Praznično obdobje se hitro bliža in če si podjetnik/ca, potem je to zate najbrž kar pestro obdobje. Prva taka točka je 27.11.2020 črni petek, čas za nore popuste.
Da te čas ne prehiti oz. ne bo treba delati vsega zadnji trenutek, sem ti pripravila seznam, kaj vse je fino pripraviti na spletni strani in kaj vse oblikovat, da bo črni petek (in verjetno kar cel vikend) tekel gladko in uspešno!
Tudi, če ne maraš popustov in ti je črni petek kar nekaj… je dejstvo, da je v tem obdobju nakupovalna mrzlica definitivno večja.
Zato se ti morda splača izkoristiti?!
Bodi kreativen/a in pripravi svojo ponudbo, ki bo vibrirala s tabo in tvojo idealno stranko!
Vsebine
Zamisli si super kampanijo, seveda ni nujno samo popust. Ponudiš lahko bonus, pakete izdelkov/storitve ali pa čisto posebni paket. Prepusti se in prepusti domišljiji prosto pot.
Ko, se odločiš, pa je treba pripraviti vsebine:
- za spletno stran (npr. pristajalno stran, vabilo);
- za najavo popustov na družabnih omrežjih;
- za najavo na novičkah;
- za promocijo (če nameravaš oglaševati).
Grafike
Ko je vsebina pripravljena imaš dober pregled, kakšne grafike in slike vse potrebuješ. Nekaj idej na kaj je fino, da ne pozabiš:
- banner za spletno stran,
- slike in grafike za pristajalno stran,
- banner za e-novičke,
- za objavo na Facebooku,
- Cover za Facebook,
- Instagram objava,
- Instagram, Facebook Stories,
- za objavo na Linkedinu,
- za objavo na YouTube,
- za objavo na Pinteresu,
- za oglas…
Uf, se jih kar nabere, ane? Ampak najbolj naporno je, da grafike niso vnaprej pripravljene in jih je potem treba sproti pripravljati. Se strinjaš?
…in na vidiku je neizogiben stres.
Zato raje pripravi čim več vnaprej in se temu izogni. Seveda ni treba za vsako grafiko odkrivati tople vode! Grafika je lahko samo mutacija za različne velikosti.
Spletna stran
Fino je, da pripraviš tudi spletno stran. Potrebno je:
- dodati novo pristajalno stran (če se odločiš zanjo),
- preveri delovanje in hitrost spletne strani,
- dodaj baner za črni petek,
- dodaj popust npr. v spletno trgovino, če to načrtuješ,
- preveri linke (da res delujejo),
- preveri, da je stran prilagojena za mobilnike,
- preveri, da nakupni proces/obrazec za povpraševanje deluje normalno.
Super, zdaj si precej bolj pripravljen/a na črni petek. Upam, da ti super uspe!
Komentiraj