“Joj, nimam še časa za blog, preveč časa porabim že za vsebine za Facebook/ Instagram/LinkedIn.”
To v vseh različicah slišim zadnje čase precej pogosto.
Ja, če si med tistimi, ki so mi to poslali na DM, mail ali postavili vprašanje na katerem izmed predavanj/delavnicah… potem imam točno tebe v mislih! 🙂
In da ne odgovarjam le vsakemu posebej, sem se odločila, da pojasnim strategijo – ki ti bo zagotovo všeč – kar tukaj!
Prihranila ti bo čas za ustvarjanje vsebin!
Povečala obiskanost spletne strani!
Razveselila Google!
In še in še…
Ta strategija je res enostavna in tukaj je – proces kako iztisniti največ iz priprave vsebin. Ko pripraviš posamezno vsebino jo:
1 – najprej objavi na blogu: to je glavna in najobširnejša objava, ki jo pripraviš.
2 – “teazer” oz. delček objave potem deli na družabnih omrežjih in zraven dodaj vabilo, da celotno objavo preberejo na blogu. Posnameš lahko tudi video, v katerem povzameš vsebino in povabiš k branju bloga… Ta video objaviš na družabnih omrežjih (saj veš, videi običajno delujejo bolje, kot le besedilo).
Zakaj je ta postopek boljši?
✓ Vse objave so na enem mestu in se ne izgubijo na Feedu družabnih omrežji.
✓ Večja verjetnost je, da bodo obiskovalci zraven prebranega bloga pogledali še katere druge
✓ vsebine (npr. tvoje storitve/produkte/se naročili na novice…)
✓ Google ti bo za to dal plus točke, kar pomeni, da je večja verjetnost, da te bo med zadetki uvrščal višje!
Skratka… Tvoja prioriteta je zmeraj spletna stran – torej blog! Dom tvojega posla! Vse ostale kanale pa izkoristiš za usmerjaš na ta www naslov.
Enostavno, ane?
Boš upošteval/a ta sistem?
Komentiraj