Večer pred objavo nove spletne strani je zame podobno kot na božični večer. Vznemirjenje na eni strani in pričakovanja na drugi. Ker je v projekt vloženo veliko energije, dela in že komaj čakam, da vse skupaj zaživi, pa vem, da je na drugi strani za dobro in gladko otvoritev treba poskrbeti še za marsikaj.
Vsak projekt je zgodba zase in vsak projekt je zame nov izziv. Tokrat sem imela možnost sodelovati v čudoviti zgodbi. Zgodbi o hvaležnosti in ljubezni. Za Tino iz Hvala bo dovolj, sem oblikovalka in ustvarila spletno trgovinico z dnevnikoma hvaležnosti. In danes ti tako končno predstavim zgodbo iz zakulisja ustvarjanja spletne strani Hvala bo dovolj in malo več o samem postopku ustvarjanja.
INSPIRATION BOARD
“Inspiration board” si zmeraj ustvarim – za svojo usmeritev in navdih ali za uskladitev z vizijo naročnika. V tem primeru je Tina že imela ustvarjen logotip, barvno lestvico in oblikovane dnevnike, kar je bila zame odločno izhodišče in smernica za novo spletno stran.
NAČRTOVANJE SPLETNE STRANI
Z dobrim načrtom je izvedba spletne strani potem enostavnejša, končni izdelek pa veliko bolj pregleden in enostaven za uporabnike. Pri spletni trgovini je predvsem pomembno načrtovati vse potrebne korake. Od same izbire izdelka, košarice in vse do zaključka nakupa. Po mojem mnenju je proces treba prilagoditi tako, da je nakupovanje enostavno in hitro, uporabniška izkušnja pa pri tem pozitivna.
Pri načrtovanju najprej pripravim diagram vseh potrebnih strani in njihovih povezav, nato pa s shemo (“Website wireframe”) načrtujem še vsebino za domačo stran in ostale postrani.
OBLIKOVANJE
Pri spletni strani strani sem želela doseči enostavno in privlačno spletno trgovino, ki je na prvi pogled minimalistična, vendar deluje toplo in pozitivno. Mešanica marelične in zelene barve daje umirjenost in toplino, belina in prazen prostor, pa dodata k svežini in preglednosti.
Domača/vstopna stran
Takoj ob vstopu na spletno stran obiskovalec takoj vidi izdelke in kratke informacije kaj na tej spletni strani najde. Banner je interaktiven in tako pritegne pozornost.
Takoj za tem pa sledi predstavitev dnevnikov in seveda tudi možnost za naročilo:
Zraven oblikovanje spletne strani sem oblikovala tudi pdf račune, ki se generirajo za vsako naročilo in predloge za e-maile. Seveda avtomatsko.
Posamezni izdelek
Stran z izdelki je opremljena z vsemi potrebnimi informacijami, možnost naročila in seveda fotografijami (foto dnevnikov: Veronika Mikolič):
Košarica
Stran s košarico in izbranimi izdelki, kjer ima kupec pregled nad izbranimi izdelki, možnostjo vpisa kupona in nadaljevanje na naslednji korak:
Zaključek nakupa
Zaključek nakupa, kjer je potrebno vpisati le še vse podatke in oddati naročilo:
Predstavitev Tine – oblikovalke in ustvarjalke dnevnika hvaležnosti
Kratka predstavitvena stran o oblikovalki in njena zgodba:
Stran ima seveda tudi blog, kontaktno stran in ostale potrebne strani.
POSTAVITEV STRANI
Spletna stran in trgovina sta postavljeni na sistemu za upravljanje z vsebinami WordPress. Gre za sistem, ki je na eni strani z nekaj programiranja in konfiguracije zelo zmogljiv sistem za dodajanje in prilagajanje funkcionalnosti in videza strani ter na drugi strani uporaben za upravljalca spletne trgovine. Upravljalec spletne trgovine namreč spremlja in upravlja vsa naročila, tako da je potem pregledno, katera naročila so nova, katera v procesu in katera zaključena. Pri tem so vsi e-maili, ki jih dobi stranka avtomatizirani in jih stranka dobi ob spremembi stanja naročila (npr. ko upravljalec status novega naročila spremeni v zaključeno). Pri tem se avtomatsko generira za vsako naročilo tudi pdf račun, ki se samodejno pripne h končnemu e-mailu. Prav tako lahko upravljalec upravlja produkte v spletni trgovini, dodaja nove… To je le nekaj funkcionalnosti, ki jih ponuja spletna trgovina v ozadju. Spletna trgovina ima tudi varno https povezavo za varno komunikacijo na spletu.
Veliko uporabnikov vedno več nakupov upravi preko spleta kar na mobilniku, zato je še posebej pomembno, da so spletne strani prilagojena za mobilne naprave. To pa ne pomeni, da se spletna stran na mobilniku le prikazuje, ampak je tudi uporabniška izkušnja na mobilniku pozitivna. Spletna stran Hvala bo dovolj tako omogoča, da bodo tudi uporabniki na mobilnikih uživali ob brskanju.
Poskrbljeno pa je seveda tudi za spletno analitiko, optimizacijo fotografij, vzpostavljen in integriran pa je tudi sistem (Mailchimp) za prijavo na novice.
In če še dnevnikov ne poznaš… Tina je oblikovala čudovita dnevnika hvaležnosti:
Za več informacij in naročilo pa najbolje, da pokukaš kar na www.hvalabodovolj.si!
[blockquote quote_type=”type5″ author_name=”Tina Krivec, oblikovalka dnevnikov Hvala bo dovolj” width=”100%” float=”left”]
Meni je fenomenaaaalnooo!! 🙂 <3
Nisem našla nobene napake in nič ne bi spreminjala.
Čudovito je. 🙂
[/blockquote]
….In moram priznati, da mi je srce kar zaigralo in sledil je krajši ples po stanovanju 🙂
Me pa zanima: kateri del procesa ti je najbolj zanimiv? Kateri dnevnik Hvala bo dovolj ti je ljubši?
Komentiraj