Ko prvič začneš s svojim biznisom, je lahko kar malo strašljivo in vznemirljivo hkrati! In začeti ni enostavno, je pa lahko lažje, če začneš z dobro celostno grafično podobo.
Danes s tabo delim novo grafično podobo CANINAVIVA – miofascialna masaža psov.
Projekta sem se lotila z inspiracijskim kolažem, v katerem sem zbrala različne fotografije, grafike, barve… da sem ustvarila “feel” in estetiko za celoten projekt.
Strankam zmeraj ponudim tri različne koncepte logotipov. Nato pa jih prosim za povratno informacijo – kaj jim je všeč in kaj ne (ok, za ta projekt je bilo več idej, zato tudi več konceptov). Najprej zmeraj želim izvedeti mnenje stranke, šele potem pa predstavim, kateri koncept se mi zdi najbolj primeren.
Pri oblikovanju logotipa je treba upoštevati veliko stvari, uporabnost/prilagodljivost pa je ena ključnih stvari, na katere se še posebej zmeraj osredotočim. Variacije osnovnega logotipa, drugi formati in ikone logotipa so tako primerne za npr. email podpis, spletno stran, družabna omrežja itd.
Res sem uživala ob ustvarjanju te podobe in hvaležna sem, da sem z Uršo sodelovala pri tem projektu. To je pa njena izjava, mnenje:
Majo priporočam čisto vsakemu, ki si želi celostne grafične podobe. Upoštevala je vse moje želje in vse skupaj je izpadlo še boljše, kot bi si kadarkoli lahko predstavljala.
Urša iz Caninaviva
Projekt si lahko ogledaš v mojem portfoliu.
Če tudi ti želiš, da skupaj ustvariva odlično vizualno podobo online – mi piši!
Komentiraj