V TEJ EPIZODI …
Izčrpanost in občutek nemoči nista del uspešnega podjetništva! Mnogi podjetniki se preveč razdajajo, ne da bi imeli strateški načrt da veliko dajejo AMPAK tudi veliko prejemajo. V tej epizodi razkrivam, kaj je največja napaka pri ponujanju darila / brezplačne ponudbe / freebia, da lahko ohraniš svojo avtentičnost in hkrati pritegneš nove stranke. Pridruži se mi in odkrij, kako lahko tvoje darilo postane močno orodje za rast tvojega posla!
NAROČI SE NA YOUTUBE KANAL IN NE ZAMUDI NASLEDNJEGA VIDEA↓
// OMENJENI LINKI ⇩
NOVO
DARILO 2.0.
Ustvari neustavljivo darilo 2.0 (‘freebie’) za potencialne stranke, ki jih bo pritegnilo, ogrevalo in naravno vodilo do prve transformacije ter nakupa – vse to na avtopilotu.
Povratna informacija: maja@mod.si ali Instagram/Facebook @majaojstersek
Največja napaka pri kreiranju darila (“freebie”)
V tej epizodi delim z vami, kaj je največja napaka, ki jo pogosto opažam pri podjetnikih in podjetnicah pri ustvarjanju brezplačnih vsebin ter kako jih lahko bolje izkoristijo. S tem se lahko izognejo izčrpanosti in preobremenjenosti, hkrati pa dosežejo, da veliko dajejo in tudi veliko prejmejo. Dobrodošel/-a v podjetniškem podcastu Legendarni, namenjenem vsem, ki želite s svojim delom pustiti trajen pečat in ustvariti več kot zgolj uspešen posel. Če se še ne poznava, sem Maja, podjetnikom in podjetnicam pa pomagam graditi blagovne znamke – od postavitve temeljev, celostne grafične podobe, spletne strani, ki konvertira obiskovalce v stranke, do rasti in razvoja blagovne znamke.
Med podjetniki pogosto opažam, da so zelo radodarni, še posebej tisti, s katerimi sodelujem. Radodarnost je vsekakor pomembna vrednota, vendar pogosto ni optimizirana. To pomeni, da veliko dajejo, vendar to ni premišljeno ali strateško zastavljeno. Ena največjih napak je ravno ta, da vse dajejo brezplačno, brez načrta, kako bodo veliko dajali in hkrati imeli priložnost veliko prejemati. Pogosto podjetniki preprosto sledijo prepričanju, da morajo imeti brezplačno darilo ali t. i. freebie, da pridobijo ljudi na svojo mailing listo, ker “tako pač mora biti”.
Seveda je koristno imeti brezplačno darilo, vendar mora biti to smiselno in strateško pripravljeno. Če darilo ni pripravljeno s premislekom, vodi v izčrpanost in slabše rezultate. Podjetnik lahko občuti nemoč, izpraznjenost ali celo obupanost, saj veliko daje, vendar se nič ne povrne. Poleg tega to zahteva ogromno časa in energije, kar je dragoceno za vsakega podjetnika. Denar lahko vedno znova zaslužimo, časa in energije pa ne moremo enostavno pridobiti nazaj.
Zato je ključno, da darilo ali brezplačna ponudba ne temelji le na radodarnosti, temveč na strategiji. Morda poznaš podjetnika ali podjetnico, ki veliko daje, a nima rezultatov. Morda si to celo ti. Če bi preprosto dajanje vedno prinašalo rezultate, bi vsi, ki dajejo, tudi prejemali nazaj.
Ne razumite me narobe – radodarnost je pomembna, vendar mora biti uravnotežena z ustvarjanjem priložnosti za prejemanje. Ko sem pred več kot desetimi leti začela svojo podjetniško pot, sem bila zelo radodarna. Pogosto sem brezplačno podarjala svoj čas in storitve. Vendar sem sčasoma spoznala, da mora radodarnost imeti meje, saj se je potrebno poskrbeti tudi zase. Če tega ne storimo, ustvarjamo pogoje za izčrpanost in pomanjkanje rezultatov.
Pomembno je, da prevzamemo odgovornost za svoje rezultate. Če smo izčrpani in brez rezultatov, je to posledica naših odločitev. Mi smo tisti, ki smo veliko dajali brez postavljanja mej. Šele ko postavimo meje, ustvarimo prostor za prejemanje in omogočimo, da ciklus dajanja in prejemanja gladko teče.
