Načrtovanje prazničnih projektov za male podjetnike | MOD BUTIČNA AGENCIJA
15675
post-template-default,single,single-post,postid-15675,single-format-standard,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
 

Načrtovanje prazničnih projektov za male podjetnike

Načrtovanje prazničnih projektov za male podjetnike

Načrtovanje prazničnih projektov za male podjetnike

Se ti je že kdaj zgodilo, da par dni pred božičem ugotoviš, da bi za božič lahko bilo znižanje, potrebuješ pa še oglas, najavo, grafike, besedila…
Časa pa ni…
Ko bi se le to spomnil/a prej…
Poznano?
No, naj bo letos drugače, začni se pripravljati že prej, tako da bo letos praznično obdobje zate čudovito in brezskrbno.
 
Načrtovanje prazničnih projektov za male podjetnike
 
V tej objavi ti ponujam nekaj nasvetov in celo natisljiv planerček, na katerem lahko planiraš prihajajočo praznično sezono. Vem, da je šele september, ampak za zbiranje idej in načrtovanje ni nikoli prehitro – sploh če potem ugotoviš, da za kakšno stvar potrebuješ več časa.
 
Da bo vse enostavneje, sem ti pripravila še planer, ki ga lahko snameš in zapišeš svoj načrt.

Načrtovanje prazničnih projektov za male podjetnike

 

1 | Brainstorming

Najprej je čas, da zbereš vse ideje, ki se ti porodijo, brez omejitev ali je ideja dobro ali ne.
 
Največji nakupovalni dnevi (za večino industrij) do konca leta so:
Noč čarovnic (31.10.)
Black Friday (23.11.)
Cyber Monday (26.11.)
Božični čas (12. – 24.12.)
Novo leto
 
Kakšne akcije, kampanje bi bile zanimive za tvoj posel?
 

2 | Ožji izbor idej

Sedaj je čas, da izbereš tiste najboljše ideje, ki jih finančno in časovno lahko izpelješ. To so ideje, ki te navdihnejo in veš, da bodo všeč tudi tvojim strankam.
 
Naredi seznam vseh kampanij.
 

3 | Načrtovanje potrebnega in načrtovanje rokov

Ko imaš ožji izbor idej, za vsako opredeli, kaj vse potrebuješ in do kdaj bi moralo biti kaj narejeno.
 
Potrebuješ npr.:
✔ Kaj vse je potrebno naredi?
✔ Potrebuješ morda zunanje izvajalce, ki ti bodo pripravili pristajalno stran? Morda grafike?
✔ Potrebuješ fotografije?
✔ Moraš naročiti kaj iz tujine (npr. darilne vrečke)?
 

4 | Načrtovanje celotnega projekta

Ko imaš seznam vseh opravil narejen, razmisli, koliko časa potrebuješ za posamezno opravilo in do kdaj bi morala biti narejena.
 
Torej oceniš, koliko časa potrebuješ za izvedbo posamezne naloge, v kakšnem vrstnem redu moraš narediti naloge in do kdaj mora biti opravljena, da bo potekalo gladko.
 
Priporočam ti še, da to načrtuješ tudi na svojem koledarju ali v aplikaciji za projektno vodenje.
 
Na kratko:
✔ Oceniš, koliko časa potrebuješ za izvedbo
✔ Daš na koledar ali v aplikacijo za projektno vodenje
 

5 | Izvedba

Ko pride čas, da opraviš posamezno nalogo, se tega le še lotiš in v svojem načrtu obkljukaš, da je opravljeno.
 


  

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Napiši komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.