in za Freebie:
Kako narediš e-mail list za tvoj posel + freebie, kako pošlješ freebie

  Snami Freebie

Posted Under: Brezplačniki (Freebies), Spletne strani
Objavljeno v: Brezplačniki (Freebies), Spletne strani

BREZPLAČEN KVIZ + 5-DNEVN TRENING

Tvoj brand raste, stagnira ali zamira? Brand analiza.

Kratek kviz, ki ti bo pomagal določiti, na kateri stopnji je tvoj brand in 5-dnevni video trening, ki ti bo pomagal narediti preboj na nov nivo branda.

ZAČNI S KVIZOM

PRENOVOLJEN + NOV VIDEO!

Kakšen je stil tvojega branda?

V tem hitrem kvizu lahko ugotoviš, kakšen je stil tvojega branda (novega ali obstoječega). Pošljem pa ti tudi personaliziran pdf s priporočili in nasvete, kakšen je tvoj naslednji korak!

ZAČNI S KVIZOM

Reader Interactions

Morda te zanima tudi:

Related posts:

4 izboljšave spletne strani za več strank
4 izboljšave spletne strani za več strank
Recept za domačo spletno stran
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba
Neustavljivo privlačna unikatna ponudba

Komentiraj Prekliči odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Footer

MOD – butična agencija

Spletna stran in branding

MOD – butična agencija

Večina brandov se izgubi v hrupu. S pravo strategijo, brandom in spletno stranjo ti pomagam, da tvoj brand izstopi iz konkurence, postane magnetično privlačen za stranke, bolj profitabilen, hitreje rastoč in pusti trajen pečat.

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • Pinterest
  • YouTube

Želiš brezplačne priročnike, vodiče?

Uporabne povezave

  • STORITVE
  • Transformacija branda
  • Najkrajša pot do strank
  • Tvoj brand raste, stagnira ali zamira?
  • 10 najdražjih napak
  • KVIZ: Kakšen je stil tvojega branda?
  • Priporočila
  • Kontakt

Copyright © 2018-2022 MOD | Pogoji | Zasebnost
Copyright © 2018-2022 MOD | Terms | Privacy

Na tej spletni strani uporabljamo piškotke, da ti zagotovimo najboljšo izkušnjo. S klikom na "Sprejmi vse" se strinjaš z uporabo vseh piškotkov. Lahko pa obiščeš "Nastavitve piškotkov" in prilagodiš piškotke.
Nastavitve piškotkovSprejmi vse
Manage consent

Pregled

Ta spletna stran uporablja piškotke za najboljšo uporabniško izkušnjo. Od piškotkov, ki so razvrščeni po potrebi, shranjeni v vašem brskalniku, saj so bistveni za delovanje osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke zunanjih, ki nam pomagajo analizirati in razumeti, kako uporabljate to spletno stran. Ti piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Prav tako imate možnost, da onemogočite te piškotke. Toda onemogočitev nekaterih od teh piškotkov lahko onemogoči nekatere funkcionalnosti na spletni strani.
Analitika
Analitični piškotki se uporabljajo za razumevanje, kako obiskovalci komunicirajo s spletnim mestom. Ti piškotki pomagajo zagotoviti informacije o meritvah število obiskovalcev, stopnja obiskov ene strani, vir prometa itd.
Delovanje
Piškotki uspešnosti se uporabljajo za razumevanje in analizo ključnih indeksov uspešnosti spletnega mesta, ki pomagajo pri zagotavljanju boljše uporabniške izkušnje za obiskovalce.
Nujni
Nujni piškotki so nujni za pravilno delovanje spletne strani. Ti piškotki anonimno zagotavljajo osnovne funkcionalnosti in varnostne funkcije spletnega mesta.
Oglaševanje
Oglasni piškotki se uporabljajo za zagotavljanje ustreznih oglasov in marketinških akcij obiskovalcem. Ti piškotki spremljajo obiskovalce na spletnih mestih in zbirajo informacije za zagotavljanje prilagojenih oglasov.
PiškotekTrajanjeOpis
NID6 monthsNID cookie, set by Google, is used for advertising purposes; to limit the number of times the user sees an ad, to mute unwanted ads, and to measure the effectiveness of ads.
Funkcionalnost
Funkcionalni piškotki pomagajo izvajati določene funkcije, kot so deljenje vsebine spletnega mesta na platformah družbenih medijev, zbiranje povratnih informacij in druge funkcije tretjih oseb.
PiškotekTrajanjeOpis
bp_user-registered13 years 8 months 8 daysThis cookie is used to set which users can access the private pages of the website. It is a functional cookie.
bp_user-role13 years 8 months 8 daysThis is a functional cookie. It is used to set restriction to the user on acessing certain pages like back office, account page etc.
Drugi
Drugi piškotki so tisti, ki se analizirajo in še niso razvrščeni v kategorijo.
Nujni
SPREJMI IN SHRANI