Predstavljaj si radodarnega podjetnika z jasnimi mejami, strateško postavljeno brezplačno ponudbo in uspešnim poslom. Še vedno je lahko radodaren, a hkrati prejema, ker je njegova ponudba premišljena. To mu vrača čas, energijo in prinaša nove ideje ter kreativnost.
Strateško postavljeno darilo ne pomaga le strankam, ki postanejo plačljive stranke, ampak tudi tistim, ki to morda nikoli ne bodo. Tako lahko kot podjetniki pozitivno vplivamo na svet. Pomembno pa je, da takšno darilo naravno vodi do nakupa. Kako to ustvariti?
Darilo, ki je zastavljeno tako, da ima ogromno vrednosti za naše potencialne stranke in jih pripelje do določenega rezultata ali prve transformacije, je brezplačno in jim daje veliko vrednosti. Prave stranke pa bo naravno vodilo k temu, da se odločijo za nakup smiselne ponudbe.
S tem se zaključi krog, saj bomo mi prejeli finančna sredstva ali pridobili nove stranke. Ko enkrat strateško postaviš tak sistem, ti ta deluje avtomatsko. Kakšni so torej koraki, da ustvariš takšno darilo? Večina preskoči pomembne korake in najprej razmišlja: “Kaj imam, kaj lahko brezplačno dam?”
Prvi korak je strateško načrtovanje darila. Začnemo pri cilju in nato načrtujemo nazaj. Drugi korak je kreacija darila. Pri tem pazimo, da prejemnikov ne preobremenimo. Pomembno je, da jim damo vrednost, omogočimo transformacijo in rezultate, a jih ne zasujemo z informacijami. Če jih preobremenimo, darilo ne bo doseglo želenega učinka.
To ne pomeni, da je darilo manipulacija – darilo mora imeti vrednost samo po sebi. Ko darilo ustvarimo, ga moramo učinkovito predstaviti. Pogosto podjetniki ne vložijo dovolj truda v izdelavo strani, ki bi darilo dobro predstavila in učinkovito konvertirala prijave. Če želimo zgraditi sistem, ki bo deloval dolgoročno, je pomembno, da je darilo skomunicirano prek e-pošte, družbenih omrežij, oglasov, sodelovanj in drugih kanalov.
Ko je darilo pripravljeno, se naredi avtomatiziran sistem za pridobivanje novega občinstva. Postopek deluje tako: imaš brezplačno darilo, na katerega se potencialne stranke prijavijo s svojim e-poštnim naslovom. V zameno prejmejo darilo, ki jih naravno vodi k nakupu. To ne pomeni, da bodo vsi, ki prenesejo darilo, opravili nakup, vendar bo sistem deloval v smeri pridobivanja strank.
Predstavljaj si, kako lažje je pridobivati stranke, ko imaš vzpostavljen tak sistem. Ta deluje na avtopilotu, brez dodatnega dela. Seveda je koristno, da z aktivnostmi pritegneš novo občinstvo, a ko enkrat pridejo, sistem že ogreva tvoje potencialne stranke in jih vodi do nakupa.
Če želiš pospešiti ta proces in ustvariti napredno darilo, ki vodi od obiskovalcev do strank, ti lahko pri tem pomagam. Pripravila sem mini program, kjer te vodim skozi korake ustvarjanja takega darila. Program vključuje tudi vse potrebne predloge za vizualno predstavitev in oblikovanje darila. Link do programa je spodaj v opisu te epizode.
NOVO
DARILO 2.0.
Ustvari neustavljivo darilo 2.0 (‘freebie’) za potencialne stranke, ki jih bo pritegnilo, ogrevalo in naravno vodilo do prve transformacije ter nakupa – vse to na avtopilotu.
Če me spremljaš na YouTubu, je link v opisu. Če poslušaš podcast, ga prav tako najdeš v opisu na izbrani platformi. Vesela bom tudi, če svojo idejo za darilo deliš v komentarjih – z veseljem bom podala svoje mnenje. Srečno in uspešno pri ustvarjanju darila!
Hvala za tvoj čas in pozornost. Če ti je bila epizoda všeč, te vabim, da se naročiš na podcast, da ne zamudiš naslednjih epizod. Prav tako bom zelo vesela povratnih informacij. Hvala in se slišimo kmalu!
Komentiraj