Eden ključnih korakov, da prevzameš nadzor nad svojimi financami je, da jih dobro poznaš. To pomeni, da poznaš vsak prihodek kot tudi odhodek. Za spremljanje vseh financ pa lahko uporabiš Google Sheets. Zate sem pripravila predlogo, s katero si lahko pomagaš pri vodenju financ.
In to brezplačno!
Torej, k bistvu…
S temi koraki ti bom predstavila, kako uporabljati predlogo za vodenje financ:
1. Kategorije stroškov
Vsak strošek, najprej zapiši, nato pa jih skušaj združiti v kategorije. Npr. v kategorijo živil spada vsa hrana, kosila in večerja v restavraciji in tudi vse kave. Enako pa načrtuj tudi kategorije dohodkov, če jih seveda imaš več.
2. Snemi predlogo
Predlogo snameš oz. kopiraš v svoj Google Drive tako, da klikneš na gumb “Use this template” (template).
3. Prilagodi predlogo
Odprla se ti bo predloga. Na prvem zavihku “pregled” najprej vpiši svoje skupine stroškov in dohodkov. Npr. “Strošek 1” preimenuj z “Živila”.
Prve tabele ne spreminjaj, saj se bo ob vpisovanju posameznih dohodkov in stroškov za posamezni mesec samodejno posodobila.
4. Spremljaj stroške in dohodke
Za vsak mesec uporabi svoj za to namenjen zavihek in redno spremljaj (vpisuj) vse svoje dohodke in stroške.
To je vse!
Zakaj uporabljam Googlove preglednice? Ker so brezplačne, zmeraj dostopne, združljive z različnimi napravami ter so preproste za uporabo! Želiš več razlogov? Pokukaj v objavo: 5 razlogov zakaj obožujem Google Drive.
Komentiraj