O tem, zakaj je mailing lista pomembna za tvoj biznis, sploh ne bom govorila. Ker že vsi vemo, da je to nekaj, nad čimer imaš popoln nadzor (npr. ni algoritmov, komu se bo prikazala vsebina in komu ne, kot pri Facebooku).
Zato kar na delo, če še svoje mailing liste nimaš, je danes skrajni čas, da jo narediš. V tej objavi ti bom pokazala, kako jo narediš. To pa ni vse, če želiš bralcu ponuditi še freebie ob prijavi, potem lahko snameš še brezplačen vodič, ki ti bo pri tem pomagal.
Za zbiranje mailov bom uporabila Mailchimp (po novem lahko ustvariš le eno listo, ampak za začetek bo dovolj). Če računa še nimaš, potem ga najprej kreiraš, nato pa lahko slediš tem navodilom.
Če mailing listo že imaš, maile že pošiljaš in želiš dodati le še freebie, lahko snameš vodič s podrobnimi navodili:
1 | Ustvari listo
Najprej ustvari listo (če je še ni, verjetno pa bo že obstajala), kamor se bodo maili zbirali. Najdeš jo pod Audience.
2 | Uredi prijavni obrazec
Ko je lista ustvarjena, urediš prijavni obrazec. Obrazec najdeš pod Audience » View Contacts » Signup forms » Form builder
Urediš podatke, ki jih želiš zbirati. Ne pozabi na GDPR (dodaš lahko polje za GDPR ali to urediš pod Audience » View Contacts » Settings » Audience name and defaults » Enable GDPR fields).
Na tem koraku je zelo pomembno dobro premisliti katere podatke o posamezniku želiš zbirati. Npr. če želiš maile kasneje personalizirati in v njih uporabiti ime, potem ga moraš na tem koraku tudi zahtevati. Pazi pa, da ne bo podatkov preveč in bo to razlog, da se nihče ne bo prijavil na tvojo mailing listo. Odloči se tudi, kateri podatki bodo v obrazcu obvezni in kateri ne.
3 | Urediš zahvalno stran
Ko se posameznik uspešno prijavi, se mu pokaže zahvalna stran. To urediš pod Confirmation thank you page.
4 | Deliš ali vgradiš obrazec za prijavo
Ko je obrazec za prijavo pripravljen, ga objaviš in deliš preko linka in/ali vgradiš v spletno stran.
Link do obrazca najdeš pod: Form builder » Signup form URL.
Če ga želiš vgraditi na spletno stran, najdeš kodo za vgraditev na:
Audience » View Contacts » Signup forms » Embedded forms
5 | Pošlji mail
Potem je čas, da začneš pošiljati maile. Mail pošlješ, kot kampanijo pod: Campaigns » Create campaign » Email
Campaign Name – izbereš naslov kampanije in vpišeš vse potrebne podatke:
Izbereš komu želiš poslati – torej vsem, ki so se prijavili na listo (izbereš jo tukaj):
Nato izpolniš polja From – to bodo prejemniki videli, zato izpolni ime in svoj e-mail naslov:
V naslednjem koraku Subject, dodaš še naslov mail in kratek povzetek (to je zelo pomemben del, saj je od tega odvisno, ali bo prejemnik mail tudi odprl ali ne):
V naslednjem koraku Design Email najprej izbereš template za svoj email:
Nato pa oblikuješ prvi mail:
Preden ga pošlješ, ti priporočam, da ga pogledaš še v predogledu Preview and Test:
Nato pa mail pošlješ (Send) ali nastaviš čas (Schedule) kdaj želiš, da se avtomatsko odpošlje:
6 | Ponudi Freebie
Za dodatno motivacijo, lahko svojim obiskovalcem ponudiš tudi freebi (ta naj bo kvaliteten). Navodila, kako narediš to v Mailchimpu, lahko snameš – Kako narediti Opt-in za Freebie:
Komentiraj