Pri vizualni podobi (CGP) je zelo pomembno, da je prepoznavna, se razlikuje od drugih in je zapomnljiva. Seveda pa mora opravljati tudi svoje poslanstvo. Z vsakim oblikovanjem si tako postavim izziv, izpolniti vse to.
Današnja nova vizualna podoba in spletna stran ANANDA – sprememba od znotraj navzven, ni izjema, in navdušena sem, da ti pokažem končni izdelek!
[blockquote quote_type=”type5″ author_name=”Martina Trček Geč” width=”100%” float=”left”]K meni lahko prideš na sproščanje, razvajanje in po novo energijo. Z metodo PSYCH – K®, pa skupaj spremeniva tvoja podzavestna prepričanja, ki te na tvoji poti ovirajo.[/blockquote]
Za ANANDA – sprememba od znotraj navzven sem oblikovala logotip in ustvarila spletno stran. Ananda ponuja energijsko pomlajevanje in regeneracija, japonski facelifting, obrazno refleksoterapijo in PSYCH-K®. Na strani je vsaka storitev tudi podrobneje predstavljena in zraven možnost, da si obiskovalec kar takoj rezervira svoj termin.
Za prvo stran so bile posnete tudi fotografije, ki naredijo spletno stran še bolj personalizirano:
Na strani je tudi blog z odličnimi zapisi:
Stran pa je seveda prilagojena za mobilnike in druge naprave.
Logo je oblikovan v obliki mandale z rožo življenja in napisom ANANDA. Osnovne barve so zlata in roza-mint prelivajoča, kar daje logotpu nežnost in eleganco. Logo je prilagojen za različne barvne kombinacije in je primeren za uporabo v različnih namenih (spletna stran, tiskovine…).
Pomembno je tudi, kako se predstaviti na družabnih omrežjih, da bo tudi ta del spadal pod celotno vizualno podobo. Za ta namen sem oblikovala tudi Facebook “Cover” sliko in pa sliko, za najavo nove podobe in spletne strani.
Celotno galerijo si lahko ogledaš v portfoliu, ali pa kar obiščeš stran: ananda.si
Komentiraj