Kdaj potrebujem vizualno prenovo (rebrand)?

Kdaj potrebujem vizualno prenovo (rebrand)?

Skozi čas se je morda tvoj blog ali posel spremenil, preoblikoval, preusmeril…
Vizualna podoba pa ostaja enaka.
Morda se sprašuješ, ali bi bilo treba posodobiti tudi celotno vizualno podobo?
K temu spada tako logotip, kot barvna paleta, pisave, grafike, spletna stran, vizitke, računi, ceniki…
 
Tukaj so 3 vprašanja s pomočjo katerih si lahko odgovoriš ali je prenova/osvežitev/rebrand zate potrebna.
 
Kdaj potrebujem vizualno prenovo (rebrand)?
 
Kdaj potrebujem vizualno prenovo (rebrand)?
 
Potrebuješ prenovo? Skušaj odgovoriti na ta tri vprašanja:
 

1 | So se tvoji produkti ali storitve spremenili (za blog – vsebina)?

Na začetku podjetniške poti ali na razpotju se včasih zgodi, da v svojo ponudbo vključiš nove storitve ali produkte, ki so pa tako drugačni, da več ne spadajo v trenutno podobo. Ali pa se preusmeriš in popolnoma spremeniš svojo ponudbo.
 
To se lahko zgodi, če je npr. trenutna spletna stran namenjena le enemu izdelku/storitvi ali se npr. popolnoma spremenijo smernice (npr. vsi izdelki so sedaj eko in bio…). V teh primerih je dobro premisliti o prenovi. Dobro pa je premisliti in narediti načrt za naprej, tako da prenova ne bo potrebna v (pre)kratkem času.
 

2 | Se je spremenila tvoja idealna stranka?

Upam, da veš o čem govorim z idealno stranko – če ne, ti priporočam, da najprej pogledaš objavo – Kdo je tvoja idealna stranka? https://www.mod.si/kdo-je-tvoja-idealna-stranka/
 
Če se usmerjaš na drugačne stranke in se tvoja idealna stranka popolnoma spremeni, je najprej potrebno natančno opredeliti novo idealno stranko. Če trenutna podoba ne ustreza več novi idealni stranki, potem je prenova potreba.
 

3 | Se s ponosom predstaviš, s čim se ukvarjaš oz. si ponosen/a na svojo vizualno podobo?

Kako se počutiš, ko neznancu razlagaš, s čim se ukvarjaš? Mu s ponosom predstaviš svojo spletno stran, mu s ponosom daš svojo vizitko? Ali te je kar malo sram in vizitke skoraj raje ne bi dal/a iz roke?
 
Pogosto se zgodi, da se na začetku začnemo z DIY vizualno celostno grafično podobo oz. po potrebi dodajamo nove barve, oblike… Ali drugače povedano, za logo uporabimo slikico najdeno na spletu/na hitro narisano… potem potrebuješ še vizitko, ki jo sestaviš v slikarju… in tako potem nastane vizualna zgodba, na katero nisi ravno ponosen/a. Nima celostnega izgleda, niti ne zgleda ok.
Seveda ne mislim, da so vse take stvari slabe! Kar nekaj DIY podob je odličnih!
Zelo pogosto pa se zgodi, da take vizualne podobe niso privlačne, ne delujejo resno…
Torej, če na svojo grafično podobo nisi ponosen/a, svojo vizitko ne daš s ponosom, tvoja spletna stran pa ti ne vzbudi metuljčkov in ponosnega občutka, potem najverjetneje potrebuješ prenovo ali osvežitev podobe.
 
Pri prenovi pa ni nujno, da je potrebna čisto nova podoba. Če je načeloma všečna in deluje, lahko gre le za osvežitev, dodelavo, poenotenje na vseh področjih – torej, da je enotna podoba na tvoji spletni strani, gradivih, vizitkah…
 
Imaš blog ali svoj posel in si se že kdaj vprašal/a ali potrebuješ novo podobo?
  

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

No Comments

Post A Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.