Nov brand in spletna stran Ohana-K
7014
post-template-default,single,single-post,postid-7014,single-format-image,cookies-not-set,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.6,vc_responsive
 

Nov brand in spletna stran Ohana-K

Nov brand in spletna stran Ohana-K

Tokrat te z veseljem popeljem v zakulisje in ti nekoliko podrobneje predstavim čisto svežo spletno stran in celoten branding simpatične fotografinje Katje, ki se ukvarja s porodno in družinsko fotografijo, Ohana-K. S Sanjo sva se tokrat lotili celotnega brandinga oz. celostne grafične podobe podjetja.

 

Na podlagi moodboarda, pogovora in potreb sva zastavili celostno grafično podobo in oblikovali spletno stran, logotip, vizitko, predlogo za račun, predlogo za pogodbo, štampiljko, nalepke, ponudbe za posamezni paket in darilni bon. Vsa gradiva sva oblikovali tako, da delujejo kot celota in so prepoznavna že na prvi pogled. Gradiva, ki se pogosto spreminjajo (npr. ponudba in račun) je po potrebi možno tudi urediti; tako npr. pri novi ponudbi, Katja ne bo imela posebnega dela z obliko in bo zamenjala le besedilo in nato svojo novo ponudbo poslala svojim potencialnim strankam.

 

Za začetno spletno stran sva najprej postavili “Pridemo kmalu” stran, s katero so prvi obiskovalci dobili možnost, da se prijavijo na obvestilo ob otvoritvi spletne strani ali/in se z Ohana-K povežejo na družabnih omrežjih.

Na novi spletni strani sva želeli poudariti različne vrste fotografije, zato sva se odločili, da bodo posamezni albumi z galerijami dostopni že v glavnem meniju. Posebno pozornost sva namenili celozaslonskemu prikazu fotografij, ki so pred zlorabami zaščitene z onemogočenim shranjevanjem. Pod njimi pa je možno pustiti tudi svoj komentar. Zaradi porodne fotografije, ki je lahko vsebinsko precej občutljiva, sva vzpostavili sistem, po katerem so nekatere galerije dostopne le z geslom.

Na strani ima pomembno vlogo tudi blog, kjer bodo obiskovalci lahko spremljali Katjine zapise in jo tako tudi bolje spoznali. Seveda pa ne manjka niti stran s ponudbo in kontaktni obrazec, kjer lahko obiskovalci označijo tudi, za katero fotografijo se zanimajo in kje so izvedeli za Ohana-k.

 

Projekt si lahko ogledaš tudi v mojem portfoliu.

 


Te zanima sodelovanje z mano? Nekaj mojih del, si lahko ogledaš v portfoliu in če potrebuješ grafično oblikovanje, novo spletno stran, spletno trgovino, blog ali nekaj tretjega, pri čemer ti lahko pomagam, mi seveda lahko pišeš!


 

Želiš nedeljske novičke? + brezplačen dostop do vseh freebies.
JA, SEVEDA! >>

Ni komentarjev

Napiši komentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.